Mij lijkt het in de reet geneukt worden door een harige oude man, het meest vervelende aspect van homo zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat lijkt me dat verschrikkelijk, homo zijn
Je wordt gehaat door een groot deel van de maatschappij en dan kun je ook niet meer van vrouwlijk schoon genieten
Sorry to burst your bubblequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk heb je een aantal debielen rondlopen in Nederland maar het zijn van een homo remt je echt niet zo erg meer af.
[..]
Oh. Dat wist ik dus niet.
En als het nou een jonge gespierde haarloze adonis is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mij lijkt het in de reet geneukt worden door een harige oude man, het meest vervelende aspect van homo zijn.
NIET DAT IEDERE HOMO DAT DOET NATUURLIJKquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mij lijkt het in de reet geneukt worden door een harige oude man, het meest vervelende aspect van homo zijn.
Ja dat ook, maar je kan toch ook de drukker zijn i.p.v. de bukkerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dan wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En als het nou een jonge gespierde haarloze adonis is?
en vriend van me denkt wel nog steeds dat het grappig is om een flietje cully te bestellen :'0quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat voordeel hebben we hier niet eens
Nu haal ik toch zelden meer snackbarvoer, dus die ene keer kan ik wel handelen van de Chinezen.
Oh ik dacht een echte handtasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo'n homo die erg aanhankelijk is naar een bepaalde vrouw toe. Vandaar handtas.
Godver.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vriend van me denkt wel nog steeds dat het grappig is om een flietje cully te bestellen :'0
Konijnenbontenhandtas.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht een echte handtasdat vroeg al om een paint
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vriend van me denkt wel nog steeds dat het grappig is om een flietje cully te bestellen :'0
Fliet? Het is toch patat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
QFTquote:
ben ook nog nooit gelijktijdig met hem naar de snackbar geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik zou me zo hard distantiëren van zulke personen
Ik bedenk net dat dat niet correct is, maar ach, fuck it.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht een echte handtasdat vroeg al om een paint
Jij die hier komt postenquote:
quote:
Oeiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ook nog nooit gelijktijdig met hem naar de snackbar geweest
we willen hem sowieso eens gaan aanspreken op zn drinkgedrag
Nee, doe ik ook. Je vriendin moet echt terug naar school.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is het erg als ik mij erger aan de spelling van mijn vriendin
Hakt er toch wel in ja. Het leven als een Konijnenbontenhandtas gaat kennelijk niet over rozen.quote:
Dat denk ik soms ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook. Je vriendin moet echt terug naar school.
Maar wel over Flippieequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hakt er toch wel in ja. Het leven als een Konijnenbontenhandtas gaat kennelijk niet over rozen.
Oh dat zou ik wel superirritant vindenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat denk ik soms ook
Altijd me i.p.v. mijn
Ja is het ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel superirritant vindensrs
Dat ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat denk ik soms ook
Altijd me i.p.v. mijn
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Note en ban aanvraag doen. Je bent toch mod.
[..]Ongekende timing dit.
Miss ligt het ook aan haar niveau?quote:
Verzonnen klachten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Note en ban aanvraag doen. Je bent toch mod.
Als ze maar goed kan zuigen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Miss ligt het ook aan haar niveau?
Ze doet mbo 2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |