Die semi-stoere setting ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme nog nooit zo hard gelachen om een filmpje van supporters. Die zachte Gde opmerking "stadion kolken"
![]()
[..]
AZ kleuren staan mij gewoon te allen tijde beter. Hadden ze maar andere clubkleuren moeten kiezen
Midden-noord was dat tussen de tokkies?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die semi-stoere setting ook![]()
En ik zal het doorgeven. Als het mij lukt dan verwacht ik je wel trouw op Midden-Noord hoor.
Ach mocht het een troost zijn. Ik ben altijd voor AZ als het tegen ajax isquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom support je dan PSV en niet AZ als we toch dezelfde reden hebben?
Heb je soms wat tegen zachte G?!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme nog nooit zo hard gelachen om een filmpje van supporters. Die zachte G
OK.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stuur eens een spraakberichtje, misschien verander ik mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.smoesjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
COMAAN!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die semi-stoere setting ook![]()
En ik zal het doorgeven. Als het mij lukt dan verwacht ik je wel trouw op Midden-Noord hoor.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
OK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bemoei je er niet tegen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]http://vocaroo.com/i/s12LVnOnjEfCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke social suicide, maar hier.
Haha Eindhovenaren praten zo stom hè.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s12LVnOnjEfC
Oke social suicide, maar hier.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Bemoei je er niet tegen.
[..]zeg gewoon eerlijk dat je bang bent dat flips van dr stoel af glijdt als ze het hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Bemoei je er niet tegen.
[..]Dat weet ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is inderdaad social suicide. Hardop lachen, bedankt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s12LVnOnjEfC
Oke social suicide, maar hier.Daar is ie niet bang voor, dat weet ie wel zeker.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg gewoon eerlijk dat je bang bent dat flips van dr stoel af glijdt als ze het hoort
Lachen is gezond dus prima.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad social suicide. Hardop lachen, bedankt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg gewoon eerlijk dat je bang bent dat flips van dr stoel af glijdt als ze het hoort
Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar is ie niet bang voor, dat weet ie wel zeker.
Oh, daar ergens in de buurt dan.quote:
Vind je 45 km in de buurt?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Zal wel meevallen.
[..]
Oh, daar ergens in de buurt dan.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.Ik deed het natuurlijk heel overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe praat jij dan?
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stuur eens een spraakberichtje, misschien verander ik mijn mening.
quote:
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik deed het natuurlijk heel overdrevenhoe praat jij dan?
Hoi, je zit helaas fout.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef Typisch het volgende:
hoi ik hoorde dat dit het flips hossel topic was zit ik dan goed?
quote:
o, ben weer weg danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi, je zit helaas fout.
[..]Lief van je.
Drie is erg krap op de achterbank..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga vamavond overleggen! Tenminste, heb je plaats voor 1 extra?
Doe jij maar een voice-iets met je AZ-accent, misschien dat mijn mening daarover dan verandert.quote:
hmm lastigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Drie is erg krap op de achterbank..
Maar ik heb nog niks van Ollie gehoord.
AZ accent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe jij maar een voice-iets met je AZ-accent, misschien dat mijn mening daarover dan verandert.
Maarquote:
Wil ook nog iemand in de auto hebben en komt vanuit Rotterdam.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:41 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Bij mij zit nog niemand in de auto. Wil je dat ik alleen rijd ofzo.
leiden. Kunnen we Ollie niet aan hem geven?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar
[..]
Wil ook nog iemand in de auto hebben en komt vanuit Rotterdam.
Waarvandaan kwam jij ook alweer?
Ik wacht het met smart af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ accent.Die krijg je wel prive dan, dat is echt eng om op het forum te gooien.
Oja, jij was Leiden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
leiden. Kunnen we Ollie niet aan hem geven?Ollie is uit delft dacht ik?
Tssk. Word ik hier even op mijn plek gezet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ accent.Die krijg je wel prive dan, dat is echt eng om op het forum te gooien.
Dankzij jou ben ik over mijn angst heen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tssk. Word ik hier even op mijn plek gezet.
En er dan als enige geen profijt van hebben. Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik over mijn angst heen.
Ja, godver, ik klikte op dit topic om bier te typen en te posten.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, godver, ik klikte op dit topic om bier te typen en te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |