Beide. Wijven met een AA'tje krijg ik em echt niet hard van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Dat ass. Hnnngg.
Zijn jullie ass of tit guys?
Nicky Minajquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Rep voor de eerste die raad wie dit is
?????quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
TE PAARD JONGENS
TE PAARD!!!!
EXCELSIOR!!!!!!!!!
Ik zie hier wel veel OBEY en SELFIE.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al die wijven met shirtjes aan met teksten als BEAST enzo? Laat me niet lachen
Whahaha SELFIE is echt fucking gay, tering.. gelukkig heb ik dat niet gezien zou de hele dag rustled zijn.quote:
Yogabroeken met Beastmode eropquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al die wijven met shirtjes aan met teksten als BEAST enzo? Laat me niet lachen
Ik ken de term wel maar blijkbaar is dat nu ook een modedingetje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha SELFIE is echt fucking gay, tering.. gelukkig heb ik dat niet gezien zou de hele dag rustled zijn.
Haha zo gay.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Yogabroeken met Beastmode erop
Alleen als ze kankerdik zijn. Gatverdamma, als ikhier nog eens aan de macht kom. Foiquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
In de smith machinequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zo gay.
En dan natuurlijk full beastmode 5kg aan de bar en 1/3e rom squatten met pussypad. Dat doen ze hier dan iig.
Ik bij platte billen niet, dus: assquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Beide. Wijven met een AA'tje krijg ik em echt niet hard van.
Vriend jij hebt toch zetel in de gemeenteraad???quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen als ze kankerdik zijn. Gatverdamma, als ikhier nog eens aan de macht kom. Foi
Zo'n kutnummer he. En iedereen dan heel blij een selfie maken als die komt.quote:
Adem in, adem uitquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n kutnummer he. En iedereen dan heel blij een selfie maken als die komt.
Gvd man heb nog nooit zoveel mensen zo hard in hun gezicht willen stompen.
Fathank dat uquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
hey sap komt wel goed manquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik kreeg een goede van fanta in mijn fotoboekquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:33 schreef H1N1 het volgende:
Hey Jahroon heb jij nog goede humus recepten?
Je bent toch gewoon een idioot als dat nummer op komt in de "club" en dan je telefoon pakt en een selfie gaat maken? Sowieso selfies, wat een haat heb ik daar aan.quote:
nee moest ik opgeven toen ze me betrapten op illegale activiteitenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend jij hebt toch zetel in de gemeenteraad???
ik heb net nog selfie gemaakt met m'n broertjesquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een idioot als dat nummer op komt in de "club" en dan je telefoon pakt en een selfie gaat maken? Sowieso selfies, wat een haat heb ik daar aan.
En nu die hele ophef om de "stemfie" dat het niet kan. Nee natuurlijk kan dat niet, waarom moet je als aandachtshoer in een stemhokje een foto gaan maken om heel Facebook te laten weten dat je hebt gestemd en zo politiek betrokken bent? Dat soort mensen moeten ze gewoon arresteren.
Okay nu ben ik weer zen
zit je vriendin in dit topic ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat een kaulo hinderlijke chick bij Vakantieliefdes
guardia civil en niks andersquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon een idioot als dat nummer op komt in de "club" en dan je telefoon pakt en een selfie gaat maken? Sowieso selfies, wat een haat heb ik daar aan.
En nu die hele ophef om de "stemfie" dat het niet kan. Nee natuurlijk kan dat niet, waarom moet je als aandachtshoer in een stemhokje een foto gaan maken om heel Facebook te laten weten dat je hebt gestemd en zo politiek betrokken bent? Dat soort mensen moeten ze gewoon arresteren.
Okay nu ben ik weer zen
Niet naar het Europese lijstrekkersdebat kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat een kaulo hinderlijke chick bij Vakantieliefdes
Politiek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet na het Europese lijstrekkersdebat kijken
Niet weten wanneer je "na" en "naar" moet gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet na het Europese lijstrekkersdebat kijken
True. Excuses.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet weten wanneer je "na" en "naar" moet gebruiken
Fucking veel werk vriend, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik kreeg een goede van fanta in mijn fotoboek
Ahaha, niet meer nodig skrquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:12 schreef no1uknow het volgende:
Wie wilt telefoonnummer van Helplesssss kopen?
Niet slecht idd maar ik prefereer nog altijd VMS zijn zusjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |