Tv kijken met Fok! maakt dingen wel leuker dan zonderquote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan. Serieus.
heb het ook maar 1,5 keer gezien dit seizoen. rest was ik niet thuis, of de jongens tegen meisjes aan het kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan. Serieus.
de jongens tegen de meisjesquote:Op woensdag 30 april 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb het ook maar 1,5 keer gezien dit seizoen. rest was ik niet thuis, of de jongens tegen meisjes aan het kijken
soms vermakelijkquote:
Buch in de Bajes is best wel interessant/leuk om te kijken op RTL4.quote:
ach lekker laten gaan denk ik dan altijdquote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar ik doel op het feit dat als je verteld dat je gamed dat je een mega lading stereotypes over je heen krijgt en je al snel als "verslaafd" of "niet sociaal" wordt neergezet
Chantal janzen is wel een duidelijk plus punt aan die show!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms vermakelijk
maar dat komt waarschijnlijk voor een aanzienlijk deel door mijn zwak voor chantal janzen
Ik vind het altijd heel vervelend. Ik leid in de zomer altijd een computerkamp(dat is de naam), mensen zijn gewoon serieus verontwaardigd als ik dat vertelquote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach lekker laten gaan denk ik dan altijd
ja maarja voor sommige mensen gaat het allemaal wat te snel geloof ik. computers hebben de laatste 20 jaar echt hun opmars gemaakt en voor sommige is dat heel erg eng en raar.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel vervelend. Ik leid in de zomer altijd een computerkamp(dat is de naam), mensen zijn gewoon serieus verontwaardigd als ik dat vertel
voor chantal zou ik zelfs overwegen naar een musical te gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Chantal janzen is wel een duidelijk plus punt aan die show!
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor chantal zou ik zelfs overwegen naar een musical te gaan.
Ook mensen van tussen de 15 en de 30 hebben hier last van. Huh, wat, ga je dan de hele dag achter de computer zitten ofzo. Dat is toch niet normaal, stelletje zon hatende nerds.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maarja voor sommige mensen gaat het allemaal wat te snel geloof ik. computers hebben de laatste 20 jaar echt hun opmars gemaakt en voor sommige is dat heel erg eng en raar.
oh zoquote:Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ook mensen van tussen de 15 en de 30 hebben hier last van. Huh, wat, ga je dan de hele dag achter de computer zitten ofzo. Dat is toch niet normaal, stelletje zon hatende nerds.
Ik ga even een filmpje van RTL opzoeken die bij ons langskomen zijn, dan snap je wat ik bedoel
Je buiten je zolderkamer begevenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Maringo het volgende:
Mensen die reageren alsof je niet buiten met je laptop aan de tuintafel kan zitten.
Een laptop in de tuin. Ik hou ook van sunglares op mn scherm man, super tofquote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Maringo het volgende:
Mensen die reageren alsof je niet buiten met je laptop aan de tuintafel kan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |