SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierIf not now, then when.
Dat hele filmpje is what the fuck.quote:
Over negen maanden komt ze aan met een pizzadoos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
JB is niet zwanger trouwens.
Niet zover ik weet iig.
Dat mental image...quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Over negen maanden komt ze aan met een pizzadoos.
Was meneer Soldaat nu een kloon/troll of was het oprecht iemand die meende wat ie allemaal neer deed zetten hier? Ik hoop het 1stequote:Op donderdag 1 mei 2014 15:49 schreef fathank het volgende:
Zou babyvoeding in het StraatsoldaattmShakedieet passen?
Ik hoop op het tweede.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Was meneer Soldaat nu een kloon/troll of was het oprecht iemand die meende wat ie allemaal neer deed zetten hier? Ik hoop het 1ste
Is dat brood?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, dit ga ik maken dit weekend.
Ik vrees het tweede.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoop op het tweede.
[..]
Is dat brood?
Doe je dit er nou om?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/g(...)et_je_lichaam__.html
Was gewoon een legit user voor zover ik weet. Volgens mij zit/zat ie ook op dbb maar geen idee wat z'n nick daar is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Was meneer Soldaat nu een kloon/troll of was het oprecht iemand die meende wat ie allemaal neer deed zetten hier? Ik hoop het 1ste
Volgens mij zit de Telegraaf-redactie ook op FOK!, want dat wat ze daar neergeschreven hebben komt zowat letterlijk van een site af die gelinkt was in een topic van afgelopen week, waarin zelfs dit stond:quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef Eleiko het volgende:
http://www.ahealthylife.n(...)et-drinken-van-cola/quote:Aanvulling 27-08-2013
Dit artikel is een vertaling door één van onze vertalers. Ik heb veel mails gehad van experts die de waarheid van dit artikel sterk in twijfel trekken. Ik ben het met hun eens dat dit artikel erg Amerikaans is en wel erg kort door de bocht. Cola is niet gezond, maar kan af en toe niet zoveel kwaad. Bovenstaande kan wel degelijk opgaan bij mensen die een fles per dag of meer drinken.
Damn, legit as fuck brah.quote:
Lekker genieten hoorquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond aardappeltjes met knoflook, ui en rozemarijn uit de oven. Jawel.![]()
Een groter contrast in IQ en levensinstelling is vrijwel niet denkbaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:01 schreef Ethanolic het volgende:
Voor zover ik weet is Klokov een kloon van SS.
De Telegraaf is absoluut een baggerkrant, maar ga nu niet doen alsof cola gezond is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij zit de Telegraaf-redactie ook op FOK!, want dat wat ze daar neergeschreven hebben komt zowat letterlijk van een site af die gelinkt was in een topic van afgelopen week, waarin zelfs dit stond:
[..]
http://www.ahealthylife.n(...)et-drinken-van-cola/
Maarja, de Telegraaf moet er natuurlijk weer een sensatie van maken.
[..]
Damn, legit as fuck brah.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Haha er reed net een auto van Liekendiek voor me.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Het is niet zo erg als ze je laten doen denken iig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De Telegraaf is absoluut een baggerkrant, maar ga nu niet doen alsof cola gezond is.
Voor 8 uur eten, anders word het gelijk omgezet in vet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond aardappeltjes met knoflook, ui en rozemarijn uit de oven. Jawel.![]()
"Reed'quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Moet ik je pijn wegmasseren bae?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:46 schreef G.R.S. het volgende:
Ben wat te hard over de drempel gefietst en voelde een spier verrekken. Toch maar geprobeerd te sporten maar dat lukte niet
fml.
/dagboek
Haha ja met Chuck.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:32 schreef H1N1 het volgende:
Auto Liekendiek is toch met die hond als mascotte? Te lui om op te zoeken.
Edit: http://www.liekendiek.nl/over_ons/het_team/
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat Ray gewoon een uit de kluiten gewassen zuigeling is
Hierbij trouwens een request voor een Before en after pic met ' thanks rippetoe for GOMAD'
Das heul niet Rayquote:
Met no1uknow neem ik aan?quote:
Hoe laat meeten we?quote:
oh van Ray zelfquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Das heul niet Ray.
Ik wil er een van Ray zien na z'n GOMAD 4500kcal/day cut
Colaverslaving kost vrouw ruim 180.000 euroquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef Eleiko het volgende:
Respect.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deze ging er vroeger wel hard doorheen:
[ afbeelding ]
Dronk minstens een pak per dag
En nu? Wat drink je nu?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deze ging er vroeger wel hard doorheen:
[ afbeelding ]
Dronk minstens een pak per dag
Water, melk of multivruchtensapquote:
haha echt he ik plaste op jongens die dat dornkequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
multivruxhtensap? heb je cker ook een bril en werd je gepesd op school
ahahah ja ik zeg je ook van die mensen die wortelsap dronekenn halloooo get a live xDquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha echt he ik plaste op jongens die dat dornke
Zit wss evenveel suiker in als colaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik:
[ afbeelding ]
Drink ~2liter per week volgens mij
7,5 per 100mlquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:36 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zit wss evenveel suiker in als cola
Ben je in Griekenland?? Daar ga ik volgende week heen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:07 schreef VMSDKR het volgende:
Sorry dat ik jullie zo in de steek laat wat betreft mijn vaste bijdrage aan dikke tracks.
Ik ga dit helemaal goedmaken wanneer ik wederkeer in Nederland.
Meen je niet vriend, welke contreien zul je je bevinden? Vakantietje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben je in Griekenland?? Daar ga ik volgende week heen!
Eilandje pakken ja toch lekker hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meen je niet vriend, welke contreien zul je je bevinden? Vakantietje?
Genieten!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eilandje pakken ja toch lekker hoor
hahaha ja tog.quote:
hahah ja tog je maag kan toch niet zien waar kalorie vandaan komt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink gewoon cola ga niet janken over suiker ofzo. Lekker makkelijke kcals juist.
ja je kan niet altijd maar gezond eten en altijd maar alles goed doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
hahah ja tog je maag kan toch niet zien waar kalorie vandaan komt.
Nee maar srs wat boeit het, ik ben geen health freak die bang is voor wat suiker (en ondertussen een kilo fruit pee dag eet).quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
hahah ja tog je maag kan toch niet zien waar kalorie vandaan komt.
Gram alcohol is 7kcal tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Herqules het volgende:
gwn wodka daar zitten helemaal geen kcals in
Wat praat jy sabi?quote:
haha deed ik laatst maar had ik per ongeluk iemand dood gereden maar toen ik moest blazen dachten ze dat ik geen alcohol gedronken had!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon tampon wodka 0 kcal in je kont douwen
lol ja kan gebeuren tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:15 schreef Herqules het volgende:
[..]
haha deed ik laatst maar had ik per ongeluk iemand dood gereden maar toen ik moest blazen dachten ze dat ik geen alcohol gedronken had!
Dat was iets andersquote:
wel opgegeten tog?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol ja kan gebeuren toch
k heb hoogstens een koe doodgerede puinzooi gek
Streetsoldier was het toch oid?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Was gewoon een legit user voor zover ik weet. Volgens mij zit/zat ie ook op dbb maar geen idee wat z'n nick daar is.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:21 schreef Herqules het volgende:
HEY YURI MOET JE ZIEN HAHA
[ afbeelding ]
die vind je leuk he!!
hier heb ik echt ranzige pasjes op gedanstquote:
asserquote:
michelle obamaquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Rep voor de eerste die raad wie dit is
Beide. Wijven met een AA'tje krijg ik em echt niet hard van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Dat ass. Hnnngg.
Zijn jullie ass of tit guys?
Nicky Minajquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Rep voor de eerste die raad wie dit is
?????quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
TE PAARD JONGENS
TE PAARD!!!!
EXCELSIOR!!!!!!!!!
Ik zie hier wel veel OBEY en SELFIE.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al die wijven met shirtjes aan met teksten als BEAST enzo? Laat me niet lachen
Whahaha SELFIE is echt fucking gay, tering.. gelukkig heb ik dat niet gezien zou de hele dag rustled zijn.quote:
Yogabroeken met Beastmode eropquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al die wijven met shirtjes aan met teksten als BEAST enzo? Laat me niet lachen
Ik ken de term wel maar blijkbaar is dat nu ook een modedingetje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha SELFIE is echt fucking gay, tering.. gelukkig heb ik dat niet gezien zou de hele dag rustled zijn.
Haha zo gay.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Yogabroeken met Beastmode erop
Alleen als ze kankerdik zijn. Gatverdamma, als ikhier nog eens aan de macht kom. Foiquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
In de smith machinequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zo gay.
En dan natuurlijk full beastmode 5kg aan de bar en 1/3e rom squatten met pussypad. Dat doen ze hier dan iig.
Ik bij platte billen niet, dus: assquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Beide. Wijven met een AA'tje krijg ik em echt niet hard van.
Vriend jij hebt toch zetel in de gemeenteraad???quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen als ze kankerdik zijn. Gatverdamma, als ikhier nog eens aan de macht kom. Foi
Zo'n kutnummer he. En iedereen dan heel blij een selfie maken als die komt.quote:
Adem in, adem uitquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n kutnummer he. En iedereen dan heel blij een selfie maken als die komt.
Gvd man heb nog nooit zoveel mensen zo hard in hun gezicht willen stompen.
Fathank dat uquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hey sap komt wel goed manquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik kreeg een goede van fanta in mijn fotoboekquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:33 schreef H1N1 het volgende:
Hey Jahroon heb jij nog goede humus recepten?
Je bent toch gewoon een idioot als dat nummer op komt in de "club" en dan je telefoon pakt en een selfie gaat maken? Sowieso selfies, wat een haat heb ik daar aan.quote:
nee moest ik opgeven toen ze me betrapten op illegale activiteitenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend jij hebt toch zetel in de gemeenteraad???
ik heb net nog selfie gemaakt met m'n broertjesquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een idioot als dat nummer op komt in de "club" en dan je telefoon pakt en een selfie gaat maken? Sowieso selfies, wat een haat heb ik daar aan.
En nu die hele ophef om de "stemfie" dat het niet kan. Nee natuurlijk kan dat niet, waarom moet je als aandachtshoer in een stemhokje een foto gaan maken om heel Facebook te laten weten dat je hebt gestemd en zo politiek betrokken bent? Dat soort mensen moeten ze gewoon arresteren.
Okay nu ben ik weer zen
zit je vriendin in dit topic ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat een kaulo hinderlijke chick bij Vakantieliefdes
guardia civil en niks andersquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een idioot als dat nummer op komt in de "club" en dan je telefoon pakt en een selfie gaat maken? Sowieso selfies, wat een haat heb ik daar aan.
En nu die hele ophef om de "stemfie" dat het niet kan. Nee natuurlijk kan dat niet, waarom moet je als aandachtshoer in een stemhokje een foto gaan maken om heel Facebook te laten weten dat je hebt gestemd en zo politiek betrokken bent? Dat soort mensen moeten ze gewoon arresteren.
Okay nu ben ik weer zen
Niet naar het Europese lijstrekkersdebat kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat een kaulo hinderlijke chick bij Vakantieliefdes
Politiek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet na het Europese lijstrekkersdebat kijken
Niet weten wanneer je "na" en "naar" moet gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet na het Europese lijstrekkersdebat kijken
True. Excuses.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet weten wanneer je "na" en "naar" moet gebruiken
Fucking veel werk vriend, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik kreeg een goede van fanta in mijn fotoboek
Ahaha, niet meer nodig skrquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef no1uknow het volgende:
Wie wilt telefoonnummer van Helplesssss kopen?
Niet slecht idd maar ik prefereer nog altijd VMS zijn zusjequote:
DM foto van z'n zusje danquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet slecht idd maar ik prefereer nog altijd VMS zijn zusje
Nog niet al kreeg ik er geld bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef no1uknow het volgende:
Wie wilt telefoonnummer van Helplesssss kopen?
Ik ga nooit trouwen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij hebt geen recht van spreken met je oneitis
een maat van me is net gescheiden na 10 jaar huwelijk en dan heeft hij het nog goed gedaan volgens de statistieken.quote:
GL of D66.quote:
Heb jij G.R.S. nou al ontmaagd?quote:
volgens mij weet jij meer dan ik ehh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet slecht idd maar ik prefereer nog altijd VMS zijn zusje
Zou wel houden voor een tijdje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef THEFXR het volgende:
moet ik deze houden of wegdoen?, ze doet nl echt alles in bed
[ afbeelding ]
prep de harpoons, zou mijn hond er nog vanaf trappen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
welke hond heb je?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
prep de harpoons, zou mijn hond er nog vanaf trappen.
Maarre wie heeft er zin in een meet?
Trek je niks aan van de rest Sander. Echte liefde is ondoorgrondelijk voor onwetenden.quote:
Pass die nummer dan in DM? :$quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Echte liefde is ondoorgrondelijk voor onwetenden.
dima weer gevonden dus?quote:
Ach, iemand moet 't doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Voornamelijk bezig geweest met mijn eigen project en een goed dutje gedaan (dat cns rest lol).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:11 schreef no1uknow het volgende:
beetje iemands computer lopen fixen, beetje bestanden sorteren en een iTunes bibliotheek fixen. Daarna bier gedronken, op die iemands kosten. 's Avonds ff bij ouders langs bakkie doen. Jij schat?
wat voor projectquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voornamelijk bezig geweest met mijn eigen project en een goed dutje gedaan (dat cns rest lol).
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:11 schreef defineaz het volgende:
ik wou zeggen ecto's, maar ik ben ecto as fuck
ja dat bedoel ik dus. SKinny is niet de defenitie van ectoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:24 schreef defineaz het volgende:
[..]
Meisje laatst, toen ze iets af wou pakken:
"Ooh, you're strong!"
...
"for a skinny guy."
Wat is GOCMAD? Etha kom zo meeten. Ben 9 uur @020CSquote:
Ik zou mezelf van de kant maken broertje heb je al anerbole besteld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:24 schreef defineaz het volgende:
[..]
Meisje laatst, toen ze iets af wou pakken:
"Ooh, you're strong!"
...
"for a skinny guy."
een chocolademelk gomad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is GOCMAD? Etha kom zo meeten. Ben 9 uur @020CS
Chocolat Milk. Ik zit vast op Haarlem as we speak, moet met een bus naar Amsterdam vanwege een defecte spoorbrugquote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is GOCMAD? Etha kom zo meeten. Ben 9 uur @020CS
Maar ecto zijn resulteert meestal wel in skinny zijn, right?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus. SKinny is niet de defenitie van ecto
en wat een bitch!
Ai, bij welke servicedesk kan ik je straks bezoeken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chocolat Milk. Ik zit vast op Haarlem as we speak, moet met een bus naar Amsterdam vanwege een defecte spoorbrugDaar gaat de grote bank niet blij mee zijn.
waar woon je dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chocolat Milk. Ik zit vast op Haarlem as we speak, moet met een bus naar Amsterdam vanwege een defecte spoorbrugDaar gaat de grote bank niet blij mee zijn.
Ik werk niet aan een servicedesk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ai, bij welke servicedesk kan ik je straks bezoeken?
En dan van die schattige roze dumbells en ondergoed met een strikje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezoquote:
Hoe dat? Ik ben best ontspannenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Awesome_ het volgende:
Sap en fathank, ik krijg al een maagzweer als ik jullie gestresste posts lees, man.
Take a chill pill
R U HAVIN A GIGGLE M8quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:47 schreef Klokov het volgende:
Net storingsmelding van een defecte spoorbrug bij Haarlem
gadverquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:30 schreef Klokov het volgende:
Zit een gast in de trein die meer parfum op heeft dan alle vrouwen in de trein tezamen
Morge Klokov,quote:
Moet in Amsterdam zijn vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Morge Klokov,
Arbeit!! Du?
Blijft erg spannend, ik hou ervan!quote:
ja lekker laten uitbetalen en de helft naar de belasting.. Toedelsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:26 schreef Questular het volgende:
Uitbetalen daar doen ze hier niet aan (bezuinigingen) dus dat wordt ergens een maand vakantie pakken
dat is gewoon een inschatting, bij de jaarlijkse belastingaangifte krijg je de teveel betaalde belasting weer terug.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja lekker laten uitbetalen en de helft naar de belasting.. Toedels
thank u padrequote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:30 schreef Herqules het volgende:
http://instagram.com/squatscope
graag gedaan
groetjes
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:30 schreef Herqules het volgende:
http://instagram.com/squatscope
graag gedaan
groetjes
Blij dat er mensen zijn die de zweverige zeikerds uit de lucht schieten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:04 schreef Fanta-stick het volgende:
http://chivo.nl/content/clip-schieten-op-cola-altijd-prijs
Leuk stukje!
Gefeliciteerd gozerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:33 schreef Drinky het volgende:
Lol, na 3 weken radiostilte alsnog aangenomen voor die baan.
Ben alleen wel verdrietig want mijn baard moet eraf, goodbye alpha image
Ik heb die van mij er gisteren ook afgehaald. Wel vrijwillig dan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:33 schreef Drinky het volgende:
Lol, na 3 weken radiostilte alsnog aangenomen voor die baan.
Ben alleen wel verdrietig want mijn baard moet eraf, goodbye alpha image
gaat gewoon over normale schijvenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal 4-ish worden, vriend. Ik app je nog wel voor exacte tijd. Wat eten we?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
Awesome hoe laat kan ik je oppikken van Haarlem?
Doe maar 5, handiger ivm werk voor mij. Ik zeg dikke pizza bouwen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zal 4-ish worden, vriend. Ik app je nog wel voor exacte tijd. Wat eten we?
Dem beveiliger lifestyle strugglesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe maar 5, handiger ivm werk voor mij. Ik zeg dikke pizza bouwen!
tja overheid.... heeft zn voordelen en zn nadelenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]djeez
Niet uit kunnen laten betalen van vakantiedagen is wel zaad trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou raken ongeacht hoe die kop er uit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inbe4 tranny-trap.
Thnx weissmanquote:
Ja merk ook dat mijn gezicht nu een iets rondere vorm begint te krijgen, maar de baard zit gek genoeg heel lekker, geen irritatie, lekker zacht alles. Ik groei natuurlijk geen vlassige baardjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij er gisteren ook afgehaald. Wel vrijwillig dan.
Voel me een beetje babyface ondanks de stoppels, maar werd ook verrast door een beetje alpha jaw action.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
is dat je moeder dima?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
ben je nu modelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Thnx weissman
[..]
Ja merk ook dat mijn gezicht nu een iets rondere vorm begint te krijgen, maar de baard zit gek genoeg heel lekker, geen irritatie, lekker zacht alles. Ik groei natuurlijk geen vlassige baardjes
plakte je lakens toen je wakker werd?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had een soortgelijke droom maar dan nog veel cooler dan die van Sander.
Jaquote:
ik werd nog met hoofdpijn wakker ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had een soortgelijke droom maar dan nog veel cooler dan die van Sander.
Gew naar school en werk fietsen + in weekend voetballen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:21 schreef Drinky het volgende:
squatten is sowsieso overrated, gewoon fietsen en traplopen krijg je ook kont
Hardlopen en Marsen, instant kontgains.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:21 schreef Drinky het volgende:
squatten is sowsieso overrated, gewoon fietsen en traplopen krijg je ook kont
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hardlopen en Marsen, instant kontgains.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |