quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Echte liefde is ondoorgrondelijk voor onwetenden.
dima weer gevonden dus?quote:
Ach, iemand moet 't doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:43 schreef THEFXR het volgende:
moet ik deze houden of wegdoen?, ze doet nl echt alles in bed
[ afbeelding ]
Voornamelijk bezig geweest met mijn eigen project en een goed dutje gedaan (dat cns rest lol).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:11 schreef no1uknow het volgende:
beetje iemands computer lopen fixen, beetje bestanden sorteren en een iTunes bibliotheek fixen. Daarna bier gedronken, op die iemands kosten. 's Avonds ff bij ouders langs bakkie doen. Jij schat?
wat voor projectquote:Op vrijdag 2 mei 2014 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voornamelijk bezig geweest met mijn eigen project en een goed dutje gedaan (dat cns rest lol).
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:11 schreef defineaz het volgende:
ik wou zeggen ecto's, maar ik ben ecto as fuck
ja dat bedoel ik dus. SKinny is niet de defenitie van ectoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:24 schreef defineaz het volgende:
[..]
Meisje laatst, toen ze iets af wou pakken:
"Ooh, you're strong!"
...
"for a skinny guy."
Wat is GOCMAD? Etha kom zo meeten. Ben 9 uur @020CSquote:
Ik zou mezelf van de kant maken broertje heb je al anerbole besteld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:24 schreef defineaz het volgende:
[..]
Meisje laatst, toen ze iets af wou pakken:
"Ooh, you're strong!"
...
"for a skinny guy."
een chocolademelk gomad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is GOCMAD? Etha kom zo meeten. Ben 9 uur @020CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |