quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zal ik jou eens op je neus klappen?Zijn posts in glitterplaatjes veranderen schijnt te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja. Nog altijd geen bewijzen ontvangen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foto valt mij erg mee. Geinig programma ook om ze te bewerken.Van de week mee zitten knoeien. En merkbaar verschil tussen HDR+ en 'normaal'. Video nog niet echt gedaan, dus geen idee. Al zag ik wel dat je volgens mij en video kan maken en tegelijkertijd foto's. Dat vond ik aan mijn Samsung een groot voordeel.
![]()
Batterij heb ik ook totaal geen klachten over.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn posts in glitterplaatjes veranderen schijnt te werken.Al gedaan, maar hij gaf geen neuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet overigens.
Ik voel de pijnquote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ama pls. Voel de pijn, karige shit overal, nare mensen jwz.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
zal ik jou eens op je neus klappen?welke shit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet je wel veel naar beneden kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t echt tof dat ik Hork ga meeten
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel veel naar beneden kijken
Gehucht ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lag alleen want heb hier slecht internet xD xD
Idemquote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t echt tof dat ik Hork ga meeten
Londen babyquote:Op woensdag 30 april 2014 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gehucht ofzo?
[..]
Idemmaar dan andersom
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel veel naar beneden kijken
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind t echt tof dat ik Hork weer ga zien![]()
Heb ik niet, maar ik kan wel een iPod + speaker meenemen, moet ik even vooraf muziek op gooienquote:Op woensdag 30 april 2014 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
Horkje neem jij een bluetooth speaker mee? Dan neem ik de Nujabes discography mee.
Regel jij alles maar danquote:Op woensdag 30 april 2014 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik kan wel een iPod + speaker meenemen, moet ik even vooraf muziek op gooienkomt goed wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |