Met 55kg aan overgewicht (lees vetreserve) kun je toch geen honger meer hebben?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef summer2bird het volgende:
Ik eet wat minder, drink zoveel mogelijk water en als ik honger heb eet ik een broodje pindakaas of een cracker.
Toch niet meer als je bejaard bent?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Zapata het volgende:
(en sporten is sowieso iets wat je levenslang moet doen)
JUIST als je bejaard bent! tenminste ik zie hier genoeg oudjes hardlopen, wielrennen nordic walking.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toch niet meer als je bejaard bent?
hoe kom je aan die 65 kg? hoe lang ben je?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef summer2bird het volgende:
Hai!
Omdat ik niet meer langzaam, onfit en breed wil zijn ben ik bezig met afvallen!
Ik weeg nu 120 kgEn ik wil 65 wegen!
Das nogal een doel ja
Ik ben nu bezig om 3x per week te zwemmen, ik zwem dan een uur ongeveer, meestal wat langer, en ik vind het tot nu toe erg leuk.
Ik wandel op de dagen dat ik niet zwem, en ook wil ik oefeningen doen om mijn spieren wat te trainen thuis.(iemand nog suggesties?)
Ik eet wat minder, drink zoveel mogelijk water en als ik honger heb eet ik een broodje pindakaas of een cracker. Of een kopje boillion
Maar heeft iemand nog tips en suggesties over hoe ik goed kan afvallen?
Ik wil het wel volhouden dus
Als je honger hebt en dan pas gaat eten ben je al te laat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef summer2bird het volgende:
Hai!
Omdat ik niet meer langzaam, onfit en breed wil zijn ben ik bezig met afvallen!
Ik weeg nu 120 kgEn ik wil 65 wegen!
Das nogal een doel ja
Ik ben nu bezig om 3x per week te zwemmen, ik zwem dan een uur ongeveer, meestal wat langer, en ik vind het tot nu toe erg leuk.
Ik wandel op de dagen dat ik niet zwem, en ook wil ik oefeningen doen om mijn spieren wat te trainen thuis.(iemand nog suggesties?)
Ik eet wat minder, drink zoveel mogelijk water en als ik honger heb eet ik een broodje pindakaas of een cracker. Of een kopje boillion
Ik wil het wel volhouden dus
Not sure if serious...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Met 55kg aan overgewicht (lees vetreserve) kun je toch geen honger meer hebben?
1 kg per week is een recept voor veel loshangend velquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Zapata het volgende:
65 is wel heel weinig.
tip: niet te hard van stapel lopen. gewoon 1 kilo in de week.
anders ben je er na een paar week flauw van en denk je fuck dit.
zie het als een hele lange termijn doel en trek er een jaar voor uit.
zie het dus niet echt als afvallen maar meer als een levenstijl verandering.
ik ben zelf 108 geweest en 2 jaar later 76. (was te weinig)
nu weer net van 93 naar 90 en ik wil naar 85.
Probeer een dag in de week te vasten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef summer2bird het volgende:
Wanneer je geen overgewicht hebt werkt sporten juist levensverkortend!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Zapata het volgende:
Damn ben je personal trainer ofzo? Ziekelijke kennis van zaken!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:46 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Probeer een dag in de week te vasten.
Je lichaam kent 4 fasen qua honger hebben.
1. Vol: Je buik zit vol met eten en je hebt nergens zin in.
2. Trek: je lichaam heeft nog voedsel in zich, maar als er wat lekker in de buurt is krijg je daar zin in.
3. Honger: Je buik is leeg en de energie van het net opgenomen voedsel raakt op. Je krijgt meestal een vervelend gevoel in je buik als teken dat je moet eten.
4. Als je niet eet terwijl je honger hebt zal je het honger gevoel na een tijdje verdwijnen. je lichaam accepteert dat het voorlopig geen eten heeft en breekt de vetreserves aan.
Als je even door de honger heen gaat is het daarna een makkie om een dag niet te eten. Als je dan aan het eind van de dag een bord eten voor je neus krijgt heb je er geen eens zin meer in.
+ heel gezond en reinigend voor je lichaam.
[..]
Wanneer je geen overgewicht hebt werkt sporten juist levensverkortend!
Hoe meer je beweegt, hoe meer voedsel je lichaam nodig heeft, hoe sneller je organen die dat voedsel verwerken (darmen, maag, lever, nieren) aan het eind van hun latijn komen.
Misschien, geen idee, iedereen zegt wat anders.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:46 schreef jatochneetoch het volgende:
Wanneer je geen overgewicht hebt werkt sporten juist levensverkortend!
Hoe meer je beweegt, hoe meer voedsel je lichaam nodig heeft, hoe sneller je organen die dat voedsel verwerken (darmen, maag, lever, nieren) aan het eind van hun latijn komen.
Uit de questquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef fathank het volgende:
Waar haal je die laatste wijsheid vandaan
Bovenste: is gewoon eigen ervaring. En anderen delen deze ervaring met mij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Damn ben je personal trainer ofzo? Ziekelijke kennis van zaken!
de quest dat is toch dat wetenschappelijke blad?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:58 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Uit de quest![]()
Werd toen erg goed uitgelegd met de werking van cellen en glucose en insuline enzo.
[..]
Bovenste: is gewoon eigen ervaring. En anderen delen deze ervaring met mij.
Onderste: zie post hier boven. Het is ook heel logisch als je er over nadenkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |