hahaha ja tog.quote:
hahah ja tog je maag kan toch niet zien waar kalorie vandaan komt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik drink gewoon cola ga niet janken over suiker ofzo. Lekker makkelijke kcals juist.
ja je kan niet altijd maar gezond eten en altijd maar alles goed doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
hahah ja tog je maag kan toch niet zien waar kalorie vandaan komt.
Nee maar srs wat boeit het, ik ben geen health freak die bang is voor wat suiker (en ondertussen een kilo fruit pee dag eet).quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
hahah ja tog je maag kan toch niet zien waar kalorie vandaan komt.
Gram alcohol is 7kcal tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Herqules het volgende:
gwn wodka daar zitten helemaal geen kcals in
Wat praat jy sabi?quote:
haha deed ik laatst maar had ik per ongeluk iemand dood gereden maar toen ik moest blazen dachten ze dat ik geen alcohol gedronken had!quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon tampon wodka 0 kcal in je kont douwen
lol ja kan gebeuren tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:15 schreef Herqules het volgende:
[..]
haha deed ik laatst maar had ik per ongeluk iemand dood gereden maar toen ik moest blazen dachten ze dat ik geen alcohol gedronken had!
Dat was iets andersquote:
wel opgegeten tog?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol ja kan gebeuren toch
k heb hoogstens een koe doodgerede puinzooi gek
Streetsoldier was het toch oid?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Was gewoon een legit user voor zover ik weet. Volgens mij zit/zat ie ook op dbb maar geen idee wat z'n nick daar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |