o, ben weer weg danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi, je zit helaas fout.
[..]Lief van je.
Drie is erg krap op de achterbank..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga vamavond overleggen! Tenminste, heb je plaats voor 1 extra?
Doe jij maar een voice-iets met je AZ-accent, misschien dat mijn mening daarover dan verandert.quote:
hmm lastigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Drie is erg krap op de achterbank..
Maar ik heb nog niks van Ollie gehoord.
AZ accent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe jij maar een voice-iets met je AZ-accent, misschien dat mijn mening daarover dan verandert.
Maarquote:
Wil ook nog iemand in de auto hebben en komt vanuit Rotterdam.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:41 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Bij mij zit nog niemand in de auto. Wil je dat ik alleen rijd ofzo.
leiden. Kunnen we Ollie niet aan hem geven?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar
[..]
Wil ook nog iemand in de auto hebben en komt vanuit Rotterdam.
Waarvandaan kwam jij ook alweer?
Ik wacht het met smart af.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ accent.Die krijg je wel prive dan, dat is echt eng om op het forum te gooien.
Oja, jij was Leiden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
leiden. Kunnen we Ollie niet aan hem geven?Ollie is uit delft dacht ik?
Tssk. Word ik hier even op mijn plek gezet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ accent.Die krijg je wel prive dan, dat is echt eng om op het forum te gooien.
Dankzij jou ben ik over mijn angst heen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tssk. Word ik hier even op mijn plek gezet.
En er dan als enige geen profijt van hebben. Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik over mijn angst heen.
Ja, godver, ik klikte op dit topic om bier te typen en te posten.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, godver, ik klikte op dit topic om bier te typen en te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |