SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
lijkt me echt verrekte smerigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is gewoon een ronde kroket met een ei erin
Ik zat net te kijken op de site van Lady Luck en ik wil oooookquote:
CTRL A, CTRL C doorklikken CTRL P ALT S en HOPPAKEEquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Heatseeker het volgende:
Zo kut, als je een reactie aan het typen bent en net voordat je op invoeren drukt zit het topic op slot.
Krijg honger, hou op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar als ik daar iets zou bestellen aan de bali dan wordt het sowieso een turkeystick![]()
Ik FOK! met een typmachinequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
CTRL A, CTRL C doorklikken CTRL P ALT S en HOPPAKEE
Mexicano met satesaus juistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Broodje mexicano met mayo is ook wel bazenvoedsel
Ik had het meer over die deerne's aan linkerkantquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aquarium in de badkamer, wat een weelde
dacht heel even dat moira er bij zatquote:
Met chilisaus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen die vliegen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wel een elektronische typmachine natuurlijk.
Was jij nou homo of niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Ik dacht dat jij elektronische typemachines naar Danny ging laten vliegen.quote:
Omg dat klinkt nicequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Al met al een best fascinerend plaatje. Hoe komen die schoenen daar terwijl er geen broeken liggen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]die had ik serieus nog niet gezien
Ik stel je directheid op prijs. Ja. Wanneer komt die Loosduinen meet?quote:
Dagelijks. Ik zit er constant alleen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al met al een best fascinerend plaatje. Hoe komen die schoenen daar terwijl er geen broeken liggen bijvoorbeeld?
[..]
Ik stel je directheid op prijs. Ja. Wanneer komt die Loosduinen meet?
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al met al een best fascinerend plaatje. Hoe komen die schoenen daar terwijl er geen broeken liggen bijvoorbeeld?
Nee ik typ ze, stuur ze naar me pa, die scant ze in. En zo mail ik ze door.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Ik dacht dat jij elektronische typemachines naar Danny ging laten vliegen.
je bent al flieft op flips en flips is geen manquote:
Oh ok! Dat is wel vooruitstrevende techniek zeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee ik typ ze, stuur ze naar me pa, die scant ze in. En zo mail ik ze door.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat lijkt me dat verschrikkelijk, homo zijn
Je wordt gehaat door een groot deel van de maatschappij en dan kun je ook niet meer van vrouwlijk schoon genieten
Chinese snackbar bij ons heeft een betere friet stoof dan de nederlandsequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef gianni61 het volgende:
chinezen die snackbars overnemen hebben 1 voordeel: die bij ons in het dorp maakt echt gruwelijk goede loempias
LR kan toch Flips dr homohandtas zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
je bent al flieft op flips en flips is geen man
volgens mij valt dat best meequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je wordt gehaat door een groot deel van de maatschappij en dan kun je ook niet meer van vrouwlijk schoon genieten
Wat een onzin. Natuurlijk heb je een aantal debielen rondlopen in Nederland maar het zijn van een homo remt je echt niet zo erg meer af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh. Dat wist ik dus niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
je bent al flieft op flips en flips is geen man
en snel dat ze zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Chinese snackbar bij ons heeft een betere friet stoof dan de nederlandse
Oké beterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk heb je een aantal debielen rondlopen in Nederland maar het zijn van een homo remt je echt niet zo erg meer.
Dat voordeel hebben we hier niet eensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef gianni61 het volgende:
chinezen die snackbars overnemen hebben 1 voordeel: die bij ons in het dorp maakt echt gruwelijk goede loempias
Mij lijkt het in de reet geneukt worden door een harige oude man, het meest vervelende aspect van homo zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sorry to burst your bubblequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk heb je een aantal debielen rondlopen in Nederland maar het zijn van een homo remt je echt niet zo erg meer af.
[..]
Oh. Dat wist ik dus niet.
En als het nou een jonge gespierde haarloze adonis is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mij lijkt het in de reet geneukt worden door een harige oude man, het meest vervelende aspect van homo zijn.
NIET DAT IEDERE HOMO DAT DOET NATUURLIJKquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mij lijkt het in de reet geneukt worden door een harige oude man, het meest vervelende aspect van homo zijn.
Ja dat ook, maar je kan toch ook de drukker zijn i.p.v. de bukkerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dan wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En als het nou een jonge gespierde haarloze adonis is?
en vriend van me denkt wel nog steeds dat het grappig is om een flietje cully te bestellen :'0quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat voordeel hebben we hier niet eens
Nu haal ik toch zelden meer snackbarvoer, dus die ene keer kan ik wel handelen van de Chinezen.
Oh ik dacht een echte handtasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo'n homo die erg aanhankelijk is naar een bepaalde vrouw toe. Vandaar handtas.
Godver.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vriend van me denkt wel nog steeds dat het grappig is om een flietje cully te bestellen :'0
Konijnenbontenhandtas.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht een echte handtasdat vroeg al om een paint
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vriend van me denkt wel nog steeds dat het grappig is om een flietje cully te bestellen :'0
Fliet? Het is toch patat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
QFTquote:
ben ook nog nooit gelijktijdig met hem naar de snackbar geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik zou me zo hard distantiëren van zulke personen
Ik bedenk net dat dat niet correct is, maar ach, fuck it.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht een echte handtasdat vroeg al om een paint
Jij die hier komt postenquote:
als je een patat schilt en in reepjes snijdt heb je flietquote:
quote:
Oeiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ook nog nooit gelijktijdig met hem naar de snackbar geweest
we willen hem sowieso eens gaan aanspreken op zn drinkgedrag
Nee, doe ik ook. Je vriendin moet echt terug naar school.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is het erg als ik mij erger aan de spelling van mijn vriendin
Hakt er toch wel in ja. Het leven als een Konijnenbontenhandtas gaat kennelijk niet over rozen.quote:
ja, hij is geniaal enzo maar hij zuipt echt veel te veelquote:
Dat denk ik soms ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook. Je vriendin moet echt terug naar school.
Maar wel over Flippieequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hakt er toch wel in ja. Het leven als een Konijnenbontenhandtas gaat kennelijk niet over rozen.
Oh dat zou ik wel superirritant vindenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat denk ik soms ook
Altijd me i.p.v. mijn
Ja is het ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel superirritant vindensrs
Dat ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat denk ik soms ook
Altijd me i.p.v. mijn
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Note en ban aanvraag doen. Je bent toch mod.
[..]Ongekende timing dit.
Miss ligt het ook aan haar niveau?quote:
Verzonnen klachten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze maar goed kan zuigen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Miss ligt het ook aan haar niveau?
Ze doet mbo 2![]()
quote:
In de brievenbusquote:
Kan ze welquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kan ze zelfs dat niet eens?
Jongen toch...
Ik hoef ook helemaal geen details.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan ze wel
Maar het hoe en wat ga ik hier niet neerzetten
Okequote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht wat. Dit is te ingewikkeld voor een vrijdagmiddag. Ik haak alweer af
Gedaan. Gelukkig kwam je net op tijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]Ongekende timing dit.
Bans worden niet besprokenquote:
Sorry meneerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedaan. Gelukkig kwam je net op tijd.
[..]
Bans worden niet besproken
Jazeker, het blijft wel een hobby hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Goed goed. En hier? Nog oorlogen voorkomen?
Gozerquote:
Klopt. Als het volgend seizoen niks verbeterd dan ben ik zwaar geneigd mijn seizoenskaart op te zeggenquote:
Dan zou ik je successupporter kunnen noemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt. Als het volgend seizoen niks verbeterd dan ben ik zwaar geneigd mijn seizoenskaart op te zeggenen dat is iets wat ik eigenlijk nooit zou doen
Zou mezelf zo dan niet noemen. Ik ben het echt een beetje zat. Deze zomer MOETEN de juiste beslissingen worden gemaakt. Supporters zijn het echt zat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zou ik je successupporter kunnen noemen.
Je beseft dat deze videos gepost moesten worden he? Ik word er ook niet blij van maar iemand moet de zware taak op zich nemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou mezelf zo dan niet noemen. Ik ben het echt een beetje zat. Deze zomer MOETEN de juiste beslissingen worden gemaakt. Supporters zijn het echt zat.
Ga gewoon AZ supporten. Dan kun je sowieso meer bekerwedstrijden en meer Europese wedstrijden bekijken. Wat wil je nou nog meer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou mezelf zo dan niet noemen. Ik ben het echt een beetje zat. Deze zomer MOETEN de juiste beslissingen worden gemaakt. Supporters zijn het echt zat.
Een echte club.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga gewoon AZ supporten. Dan kun je sowieso meer bekerwedstrijden en meer Europese wedstrijden bekijken. Wat wil je nou nog meer?
Ik heb je rug.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verwachte vraag met geen antwoord terug.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647quote:
Ook enkel omdat het groen-geel je kennelijk niet staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga gewoon AZ supporten. Dan kun je sowieso meer bekerwedstrijden en meer Europese wedstrijden bekijken. Wat wil je nou nog meer?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verwachte vraag met geen antwoord terug.
Godverdomme nog nooit zo hard gelachen om een filmpje van supporters. Die zachte Gquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je rug.
[..]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647
Rustig aan hé
COME AAAHN EENDRACHT MAAKT MACHT
AZ kleuren staan mij gewoon te allen tijde beter. Hadden ze maar andere clubkleuren moeten kiezenquote:[..]
Ook enkel omdat het groen-geel je kennelijk niet staat.
Alsof ik ga uitleggen waarom ik PSV support. Zelfde reden als waarom jij AZ support.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme nog nooit zo hard gelachen om een filmpje van supporters. Die zachte Gde opmerking "stadion kolken"
![]()
[..]
AZ kleuren staan mij gewoon te allen tijde beter. Hadden ze maar andere clubkleuren moeten kiezen
Waarom support je dan PSV en niet AZ als we toch dezelfde reden hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof ik ga uitleggen waarom ik PSV support. Zelfde reden als waarom jij AZ support.
Die semi-stoere setting ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme nog nooit zo hard gelachen om een filmpje van supporters. Die zachte Gde opmerking "stadion kolken"
![]()
[..]
AZ kleuren staan mij gewoon te allen tijde beter. Hadden ze maar andere clubkleuren moeten kiezen
Midden-noord was dat tussen de tokkies?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die semi-stoere setting ook![]()
En ik zal het doorgeven. Als het mij lukt dan verwacht ik je wel trouw op Midden-Noord hoor.
Ach mocht het een troost zijn. Ik ben altijd voor AZ als het tegen ajax isquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom support je dan PSV en niet AZ als we toch dezelfde reden hebben?
Heb je soms wat tegen zachte G?!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme nog nooit zo hard gelachen om een filmpje van supporters. Die zachte G
OK.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stuur eens een spraakberichtje, misschien verander ik mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.smoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
COMAAN!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die semi-stoere setting ook![]()
En ik zal het doorgeven. Als het mij lukt dan verwacht ik je wel trouw op Midden-Noord hoor.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bemoei je er niet tegen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]http://vocaroo.com/i/s12LVnOnjEfCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke social suicide, maar hier.
Haha Eindhovenaren praten zo stom hè.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s12LVnOnjEfC
Oke social suicide, maar hier.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Bemoei je er niet tegen.
[..]zeg gewoon eerlijk dat je bang bent dat flips van dr stoel af glijdt als ze het hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Bemoei je er niet tegen.
[..]Dat weet ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is inderdaad social suicide. Hardop lachen, bedankt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s12LVnOnjEfC
Oke social suicide, maar hier.Daar is ie niet bang voor, dat weet ie wel zeker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg gewoon eerlijk dat je bang bent dat flips van dr stoel af glijdt als ze het hoort
Lachen is gezond dus prima.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad social suicide. Hardop lachen, bedankt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg gewoon eerlijk dat je bang bent dat flips van dr stoel af glijdt als ze het hoort
Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar is ie niet bang voor, dat weet ie wel zeker.
Oh, daar ergens in de buurt dan.quote:
Vind je 45 km in de buurt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zal wel meevallen.
[..]
Oh, daar ergens in de buurt dan.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.Ik deed het natuurlijk heel overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe praat jij dan?
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stuur eens een spraakberichtje, misschien verander ik mijn mening.
quote:
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik deed het natuurlijk heel overdrevenhoe praat jij dan?
Hoi, je zit helaas fout.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef Typisch het volgende:
hoi ik hoorde dat dit het flips hossel topic was zit ik dan goed?
quote:
o, ben weer weg danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi, je zit helaas fout.
[..]Lief van je.
Drie is erg krap op de achterbank..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga vamavond overleggen! Tenminste, heb je plaats voor 1 extra?
Doe jij maar een voice-iets met je AZ-accent, misschien dat mijn mening daarover dan verandert.quote:
hmm lastigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Drie is erg krap op de achterbank..
Maar ik heb nog niks van Ollie gehoord.
AZ accent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe jij maar een voice-iets met je AZ-accent, misschien dat mijn mening daarover dan verandert.
Maarquote:
Wil ook nog iemand in de auto hebben en komt vanuit Rotterdam.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:41 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Bij mij zit nog niemand in de auto. Wil je dat ik alleen rijd ofzo.
leiden. Kunnen we Ollie niet aan hem geven?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar
[..]
Wil ook nog iemand in de auto hebben en komt vanuit Rotterdam.
Waarvandaan kwam jij ook alweer?
Ik wacht het met smart af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ accent.Die krijg je wel prive dan, dat is echt eng om op het forum te gooien.
Oja, jij was Leiden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
leiden. Kunnen we Ollie niet aan hem geven?Ollie is uit delft dacht ik?
Tssk. Word ik hier even op mijn plek gezet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ accent.Die krijg je wel prive dan, dat is echt eng om op het forum te gooien.
Dankzij jou ben ik over mijn angst heen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tssk. Word ik hier even op mijn plek gezet.
En er dan als enige geen profijt van hebben. Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik over mijn angst heen.
Ja, godver, ik klikte op dit topic om bier te typen en te posten.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, godver, ik klikte op dit topic om bier te typen en te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |