SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had mn haar laten groeien, en toen ging iedereen me justin bieber noemenquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ohja jij was een mannetje
en nee
doe anders iets nazi achtigs, scoort goed bij duitsers
Dat heb ik ook weleens. Ren je met een schaar, struikel je en voor je het weet heb je per ongeluk een Bieberkapsel.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die fase is al voorbijen het was niet met opzet maar dat doen we niet weer
zou bij jou niet verkeerd uitkomenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens. Ren je met een schaar, struikel je en voor je het weet heb je per ongeluk een Bieberkapsel.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed flips is al een aantal maanden zwanger
ja nog een paar maanden dan word ik vaderquote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed flips is al een aantal maanden zwanger
Wat toevallig.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja nog een paar maanden dan word ik vader
nou nou nouquote:
het is all you can eat, dus dat is haar geraden jaquote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je moeder maar een extra portie tapas mag bestellen
Vergeet je trechter vooral niet mocht ze protesteren.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is all you can eat, dus dat is haar geraden ja
die gebruik ik wel bij jouw moederquote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je trechter vooral niet mocht ze protesteren.
Haha stalkerquote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je was afgestudeerd. Gefeliciteerd nog![]()
Maar dat is enkel praktisch. Dan steek je hem wellicht een keer in het juiste gat.quote:
laten we dit als echte mannen oplossenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is enkel praktisch. Dan steek je hem wellicht een keer in het juiste gat.
Nee dit gaat te ver. Rotterdam Centraal, fietsenstalling rond 17:00?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sry toen durfde ik nog niet in die SC te posten.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha stalkerthanks
![]()
ik hou van niks doen
Oh haha schattigquote:Op woensdag 30 april 2014 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja sry toen durfde ik nog niet in die SC te posten.![]()
Lijkt mij ook fijn, ja.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten we dit als echte mannen oplossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laag dit. Dat loopt de 10de dus 4 uur treinen om te kunnen netwerken.
misschien kun je de ploertendoder even lenenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Laag dit. Dat loopt de 10de dus 4 uur treinen om te kunnen netwerken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh haha schattig
hoe is het met u verder?
Dat was wel zo ongeveer de bedoeling. Wellicht had ik toch niet de confrontatie met hem moeten aangaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien kun je de ploertendoder even lenen
Haha nice, afstuderen is afzienquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Ik ben bezig met afstuderen. Ik heb sinds deze week eindelijk door waar ik mee bezig ben (). En behalve dat gaat het ook gewoon goed.
Beetje sporten beetje van alles.
Dat merk ik een beetje. Dagquote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nice, afstuderen is afzienmaar goed om te horen dat t goed gaat
ik ben weer weg nu, take care
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel zo ongeveer de bedoeling. Wellicht had ik toch niet de confrontatie met hem moeten aangaan.
gelukkig ben jij geen modquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik modrechten had gehad, dan was jouw post nu ook een glitterplaatje.
het zijn altijd WP's posts die worden aangepastquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
breng LR nou niet op ideeënquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja typisch en LR hebben wat tegen mijquote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het zijn altijd WP's posts die worden aangepast
quote:
Arme wpquote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het zijn altijd WP's posts die worden aangepast
Jawelquote:
Want dat deed ik al totaal niet natuurlijkquote:
Onjuist. Ik vind je zelfs buitengewoon knuffelbaarquote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja typisch en LR hebben wat tegen mij
oh godquote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dat deed ik al totaal niet natuurlijk
[..]
Onjuist. Ik vind je zelfs buitengewoon knuffelbaar
mijn naam is haasquote:Op woensdag 30 april 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha goeie dan kunnen ze mijn posts niet veranderen in glitterplaatjes
Of je TR's verwijderen dit dat alles.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ha goeie dan kunnen ze mijn posts niet veranderen in glitterplaatjes
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef Fopje het volgende:
Ziet niet zo te pesten.
Oh het is tegen WP.
Dan mag het.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga het zeggen hoor
[ afbeelding ]
Tis hier bewolkttttttt grgr.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke storm de zon schijnt hier
de shitstormquote:Op woensdag 30 april 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke storm de zon schijnt hier
hier niet ik whatsapp je wel een fotoquote:
In Engeland regent het altijd!?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier niet ik whatsapp je wel een foto
Ik wacht in spanning af.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef FL_Freak het volgende:
Alleen wp gedag zeggen? en wij hetero's dan.
doe nie zo mad jungskequote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]ik geloof dat jij de enige gayboy bent
Hier bewolkt en saai weerquote:Op woensdag 30 april 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zit hier wel lekker
net in het zonnetje peukie gedaan
geen wolken
brabant zegt al genoegquote:Op woensdag 30 april 2014 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hier bewolkt en saai weer(inb4 grapjes over het weer en brabant)
vanmiddag beldequote:Op woensdag 30 april 2014 18:44 schreef Flippiee het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)msterdam:+Queens+Day
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:44 schreef Flippiee het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)msterdam:+Queens+Day
Oja?quote:
Hm, volgens mij was ik toen nog PR crew (niet heel lang geweest verder).quote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee pas sinds een jaar of 2 denk ik2 of 3 jaar terug voor het eerst.
Gemiste kans
quote:ik reken op je
Ben ik weer hoor.quote:[..]
Jeetje.
Mhmm. Ik train bij Axis, Piushaven. En in Breda. Jij?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Tilburg? Waar sport je eigenlijk? Of homegym?
Ik heb je niet gezien denk ik Precies een post-PR affaire. Dat is acceptabelquote:Op woensdag 30 april 2014 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, volgens mij was ik toen nog PR crew (niet heel lang geweest verder).Maar we hebben beide de ervaring, dus kan alsnog, soort van.
Dat doet mij deugd, krio =$quote:[..]
[..]
Ben ik weer hoor.
Was je ook crew of deed je undercover dingen voor PR?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien denk ik Precies een post-PR affaire. Dat is acceptabel
Het doet mij deugd dat dat jou deugd doet.quote:[..]
Dat doet mij deugd, krio =$
Undercoverrrr. Soort van. Hielp alleen als ze in Amsterdam zo een filmavond deden met pathe.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Was je ook crew of deed je undercover dingen voor PR?
En mooi dat we het daarover eens zijn.
Curven is primaaa maar wel na voetbal :$quote:[..]
Het doet mij deugd dat dat jou deugd doet.Curven vanavond? =$
Ah op die fiets. Helpen zonder de roem.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Undercoverrrr. Soort van. Hielp alleen als ze in Amsterdam zo een filmavond deden met pathe.
Gek voetbalmeisje ben je toch ook hè.quote:[..]
Curven is primaaa maar wel na voetbal :$
Vrijwilligerswerk staat goed op je CV ofzoquote:Op woensdag 30 april 2014 21:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Helpen zonder de roem.
Je bent zelf gek, bodybuilderquote:[..]
Gek voetbalmeisje ben je toch ook hè. [ afbeelding ] Heb geen flauw idee wanneer voetbal afgelopen is maar is goed.
wpquote:
white powahquote:Op woensdag 30 april 2014 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk staat goed op je CV ofzo
[..]
Je bent zelf gek, bodybuilder
Half 11 is voetbal afgelopen mits geen verlenging. Dat laatste is iets wat ik niet verwacht. Dus half 11.
[..]
wp
FOK! staat iets minder goed op je CV, maar ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk staat goed op je CV ofzo
Nietes.quote:[..]
Je bent zelf gek, bodybuilder
Half 11 is voetbal afgelopen mits geen verlenging. Dat laatste is iets wat ik niet verwacht. Dus half 11.
Jammer, ik had gehoopt dat het mij zou onderscheiden van de rest in positieve zin.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:50 schreef krioro het volgende:
[..]
FOK! staat iets minder goed op je CV, maar ja. [ afbeelding ]
Echt wel,quote:[..]
Nietes.
En oh, dat is al bijna.
Jij hebt FOK! helemaal niet nodig om je te onderscheiden van de rest joh.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt dat het mij zou onderscheiden van de rest in positieve zin.
[..]
Echt wel,
Ja joh, dat overleef je nog wel.
druk op selecteerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Snowbells het volgende:
Mijn iPhoneik word gek
Heb nu 8 gb aan foto's op mijn mobiel, allemaal onzin en selfies. Kan ze niet eens in 1 keer verwijderen
Twee keer smooth. Zo omg. Raak er verlegen vanquote:Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt FOK! helemaal niet nodig om je te onderscheiden van de rest joh.
Nou, het is dat je hier ook post, anders zou ik er niet zeker van zijn dat ik het zo lang zou uithouden zonder je hoor. =$
#smoothlikekrio ##
nee alle foto's die je weg wilt aankruisen en dan op prullenbakje drukkenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan alles 1 voor 1 doen ja
ben niet gek
Ik wil alles deleten.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee alle foto's die je weg wilt aankruisen en dan op prullenbakje drukken
8gb aan foto's.. shitquote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef Snowbells het volgende:
Mijn iPhoneik word gek
Heb nu 8 gb aan foto's op mijn mobiel, allemaal onzin en selfies. Kan ze niet eens in 1 keer verwijderen
anders gewoon even met eitjunes doenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil alles deleten.
Ik doe nu map voor map
selfies met klasse?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] 420 blaze it
[..]
doe maar gewoon normaal. snow heeft klasse
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van haar klasse mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.quote:
je kent me zo goed flipsquote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van haar klasse mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.
quote:
dit bevestigt dat wel jaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van haar klasse mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.
Preach, sister.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van Apple mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.quote:
Hoe vind je de foto en video kwaliteit?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
Hier iets positiefs: Ik ben nog steeds erg blij met mijn telefoon.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van Apple mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.
Foto valt mij erg mee. Geinig programma ook om ze te bewerken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe vind je de foto en video kwaliteit?
Ja dat HDR+ is in veel situaties echt vel beterquote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foto valt mij erg mee. Geinig programma ook om ze te bewerken.Van de week mee zitten knoeien. En merkbaar verschil tussen HDR+ en 'normaal'. Video nog niet echt gedaan, dus geen idee. Al zag ik wel dat je volgens mij en video kan maken en tegelijkertijd foto's. Dat vond ik aan mijn Samsung een groot voordeel.
![]()
Batterij heb ik ook totaal geen klachten over.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
heb jij die autisme test al gedaan?
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
heb jij die autisme test al gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zal ik jou eens op je neus klappen?Zijn posts in glitterplaatjes veranderen schijnt te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja. Nog altijd geen bewijzen ontvangen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foto valt mij erg mee. Geinig programma ook om ze te bewerken.Van de week mee zitten knoeien. En merkbaar verschil tussen HDR+ en 'normaal'. Video nog niet echt gedaan, dus geen idee. Al zag ik wel dat je volgens mij en video kan maken en tegelijkertijd foto's. Dat vond ik aan mijn Samsung een groot voordeel.
![]()
Batterij heb ik ook totaal geen klachten over.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn posts in glitterplaatjes veranderen schijnt te werken.Al gedaan, maar hij gaf geen neuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet overigens.
Ik voel de pijnquote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ama pls. Voel de pijn, karige shit overal, nare mensen jwz.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zal ik jou eens op je neus klappen?welke shit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je wel veel naar beneden kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t echt tof dat ik Hork ga meeten
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel veel naar beneden kijken
Gehucht ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lag alleen want heb hier slecht internet xD xD
Idemquote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t echt tof dat ik Hork ga meeten
Londen babyquote:Op woensdag 30 april 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gehucht ofzo?
[..]
Idemmaar dan andersom
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel veel naar beneden kijken
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t echt tof dat ik Hork weer ga zien![]()
Heb ik niet, maar ik kan wel een iPod + speaker meenemen, moet ik even vooraf muziek op gooienquote:Op woensdag 30 april 2014 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
Horkje neem jij een bluetooth speaker mee? Dan neem ik de Nujabes discography mee.
Regel jij alles maar danquote:Op woensdag 30 april 2014 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik kan wel een iPod + speaker meenemen, moet ik even vooraf muziek op gooienkomt goed wel.
ik bedoel de britse serie derekquote:Op woensdag 30 april 2014 23:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken meerdere dereks. Ik ken ook drek, is hier heel normaal
[..]
Vooruit
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn posts in glitterplaatjes veranderen schijnt te werken.Morgenochtend, zal ik een video maken. Misschien mag ik dan weer heel spannend met de pont naar Amsterdam Centraal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh ja. Nog altijd geen bewijzen ontvangen.
Half 5? Why?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:44 schreef klawie het volgende:
Hoop dat ik ook nog een hoop mensen kan meeten maar ik moet om half5 thuis zijn
We hebben 50 jarig bestaan op me werk en nu gaan we met zijn alle iets doen maar moet dus hald 5 in gouda staanquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Jan je geen foto posten van je poes??
Klinkt veelbelovend en in ieder geval spannender dan een busreisquote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenochtend, zal ik een video maken. Misschien mag ik dan weer heel spannend met de pont naar Amsterdam Centraal.
quote:
Grapjas.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
Amaaaaaaaaaaaaa wij blijven weer als laatste over.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
Amaaaaaaaaaaaaa wij blijven weer als laatste over.
Die moet hier: ONZ / Moira.'s Kattentopicquote:
Ik moet niksquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die moet hier: ONZ / Moira.'s Kattentopic
Jawel, dat zeg ik net.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
plz iedereen weet dat ama en ik tot de eliten van onz sc behoren.
Top.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
plz iedereen weet dat ama en ik tot de eliten van onz sc behoren.
Maar de laatste weken helaas niet meer zo. Bij mijn baan moet ik toch vaker om 6.00 beginnen dus vroeg naar bed enzquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar de laatste weken helaas niet meer zo. Bij mijn baan moet ik toch vaker om 6.00 beginnen dus vroeg naar bed enz
Ik duik m'n bed inquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar de laatste weken helaas niet meer zo. Bij mijn baan moet ik toch vaker om 6.00 beginnen dus vroeg naar bed enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik duik m'n bed in[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
weltrusten![]()
Bij Ooms in Noordquote:Op woensdag 30 april 2014 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Mhmm. Ik train bij Axis, Piushaven. En in Breda. Jij?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
nog goed thuis gekomen gisteren?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja wel pas na 2uquote:maar zelfs nog gaan sporten dus weer trots op mezelf
Ik ben ook trots op jequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel pas na 2umaar zelfs nog gaan sporten dus weer trots op mezelf
![]()
![]()
ben ook gaan sporten, dat voel ik nog steeds in mn benenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel pas na 2umaar zelfs nog gaan sporten dus weer trots op mezelf
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Marsepeinen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:42 schreef KitKatChunky het volgende:
Blijkbaar is de dag van de arbeid een vrije dag in het ziekenhuis
Wat voor taartIk ga voor het eerst zelf de bodem maken
Kan ik mooi kijken of ik nog een keuken(/bak)prinses ben
![]()
![]()
Je hamburgers zijn goed dus dit moet wel lukken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Marsepeinen.Ik ga voor het eerst zelf de bodem maken
![]()
Wat is het voor bodem?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meow?!![]()
Met bodem kan er zoveel fout gaan. Het beslag kan te luchtig zijn, brokjes hebben, het kan niet goed genoeg rijzen en anders kan het nog verbrandenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hamburgers zijn goed dus dit moet wel lukken.Zijn hamburgers toch makkelijker
Ik hoop dat het er zo ongeveer uit komt te zien:quote:![]()
![]()
Ahhquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met bodem kan er zoveel fout gaan. Het beslag kan te luchtig zijn, brokjes hebben, het kan niet goed genoeg rijzen en anders kan het nog verbrandenZijn hamburgers toch makkelijker
[..]
Ik hoop dat het er zo ongeveer uit komt te zien:
[ afbeelding ]![]()
Pijn aan je pols van het mixen, sowieso
Meow?!![]()
Gewoon een goed recept volgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met bodem kan er zoveel fout gaan. Het beslag kan te luchtig zijn, brokjes hebben, het kan niet goed genoeg rijzen en anders kan het nog verbrandenZijn hamburgers toch makkelijker
[..]
Ik hoop dat het er zo ongeveer uit komt te zien:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik juist minder spierpijn door het sportenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ook gaan sporten, dat voel ik nog steeds in mn benen
Wacht maar tot morgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik juist minder spierpijn door het sporten
Meow?!![]()
Nah, maandag na een week lamme takken weer gesport, dinsdag en woe vette spierpijn. Nu gaat het juist afnemenquote:
Bikkelquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah, maandag na een week lamme takken weer gesport, dinsdag en woe vette spierpijn. Nu gaat het juist afnemen
wel veel proteines eten dan hee!Meow?!![]()
Ja heurquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bikkel
wel veel proteines eten dan hee!Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Keukenmachinesquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ahh![]()
Pijn aan je pols van het mixen, sowiesoJajaja. Dat is ook belangrijk.quote:quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik juist minder spierpijn door het sportenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keukenmachines
[..]
Jajaja. Dat is ook belangrijk.
[..]WhyyyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee manquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef Xeor het volgende:
Marsepeintaart lijkt me nou echt super ranziglekker juist.
Gelukkig verschillen smakenquote:ik vind een klein stukje marsepein al zwaar op de maag vallen, laat staan een taart
![]()
![]()
Je bent zelf super ranzig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef Xeor het volgende:
Marsepeintaart lijkt me nou echt super ranzigEr is wat tussen gekomen.quote:Nu maar weer 2 jaar wachten op de volgende kans om je/jullie te zien.
![]()
Marsepeintaart is geen bonk marsepein hequote:Op donderdag 1 mei 2014 11:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smakenik vind een klein stukje marsepein al zwaar op de maag vallen, laat staan een taart
Meestal een dun laagje om de cake heen. Marsepein in van die fruitvormpjes vind ik na 1 hap ook niet lekker meer.
marsepeinquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Marsepeintaart is geen bonk marsepein heMeestal een dun laagje om de cake heen. Marsepein in van die fruitvormpjes vind ik na 1 hap ook niet lekker meer.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ah oké misschien moet ik het dan toch een keer proberenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Marsepeintaart is geen bonk marsepein heMeestal een dun laagje om de cake heen. Marsepein in van die fruitvormpjes vind ik na 1 hap ook niet lekker meer.
![]()
![]()
De hele dag zekerquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf super ranzig.
[..]
Er is wat tussen gekomen.Nu maar weer 2 jaar wachten op de volgende kans om je/jullie te zien.
![]()
Ik wilde eigenlijk nog een keer bij mij thuis iets regelen, maar ben een beetje huiverig want o.a. mono steven en patrick bij elkaar in je huis met alcohol
en dan weten ze waar je woontquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De hele dag zeker![]()
Ik wilde eigenlijk nog een keer bij mij thuis iets regelen, maar ben een beetje huiverig want o.a. mono steven en patrick bij elkaar in je huis met alcohol
Nou vanaf een uur of 5. Dus dan kan ik maar max een uur of 2 daar zijn, en daarvoor reis ik meer dan 4 uur.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De hele dag zeker![]()
Hahaha. Dat is ook wel een gevaarlijke combi.Ik zou hiervoor ook geen suggestie weten
Behalve geen alcohol of niets organiseren.
![]()
gewoon allemaal aan de ranjaquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De hele dag zeker![]()
Meow?!![]()
Ja das een beetje teveel van het goede inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vanaf een uur of 5. Dus dan kan ik maar max een uur of 2 daar zijn, en daarvoor reis ik meer dan 4 uur.
Hahaha. Dat is ook wel een gevaarlijke combi.Ik zou hiervoor ook geen suggestie weten
Behalve geen alcohol of niets organiseren.
Misschien maar weer een keertje in een kroeg in Amsterdam afspreken
Dat is altijd een goed, tof idee. En makkelijk uitvoerbaar ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja das een beetje teveel van het goede inderdaad
Misschien maar weer een keertje in een kroeg in Amsterdam afsprekenMits datum geprikt is.
![]()
Waarom 2 jaar?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf super ranzig.
[..]
Er is wat tussen gekomen.Nu maar weer 2 jaar wachten op de volgende kans om je/jullie te zien.
![]()
![]()
Vorige keer was niet zo'n succesquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed, tof idee. En makkelijk uitvoerbaar ook.Mits datum geprikt is.
![]()
nog maar eens proberen dan.
hmm, verkoper wil nog niet veel met de huizenprijs zakken.
tijd om te klieren
Het is bijna 2 jaar geleden dat er volgens mij voor het laatst een meet is georganiseerd op de huidige na.quote:
Mits ik er nu niet 1 vergeet.Daar was ik niet heel de nacht of niet bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vorige keer was niet zo'n succes![]()
nog maar eens proberen dan.
En anders met een meer select groepje afspreken.
Geef tips over klieren, leer ons ook wat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
hmm, verkoper wil nog niet veel met de huizenprijs zakken.
tijd om te klieren![]()
![]()
alsof vrouwen daar tips voor nodig hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is bijna 2 jaar geleden dat er volgens mij voor het laatst een meet is georganiseerd op de huidige na.
Mits ik er nu niet 1 vergeet.
[..]
Daar was ik niet heel de nacht of niet bij.En anders met een meer select groepje afspreken.
[..]
Geef tips over klieren, leer ons ook wat.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is bijna 2 jaar geleden dat er volgens mij voor het laatst een meet is georganiseerd op de huidige na.
Mits ik er nu niet 1 vergeet.
[..]
Daar was ik niet heel de nacht of niet bij.En anders met een meer select groepje afspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Suggereer je nou dat vrouwen hun charmes gebruiken om de prijzen omlaag te halen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof vrouwen daar tips voor nodig hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat vrouwen hun charmes gebruiken om de prijzen omlaag te halen?
[..]vrouwen gebruiken hun charmes toch overal voor als het ze goed uitkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ik er aan terug denk vind ik het gewoon best grappig.quote:Mannen niet dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen gebruiken hun charmes toch overal voor als het ze goed uitkomt?![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ik er aan terug denk vind ik het gewoon best grappig.
[..]
Mannen niet dan?![]()
En idd mannen doen (proberen) dat net zo goedOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
ik heb geen charmesquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ik er aan terug denk vind ik het gewoon best grappig.
[..]
Mannen niet dan?
Mannen kunnen net zo erg als vrouwen zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
En idd mannen doen (proberen) dat net zo goedMaar sta jij gelijk aan alle mannen?quote:![]()
![]()
hoop het nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen kunnen net zo erg als vrouwen zijn.
[..]
Maar sta jij gelijk aan alle mannen? [ afbeelding ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat heb je hierna toch ook deels zelf in de hand.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mits ik er nu niet 1 vergeet.![]()
![]()
Ik ga never nooit niet een meet organiseren. En als ik het doe, dan doe ik het op Texel of zo. Slecht bereikbaar dus komen er weinig mensen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat heb je hierna toch ook deels zelf in de hand.![]()
![]()
![]()
Oh..quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga never nooit niet een meet organiseren. En als ik het doe, dan doe ik het op Texel of zo. Slecht bereikbaar dus komen er weinig mensen.![]()
![]()
![]()
Zo grappig, er neemt maar 1 iemand vlees mee naar de meetingKarige BBQ hahaha
Your beauty never ever scared me.![]()
Verblindt door de alcohol. Dat wordt ruilen/handelen bij omliggende huizen. 2 halve liters voor een ingevroren kipfilet of zo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Zo grappig, er neemt maar 1 iemand vlees mee naar de meetingKarige BBQ hahaha
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verblindt door de alcohol. Dat wordt ruilen/handelen bij omliggende huizen. 2 halve liters voor een ingevroren kipfilet of zo.vind het echt zwaar matig dat er bijna alleen maar bier meegenomen wordt
Zal heus wel een AH in de buurt zijn toch? Nog praktischer ook aangezien 2 uur reizen dan wel met de auto dan wel met de trein niet heel bevorderlijk voor het vlees is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop hetvind het echt zwaar matig dat er bijna alleen maar bier meegenomen wordt
En verder heb ik geen idee hoe alles geregeld is dus ga ik mij er verder ook niet mee bemoeien![]()
![]()
Geen ideequote:Op donderdag 1 mei 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal heus wel een AH in de buurt zijn toch? Nog praktischer ook aangezien 2 uur reizen dan wel met de auto dan wel met de trein niet heel bevorderlijk voor het vlees is.
En verder heb ik geen idee hoe alles geregeld is dus ga ik mij er verder ook niet mee bemoeien
hoe veel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Morgen nieuwe ID kaart kopen. Duur grapjeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
De gemeente
Regen
Door de regen moeten om stuff te halen
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Regent het?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De gemeente
Regen
Door de regen moeten om stuff te halen
ik dacht dat een id kaart goedkoper wasquote:
Hier nog een beetjequote:
Ze zijn nu 10 jaar geldig, misschien heeft het daar mee te maken? Ik dacht altijd iets van 40 euro maar heb het opgezocht en het is nu 53 euro en nog wat centquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat een id kaart goedkoper wasYour beauty never ever scared me.![]()
Hier kost ie ¤52,95.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maar ja moet helaas toch gebeuren. Ergste vind ik nog wel pasfoto's maken
zou kunnen ja. ik heb zelf een paspoort. dat is ook in de 50 geloof ik, dacht dat id in de 30 was..quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn nu 10 jaar geldig, misschien heeft het daar mee te maken? Ik dacht altijd iets van 40 euro maar heb het opgezocht en het is nu 53 euro en nog wat cent
moet wel dit jaar een nieuw rijbewijs.
ben ik eindelijk eens van dat vadsige roze papiertje afReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je hebt nog een papiertje? Dat is wel old skool zegquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen ja. ik heb zelf een paspoort. dat is ook in de 50 geloof ik, dacht dat id in de 30 was..
moet wel dit jaar een nieuw rijbewijs.
ben ik eindelijk eens van dat vadsige roze papiertje af
Dat lijkt me ook best wel snel kapot gaan. In mijn rijbewijs zitten al scheurtjes en dat is een pasjeYour beauty never ever scared me.![]()
Ik heb een nieuw rijbewijs, een pasje dus
Yup ik ook, geldig tot 2018 2019 volgens mijquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb een nieuw rijbewijs, een pasje dusYour beauty never ever scared me.![]()
Het is duurder, maar ook langer geldig. Het kwam er wel op neer dat op de lange duur hij wel goedkoper is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn nu 10 jaar geldig, misschien heeft het daar mee te maken? Ik dacht altijd iets van 40 euro maar heb het opgezocht en het is nu 53 euro en nog wat cent![]()
Eens ff kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup ik ook, geldig tot 2018 2019 volgens mij
2024 zelfs![]()
Ja als je het bekijkt wel idd, anders had ik over 5 jaar weer 40 euro ofzo neer moeten tikken voor een ID kaart. MAAR ik denk echt wel dat mijn ID kaart voor die tijd is gesneuveld, huidige pasje heeft ook allemaal scheurtjesquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is duurder, maar ook langer geldig. Het kwam er wel op neer dat op de lange duur hij wel goedkoper is.Your beauty never ever scared me.![]()
Godver mijn haar zit nergens naar en moet zo nog ff naar de winkel
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt nog een papiertje? Dat is wel old skool zeg
en smerig dat zo'n ding wordt als het 10 jaar in je beurs zit
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: