SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
lijkt me echt verrekte smerigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is gewoon een ronde kroket met een ei erin
Ik zat net te kijken op de site van Lady Luck en ik wil oooookquote:
CTRL A, CTRL C doorklikken CTRL P ALT S en HOPPAKEEquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Heatseeker het volgende:
Zo kut, als je een reactie aan het typen bent en net voordat je op invoeren drukt zit het topic op slot.
Krijg honger, hou op.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar als ik daar iets zou bestellen aan de bali dan wordt het sowieso een turkeystick![]()
Ik FOK! met een typmachinequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
CTRL A, CTRL C doorklikken CTRL P ALT S en HOPPAKEE
Mexicano met satesaus juistquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Broodje mexicano met mayo is ook wel bazenvoedsel
Ik had het meer over die deerne's aan linkerkantquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aquarium in de badkamer, wat een weelde
dacht heel even dat moira er bij zatquote:
Met chilisaus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Broodje mexicano met mayo is ook wel bazenvoedsel
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kunnen die vliegen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wel een elektronische typmachine natuurlijk.
Was jij nou homo of niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |