hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:11 schreef defineaz het volgende:
ik wou zeggen ecto's, maar ik ben ecto as fuck
ja dat bedoel ik dus. SKinny is niet de defenitie van ectoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:24 schreef defineaz het volgende:
[..]
Meisje laatst, toen ze iets af wou pakken:
"Ooh, you're strong!"
...
"for a skinny guy."
Wat is GOCMAD? Etha kom zo meeten. Ben 9 uur @020CSquote:
Ik zou mezelf van de kant maken broertje heb je al anerbole besteld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:24 schreef defineaz het volgende:
[..]
Meisje laatst, toen ze iets af wou pakken:
"Ooh, you're strong!"
...
"for a skinny guy."
een chocolademelk gomad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is GOCMAD? Etha kom zo meeten. Ben 9 uur @020CS
Chocolat Milk. Ik zit vast op Haarlem as we speak, moet met een bus naar Amsterdam vanwege een defecte spoorbrugquote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is GOCMAD? Etha kom zo meeten. Ben 9 uur @020CS
Maar ecto zijn resulteert meestal wel in skinny zijn, right?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus. SKinny is niet de defenitie van ecto
en wat een bitch!
Ai, bij welke servicedesk kan ik je straks bezoeken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chocolat Milk. Ik zit vast op Haarlem as we speak, moet met een bus naar Amsterdam vanwege een defecte spoorbrugDaar gaat de grote bank niet blij mee zijn.
waar woon je dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Chocolat Milk. Ik zit vast op Haarlem as we speak, moet met een bus naar Amsterdam vanwege een defecte spoorbrugDaar gaat de grote bank niet blij mee zijn.
Ik werk niet aan een servicedesk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ai, bij welke servicedesk kan ik je straks bezoeken?
En dan van die schattige roze dumbells en ondergoed met een strikje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al die wijven met shirtjes aan met teksten als BEAST enzo? Laat me niet lachen
Hoezoquote:
Hoe dat? Ik ben best ontspannenquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:31 schreef Awesome_ het volgende:
Sap en fathank, ik krijg al een maagzweer als ik jullie gestresste posts lees, man.
Take a chill pill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |