Jazeker, het blijft wel een hobby hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Goed goed. En hier? Nog oorlogen voorkomen?
Gozerquote:
Klopt. Als het volgend seizoen niks verbeterd dan ben ik zwaar geneigd mijn seizoenskaart op te zeggenquote:
Dan zou ik je successupporter kunnen noemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt. Als het volgend seizoen niks verbeterd dan ben ik zwaar geneigd mijn seizoenskaart op te zeggenen dat is iets wat ik eigenlijk nooit zou doen
Zou mezelf zo dan niet noemen. Ik ben het echt een beetje zat. Deze zomer MOETEN de juiste beslissingen worden gemaakt. Supporters zijn het echt zat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zou ik je successupporter kunnen noemen.
Je beseft dat deze videos gepost moesten worden he? Ik word er ook niet blij van maar iemand moet de zware taak op zich nemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou mezelf zo dan niet noemen. Ik ben het echt een beetje zat. Deze zomer MOETEN de juiste beslissingen worden gemaakt. Supporters zijn het echt zat.
Ga gewoon AZ supporten. Dan kun je sowieso meer bekerwedstrijden en meer Europese wedstrijden bekijken. Wat wil je nou nog meer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou mezelf zo dan niet noemen. Ik ben het echt een beetje zat. Deze zomer MOETEN de juiste beslissingen worden gemaakt. Supporters zijn het echt zat.
Een echte club.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga gewoon AZ supporten. Dan kun je sowieso meer bekerwedstrijden en meer Europese wedstrijden bekijken. Wat wil je nou nog meer?
Ik heb je rug.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verwachte vraag met geen antwoord terug.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647quote:
Ook enkel omdat het groen-geel je kennelijk niet staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga gewoon AZ supporten. Dan kun je sowieso meer bekerwedstrijden en meer Europese wedstrijden bekijken. Wat wil je nou nog meer?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verwachte vraag met geen antwoord terug.
Godverdomme nog nooit zo hard gelachen om een filmpje van supporters. Die zachte Gquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je rug.
[..]
http://www.ed.nl/sport/vo(...)teun-video-1.4128647
Rustig aan hé
COME AAAHN EENDRACHT MAAKT MACHT
AZ kleuren staan mij gewoon te allen tijde beter. Hadden ze maar andere clubkleuren moeten kiezenquote:[..]
Ook enkel omdat het groen-geel je kennelijk niet staat.
Alsof ik ga uitleggen waarom ik PSV support. Zelfde reden als waarom jij AZ support.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme nog nooit zo hard gelachen om een filmpje van supporters. Die zachte Gde opmerking "stadion kolken"
![]()
[..]
AZ kleuren staan mij gewoon te allen tijde beter. Hadden ze maar andere clubkleuren moeten kiezen
Waarom support je dan PSV en niet AZ als we toch dezelfde reden hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof ik ga uitleggen waarom ik PSV support. Zelfde reden als waarom jij AZ support.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |