Doe maar 5, handiger ivm werk voor mij. Ik zeg dikke pizza bouwen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zal 4-ish worden, vriend. Ik app je nog wel voor exacte tijd. Wat eten we?
Dem beveiliger lifestyle strugglesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe maar 5, handiger ivm werk voor mij. Ik zeg dikke pizza bouwen!
tja overheid.... heeft zn voordelen en zn nadelenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]djeez
Niet uit kunnen laten betalen van vakantiedagen is wel zaad trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou raken ongeacht hoe die kop er uit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inbe4 tranny-trap.
Thnx weissmanquote:
Ja merk ook dat mijn gezicht nu een iets rondere vorm begint te krijgen, maar de baard zit gek genoeg heel lekker, geen irritatie, lekker zacht alles. Ik groei natuurlijk geen vlassige baardjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij er gisteren ook afgehaald. Wel vrijwillig dan.
Voel me een beetje babyface ondanks de stoppels, maar werd ook verrast door een beetje alpha jaw action.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:51 schreef Dimachaerus het volgende:
is dat je moeder dima?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
ben je nu modelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Thnx weissman
[..]
Ja merk ook dat mijn gezicht nu een iets rondere vorm begint te krijgen, maar de baard zit gek genoeg heel lekker, geen irritatie, lekker zacht alles. Ik groei natuurlijk geen vlassige baardjes
plakte je lakens toen je wakker werd?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had een soortgelijke droom maar dan nog veel cooler dan die van Sander.
Jaquote:
ik werd nog met hoofdpijn wakker ookquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had een soortgelijke droom maar dan nog veel cooler dan die van Sander.
Gew naar school en werk fietsen + in weekend voetballen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:21 schreef Drinky het volgende:
squatten is sowsieso overrated, gewoon fietsen en traplopen krijg je ook kont
Hardlopen en Marsen, instant kontgains.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:21 schreef Drinky het volgende:
squatten is sowsieso overrated, gewoon fietsen en traplopen krijg je ook kont
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hardlopen en Marsen, instant kontgains.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |