SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
lijkt me echt verrekte smerigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is gewoon een ronde kroket met een ei erin
Ik zat net te kijken op de site van Lady Luck en ik wil oooookquote:
CTRL A, CTRL C doorklikken CTRL P ALT S en HOPPAKEEquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Heatseeker het volgende:
Zo kut, als je een reactie aan het typen bent en net voordat je op invoeren drukt zit het topic op slot.
Krijg honger, hou op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar als ik daar iets zou bestellen aan de bali dan wordt het sowieso een turkeystick![]()
Ik FOK! met een typmachinequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
CTRL A, CTRL C doorklikken CTRL P ALT S en HOPPAKEE
Mexicano met satesaus juistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Broodje mexicano met mayo is ook wel bazenvoedsel
Ik had het meer over die deerne's aan linkerkantquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aquarium in de badkamer, wat een weelde
dacht heel even dat moira er bij zatquote:
Met chilisaus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen die vliegen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wel een elektronische typmachine natuurlijk.
Was jij nou homo of niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Ik dacht dat jij elektronische typemachines naar Danny ging laten vliegen.quote:
Omg dat klinkt nicequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Al met al een best fascinerend plaatje. Hoe komen die schoenen daar terwijl er geen broeken liggen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]die had ik serieus nog niet gezien
Ik stel je directheid op prijs. Ja. Wanneer komt die Loosduinen meet?quote:
Dagelijks. Ik zit er constant alleen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al met al een best fascinerend plaatje. Hoe komen die schoenen daar terwijl er geen broeken liggen bijvoorbeeld?
[..]
Ik stel je directheid op prijs. Ja. Wanneer komt die Loosduinen meet?
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al met al een best fascinerend plaatje. Hoe komen die schoenen daar terwijl er geen broeken liggen bijvoorbeeld?
Nee ik typ ze, stuur ze naar me pa, die scant ze in. En zo mail ik ze door.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. Ik dacht dat jij elektronische typemachines naar Danny ging laten vliegen.
je bent al flieft op flips en flips is geen manquote:
Oh ok! Dat is wel vooruitstrevende techniek zeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee ik typ ze, stuur ze naar me pa, die scant ze in. En zo mail ik ze door.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat lijkt me dat verschrikkelijk, homo zijn
Je wordt gehaat door een groot deel van de maatschappij en dan kun je ook niet meer van vrouwlijk schoon genieten
Chinese snackbar bij ons heeft een betere friet stoof dan de nederlandsequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef gianni61 het volgende:
chinezen die snackbars overnemen hebben 1 voordeel: die bij ons in het dorp maakt echt gruwelijk goede loempias
LR kan toch Flips dr homohandtas zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
je bent al flieft op flips en flips is geen man
volgens mij valt dat best meequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je wordt gehaat door een groot deel van de maatschappij en dan kun je ook niet meer van vrouwlijk schoon genieten
Wat een onzin. Natuurlijk heb je een aantal debielen rondlopen in Nederland maar het zijn van een homo remt je echt niet zo erg meer af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh. Dat wist ik dus niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
je bent al flieft op flips en flips is geen man
en snel dat ze zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Chinese snackbar bij ons heeft een betere friet stoof dan de nederlandse
Oké beterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Natuurlijk heb je een aantal debielen rondlopen in Nederland maar het zijn van een homo remt je echt niet zo erg meer.
Dat voordeel hebben we hier niet eensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:56 schreef gianni61 het volgende:
chinezen die snackbars overnemen hebben 1 voordeel: die bij ons in het dorp maakt echt gruwelijk goede loempias
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |