SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
"Superfoods" kanslozer dan kansloosquote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja waardoor je langer vol zit toch?
Maar net als quinoa dan een hype wordt en al die landen waar het vandaan komt uitgebuit worden
Daar ben ik lang geleden al mee gestopt, probeer ze dan ook te vermijdenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je moet trouwens ook eens kijken naar wat de E-nummers betekenen. Dan kan je zien wat er nog meer in zit voor leukssuiker heeft geloof ik ook 4 E-nummer notaties
Gisteren in Radar nog gehoord idd dat dat bullshit isquote:Op woensdag 30 april 2014 12:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
"Superfoods" kanslozer dan kansloos
Broccoli is mijn superfoodquote:Op woensdag 30 april 2014 12:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
"Superfoods" kanslozer dan kansloos
Langer vol ook niet. Het heeft precies dezelfde werking als gewone tarwe of beter gezegd de gluten worden net zo langzaam afgebouwd of wat ook precies de werking isquote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja waardoor je langer vol zit toch?
Maar net als quinoa dan een hype wordt en al die landen waar het vandaan komt uitgebuit worden
stevia is een zoetstof, en eentje die zeker beter is dan aspertaam. Aspertaam is echt zo slecht voor je, wordt gelukkig dus steeds minder gebruiktquote:Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Net als suiker die beter zouden zijn (zoals stevia), allemaal bullshit
Oh, blijkt alweer hoe goed ik op de hoogte benquote:Op woensdag 30 april 2014 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Langer vol ook niet. Het heeft precies dezelfde werking als gewone tarwe of beter gezegd de gluten worden net zo langzaam afgebouwd of wat ook precies de werking is
Dat soort hypes snap ik helemaal nietGenoeg items geweest waaruit blijkt dat "powerfood" niet direct zoveel beter voor je is.
Aspartaam is dus niet slecht, recent nog groot onderzoek naar geweest. Stevia wordt op smaak gemaakt met suikerquote:Op woensdag 30 april 2014 12:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
stevia is een zoetstof, en eentje die zeker beter is dan aspertaam. Aspertaam is echt zo slecht voor je, wordt gelukkig dus steeds minder gebruikt
Ja, maar als je stevia in de winkel koopt kan je er ook niet van uit gaan dat het ook 100% stevia bevatquote:Op woensdag 30 april 2014 12:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
stevia is een zoetstof, en eentje die zeker beter is dan aspertaam. Aspertaam is echt zo slecht voor je, wordt gelukkig dus steeds minder gebruikt
Je moet een hazmat suit aan bij het gebruiken van aspartaam poeder...quote:Op woensdag 30 april 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aspartaam is dus niet slecht, recent nog groot onderzoek naar geweest. Stevia wordt op smaak gemaakt met suiker
Ach het is ook best lastig. Zeker omdat veel mensen beweren dat het gezonder is, of geen gluten oid bevat.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh, blijkt alweer hoe goed ik op de hoogte benNet als die gojibessen die 5 euro per 100 gram kosten ofzo
Ja kloptquote:Op woensdag 30 april 2014 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach het is ook best lastig. Zeker omdat veel mensen beweren dat het gezonder is, of geen gluten oid bevat.
Ik hoorde laatst dat paar jaar terug de prijzen van zulk voedsel de helft goedkoper was. Wat marketing allemaal kan bereiken.
Toch is het niet slecht voor jequote:Op woensdag 30 april 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je moet een hazmat suit aan bij het gebruiken van aspartaam poeder...
nee er zit ook vulstof in, sowieso.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, maar als je stevia in de winkel koopt kan je er ook niet van uit gaan dat het ook 100% stevia bevatnet zoals speltbrood, zit er een fucking klein percentage spelt in en dan wordt iedereen wild want speltbrood.
Ja dat dan weer wel, maar daar is op dit moment geen sprake vanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nee er zit ook vulstof in, sowieso.
Dat spelt gebruik heeft wel een ander voordeel en dat is dat we minder afhankelijk zijn van tarwe en als er dan een ziekte is voor tarwe we niet in een keer een hongersnood hebben D:
In kleine hoeveelheden is niks slecht voor je. Maar stevia is wel een betere zoetstof dan aspartaam omdat het gewoon naar spul blijft.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch is het niet slecht voor jeMeerdere grote onderzoeken hebben dat uitgewezen
Wat zijn de lange termijn effecten dan van aspartaam bij kleine hoeveelheden? Kanker?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In kleine hoeveelheden is niks slecht voor je. Maar stevia is wel een betere zoetstof dan aspartaam omdat het gewoon naar spul blijft.
En stevia wordt gezoet met suiker, dan heb je er geen fuck aanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In kleine hoeveelheden is niks slecht voor je. Maar stevia is wel een betere zoetstof dan aspartaam omdat het gewoon naar spul blijft.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat zijn de lange termijn effecten dan van aspartaam bij kleine hoeveelheden? Kanker?
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Dat aspartaam slecht voor je is (kanker enz) is gewoon zo'n bullshit verhaal wat ooit de wereld in is geholpen en wat iedereen nu gelooft
het idee is ook alleen dat je minder daadwerkelijke (glucose)suiker gebruikt. Daarnaast is er sowieso niks mis met gewone suiker.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En stevia wordt gezoet met suiker, dan heb je er geen fuck aan
Ja daarom vraag ik het aan hemquote:
Dit is slecht, dat is slecht......quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
Dat aspartaam slecht voor je is (kanker enz) is gewoon zo'n bullshit verhaal wat ooit de wereld in is geholpen en wat iedereen nu gelooft
Aspartaam is in zekere mate corrosief, het tast vooral je tanden aan. Maar het zou best je maagwand kunnen beschadigen over lange termijn, maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat zijn de lange termijn effecten dan van aspartaam bij kleine hoeveelheden? Kanker?
Gewone cola drinken tast je tanden ook hard aanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Aspartaam is in zekere mate corrosief, het tast vooral je tanden aan. Maar het zou best je maagwand kunnen beschadigen over lange termijn, maar ik weet het niet zeker.
en je maagwand ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewone cola drinken tast je tanden ook hard aan
Nee ik zeg dat stevia een betere keuze is dan aspartaam. En als je van beide een kleine hoeveelheid neemt je erg niet spontaan kanker van krijgt ook na 10 jaar niet omdat je gewoon weg niet (snel) genoeg een hoge dosis oploopt. Het gezegde luidt: Better safe than sorry!quote:Op woensdag 30 april 2014 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het aan hemOmdat hij zegt dat er in kleine hoeveelheden niets slecht voor je is maar aspartaam wel moet vermijden
Daarom, mensen die geloven dat je kanker krijgt van cola light..quote:Op woensdag 30 april 2014 12:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dit is slecht, dat is slecht......
We worden constant bang gemaakt met van alles.
Kan je nagaan hoeveel troep er al in zit. Cola is sowieso ranzigquote:Op woensdag 30 april 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewone cola drinken tast je tanden ook hard aan
YOLOquote:Op woensdag 30 april 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die nog cola durven te drinken. Ze leven op het randje
Ik denk dat je sowieso niet kan achterhalen of die persoon maagwandkanker kreeg van de cola light of van een of ander product waar ook troep in zat.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom, mensen die geloven dat je kanker krijgt van cola light..!!! Dan moet Coca Cola zoveel kankerpatiënten op hun geweten hebben, geloven ze het zelf?
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso niet kan achterhalen of die persoon maagwandkanker kreeg van de cola light of van een of ander product waar ook troep in zat.
Buiten lopen is gevaarlijk omdat zon!quote:Op woensdag 30 april 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom, mensen die geloven dat je kanker krijgt van cola light..!!! Dan moet Coca Cola zoveel kankerpatiënten op hun geweten hebben, geloven ze het zelf?
Ik ben er niet bang voor hoor. Ik geef er niet veel om, maar roepen dat het onmogelijk is om kanker te krijgen van cola light vindt ik ook weer iets. Hoe kun je aantonen dat een persoon wel of geen kanker heeft gekregen van die direct oorzaak.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]Je lijkt me echt een type dat zich bang laat maken. Eet je ook bepaalde kleuren M&M's enz niet? Zit ook kanker in
alles is slecht voor jequote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Buiten lopen is gevaarlijk omdat zon!
Smartphone is gevaarlijk omdat straling!
Snoep is gevaarlijk omdat suiker!
Cola light is gevaarlijk omdat zoetstof!
Enz enz enz enz
Die van de zon en smartphone kan ik nog enig zins in komen, dat daarna is een beetje overdreven natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Enz enz enz enz
Zo waarquote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Enz enz enz enz
Omdat er grote onderzoeken zijn geweest naar aspartaam waaruit blijkt dat het hartstikke veilig isquote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor hoor. Ik geef er niet veel om, maar roepen dat het onmogelijk is om kanker te krijgen van cola light vindt ik ook weer iets. Hoe kun je aantonen dat een persoon wel of geen kanker heeft gekregen van die direct oorzaak.
R.I.Pquote:Op woensdag 30 april 2014 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
En kaas en melk ook toch? Shit dan ga ik vroeg dood![]()
![]()
![]()
Ze hebben een stuk of 100 mensen in een volledig afgesloten ruimte gestopt op een 100% apsartaam dieet om te kijken of ze kanker kregen of niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat er grote onderzoeken zijn geweest naar aspartaam waaruit blijkt dat het hartstikke veilig is
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ze hebben een stuk of 100 mensen in een volledig afgesloten ruimte gestopt op een 100% apsartaam dieet om te kijken of ze kanker kregen of niet?
Ja, van die eiwitten moet ik constant scheten laten!quote:Op woensdag 30 april 2014 12:36 schreef FL_Freak het volgende:
En kaas en melk ook toch? Shit dan ga ik vroeg dood![]()
![]()
![]()
Dood gaan we toch welquote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef HeaN82 het volgende:
Gewoon alles met mate, en lekker genieten van het leven!
Kut voor jequote:Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, van die eiwitten moet ik constant scheten laten!
Das niet goed voor mijn omgeving!
DAT DIT KANquote:Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
FEIT verkrachters en moordenaars hebben allemaal water gedronken
FEIT alle verdrinkingen komen door water
FEIT iedereen die doodgaat is blootgesteld aan water
Anders kan je toch nooit bewijzen dat het wel of niet van aspartaam is. Het is zo'n bij een zameling van factoren of je wel of niet een gemuteerde celdeling krijgt ergens of niet.quote:
even andere levensvraagquote:
Subwayquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
even andere levensvraag
waar te ontbijten zo
of nouja het is ondertussen al bijna 12 uur
dus dat word brunchen
Je bent vergeten: FEIT alle geweldsmisdrijfplegers spelen aggresieve videospelletjes!quote:Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
FEIT verkrachters en moordenaars hebben allemaal water gedronken
FEIT alle verdrinkingen komen door water
FEIT iedereen die doodgaat is blootgesteld aan water
Subwayquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
even andere levensvraag
waar te ontbijten zo
of nouja het is ondertussen al bijna 12 uur
dus dat word brunchen
Ben ik toch alquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Pas op, brood is niet goed voor je!
Dat maakt je dik!
aspartaam is veilig tot ongeveer 40miligram per kilo lichaamsgewicht, wat de gemiddelde consument waarschijnlijk niet binnenkrijgtquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk uit.. Straks krijg je kanker
Yupquote:Op woensdag 30 april 2014 12:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
vis
Wacht, hebben ze een subway met tonijn?
jeoffry gaat doodquote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer GoT kijken. Bijna bij seizoen 4, schiet mooi op zo
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ya havin a giggle m8, i'll bash yoo fookin' 'ead in!
tv kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:02 schreef KitKatChunky het volgende:
mensen die roepen dat je gameverslaafd bent als je 2 uur op een dag spelletjes speelt en in het weekend. Maar als je twee uur tv kijkt op een dag ben je compleet normaal
series kijk ik op mijn computerquote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
tv kijken/series kijken. Ik game liever
dan wil je zelf ook gaan springen... van een brugquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik keek laatst bij vrienden voor het eerst in weken tv. Sterren springen?instant oogaids
is best leuk om te kijken als je het fok topic ernaast open hebtquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik keek laatst bij vrienden voor het eerst in weken tv. Sterren springen?instant oogaids
Alle programmas waar Patty Brard in de jury zit neem ik al niet meer serieusquote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dan wil je zelf ook gaan springen... van een brug
maar ik doel op het feit dat als je verteld dat je gamed dat je een mega lading stereotypes over je heen krijgt en je al snel als "verslaafd" of "niet sociaal" wordt neergezetquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
series kijk ik op mijn computer
Ik vond er geen reet aan. Serieus.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is best leuk om te kijken als je het fok topic ernaast open hebt
Tv kijken met Fok! maakt dingen wel leuker dan zonderquote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan. Serieus.
heb het ook maar 1,5 keer gezien dit seizoen. rest was ik niet thuis, of de jongens tegen meisjes aan het kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan. Serieus.
de jongens tegen de meisjesquote:Op woensdag 30 april 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb het ook maar 1,5 keer gezien dit seizoen. rest was ik niet thuis, of de jongens tegen meisjes aan het kijken
soms vermakelijkquote:
Buch in de Bajes is best wel interessant/leuk om te kijken op RTL4.quote:
ach lekker laten gaan denk ik dan altijdquote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar ik doel op het feit dat als je verteld dat je gamed dat je een mega lading stereotypes over je heen krijgt en je al snel als "verslaafd" of "niet sociaal" wordt neergezet
Chantal janzen is wel een duidelijk plus punt aan die show!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms vermakelijk
maar dat komt waarschijnlijk voor een aanzienlijk deel door mijn zwak voor chantal janzen
Ik vind het altijd heel vervelend. Ik leid in de zomer altijd een computerkamp(dat is de naam), mensen zijn gewoon serieus verontwaardigd als ik dat vertelquote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach lekker laten gaan denk ik dan altijd
ja maarja voor sommige mensen gaat het allemaal wat te snel geloof ik. computers hebben de laatste 20 jaar echt hun opmars gemaakt en voor sommige is dat heel erg eng en raar.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel vervelend. Ik leid in de zomer altijd een computerkamp(dat is de naam), mensen zijn gewoon serieus verontwaardigd als ik dat vertel
voor chantal zou ik zelfs overwegen naar een musical te gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Chantal janzen is wel een duidelijk plus punt aan die show!
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor chantal zou ik zelfs overwegen naar een musical te gaan.
Ook mensen van tussen de 15 en de 30 hebben hier last van. Huh, wat, ga je dan de hele dag achter de computer zitten ofzo. Dat is toch niet normaal, stelletje zon hatende nerds.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maarja voor sommige mensen gaat het allemaal wat te snel geloof ik. computers hebben de laatste 20 jaar echt hun opmars gemaakt en voor sommige is dat heel erg eng en raar.
oh zoquote:Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ook mensen van tussen de 15 en de 30 hebben hier last van. Huh, wat, ga je dan de hele dag achter de computer zitten ofzo. Dat is toch niet normaal, stelletje zon hatende nerds.
Ik ga even een filmpje van RTL opzoeken die bij ons langskomen zijn, dan snap je wat ik bedoel
Je buiten je zolderkamer begevenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Maringo het volgende:
Mensen die reageren alsof je niet buiten met je laptop aan de tuintafel kan zitten.
Een laptop in de tuin. Ik hou ook van sunglares op mn scherm man, super tofquote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Maringo het volgende:
Mensen die reageren alsof je niet buiten met je laptop aan de tuintafel kan zitten.
je kan gewoon niet lopenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik loop al de hele dag als een debiel2 days after legday.
Inb4 je bent ook een debiel
Waar is de vrolijkheid van vanochtend gebleven flipsie!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn google is in de war. ik krijg google.it ipv google.nl. Zat ik maar in Italië ipv Nederlands man man man ook google pest me al.
Dit interesseert niemand. Grgr.
Hahaha.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik loop al de hele dag als een debiel2 days after legday.
Inb4 je bent ook een debiel
Hoi, ik ben niemand.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn google is in de war. ik krijg google.it ipv google.nl. Zat ik maar in Italië ipv Nederlands man man man ook google pest me al.
Dit interesseert niemand. Grgr.
Ik ben nog steeds vrolijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waar is de vrolijkheid van vanochtend gebleven flipsie!
Kijk mijn filmpje dan voel je je sowieso beter. Zonhatende nerds enzo
Aangenaam kennis te maken niemand ;$ wat doe jij buiten klb?quote:
Flips is bipolair!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vrolijk.Heb net in het zonnetje door half Amsterdam gefietst.
Als ik jouw oordeel over mijn humeur moest geloven, dan lijk ik wel een beetje labiel
Filmpje doe ik andere keer wel.
[..]
Aangenaam kennis te maken niemand ;$ wat doe jij buiten klb?
Aangenaam. =$quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken niemand ;$ wat doe jij buiten klb?
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Flips is bipolair!
En je bent ook niet eens even langs het AMC gefietst om mij te verassen!
Ja, ik heb je vroegerrrrr ook wel in muz of onz gespot geloof ikquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Aangenaam. =$
Vroegah kwam ik ook buiten klb, en aangezien de SC daar tegenwoordig uitermate kut is dacht ik ik kom hier eens kieken.
Als krio meedoet, dan kan ik ook wel een potje hosselen op mijn werkquote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef Fopje het volgende:
Ok tijd voor Curvefever, wie doet er mee?
Curvefever, jij. Nu.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Aangenaam. =$
Vroegah kwam ik ook buiten klb, en aangezien de SC daar tegenwoordig uitermate kut is dacht ik ik kom hier eens kieken.
Ik heb hem heel netjes gevraagd.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als krio meedoet, dan kan ik ook wel een potje hosselen op mijn werk
quote:
quote:geregistreerd op: donderdag 3 april 2014 @ 11:57
Ja vroeger was ik meer in onz dan in klb idd. En ik was muz mod en pr en zo.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb je vroegerrrrr ook wel in muz of onz gespot geloof ik
En kieken en posten is alleen maar tof dit dat, alles. Mits hier lui aanwezig zijn ook nog gezellig
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als krio meedoet, dan kan ik ook wel een potje hosselen op mijn werk
quote:
quote:
Niettes! Jij bent bipolairquote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je bent zelf bipolair.
Ik vond rondje oud - zuid, vondelbuurt, west, oud- west en weer terug wel voldoende
[..]
Ja, ik heb je vroegerrrrr ook wel in muz of onz gespot geloof ik
En kieken en posten is alleen maar tof dit dat, alles. Mits hier lui aanwezig zijn ook nog gezellig
Nee hoor, ik haat niet.quote:
Lekker bezig in je vrije tijdquote:Op woensdag 30 april 2014 14:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja vroeger was ik meer in onz dan in klb idd. En ik was muz mod en pr en zo.
Wat een teleurstellingquote:[..]
[..]
[..]![]()
Maar sorry guise, ik kan nu niet, moet zo weg. =$
Nou, dat ben ik dus ook mooi niet!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat niet.Vond het al goed van mezelf dat ik de term kutnewbie niet gebruikte eigenlijk.
dat doet pijnquote:Op woensdag 30 april 2014 14:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door heen tiefen zeg ik je!
quote:
quote:donderdag 8 september 2011 @ 19:57
Feestje op Porkey's foboquote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben ook een newbie
Binnenkort mijn verjaardag op FOK!
Jezelf op Bevrijdingsdag registeren. De arrogantie.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben ook een newbie
Binnenkort mijn verjaardag op FOK!
Klopt, op bevrijdingsdag heb ik mij voor de rest van mijn leven opgeslotenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezelf op Bevrijdingsdag registeren. De arrogantie.
Heb jij uberhaupt een sociaal leven dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef Flippiee het volgende:
Je zou maar meer dan 5 jaar op dit forum zitten
Minder dan 5 jaar hier. En ik heb wel een sociaal leven zo nu en dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt een sociaal leven dan?
ja Fok! telt dus niet heequote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Minder dan 5 jaar hier. En ik heb wel een sociaal leven zo nu en dan.
Ik sta daar niet inquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
als je in de top500 staat is je sociale leven een leugen
Doe ffe normaal.quote:
Oh nice.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Huuu stroomstoring in Amsterdam/DiemenDrama met de treinen. Awesome.
doe ffe normaalquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
als je in de top500 staat is je sociale leven een leugen
Drama met de treinenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Huuu stroomstoring in Amsterdam/DiemenDrama met de treinen. Awesome.
Definieer normaalquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ffe normaal.
[..]
Oh nice.
[..]
doe ffe normaal
Dit is bij bijlmer iigquote:Op woensdag 30 april 2014 15:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Drama met de treinen![]()
het was vanochtend al janken, zeg alsjeblieft dat ik thuis kan komen
Ik moet vanaf holendrechtquote:Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit is bij bijlmer iighttp://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/
Ja godsamme de trein naar Rotterdam rijdt al-tijdquote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gouda(rotterdam), volgens mij rijd die gewoon
Haha ja hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Minder dan 5 jaar hier. En ik heb wel een sociaal leven zo nu en dan.
25 minuten vertraging, maar hij rijdt!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja godsamme de trein naar Rotterdam rijdt al-tijd
vandaag met rijst en varkenquote:
quote:
varken zijn het zelf schuldquote:
Daar kunnen wij toch niks aan doenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
varken zijn het zelf schuld
moeten ze maar niet gemaakt zijn van bacon, ham en varkenhaasjes
Nee gisteren was het met een tartaartjequote:
maar we eten jou ook niet op, alleen je niet gerelateerde soort genotenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar kunnen wij toch niks aan doen
lekker!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee gisteren was het met een tartaartje
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jijquote:
Topquote:Op woensdag 30 april 2014 15:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar we eten jou ook niet op, alleen je niet gerelateerde soort genoten
Die test heb ik net zitten doenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
Je kunt allicht met bewijzen komen
VBL / [VBL Slowchat] #3321 Autism is not a crime
Met een beetje geluk scoor je een toppositie.
hmm, is een beetje uit de buurt anders was ik je komen halenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan ik nog met iemand meeliften van Amsterdam Bijlmer naar Tilburg? Nee?![]()
Oeh.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker bezig in je vrije tijdWel jammer dat je geen PR meer doet, ik heb PR paar keer geholpen met FOK! films
[..]
Wat een teleurstelling
Is keigrappig. Ik ga nu benen doen.quote:
Idd.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef Flippiee het volgende:
Je zou maar meer dan 5 jaar op dit forum zitten
Je mag best mee liften in de sprinter naar gouda vanaf holendrecht zo meteenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan ik nog met iemand meeliften van Amsterdam Bijlmer naar Tilburg? Nee?![]()
Of gewoon ongechaneerd in een frikandel.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
varken zijn het zelf schuld
moeten ze maar niet gemaakt zijn van bacon, ham en varkenhaasjes
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, is een beetje uit de buurt anders was ik je komen halen
Ik ga dat straks srs doenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je mag best mee liften in de sprinter naar gouda vanaf holendrecht zo meteen
Ik heb em om 17:07 op holendrechtquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dat straks srs doen
allebei nietquote:
gewoon in brabant werk zoekenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dat straks srs doen
quote:
Autisme staat toch niet gelijk aan sociaal vaardigheidsstoornis. Ik voel niet de behoefte om mij te bewijzen. Het feit dat ik al zoveel FOK!kers in een verleden heb gemeet vind ik genoeg voor mij pleitenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
Je kunt allicht met bewijzen komen
VBL / [VBL Slowchat] #3321 Autism is not a crime
Met een beetje geluk scoor je een toppositie.
Nee pas sinds een jaar of 2 denk ikquote:Op woensdag 30 april 2014 15:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh.Wist ik niet. Was dan waarschijnlijk niet tegelijkertijd met mij, anders was ik je wel tegengekomen. En hadden we een hete FOK! PR affaire kunnen hebben.
En ik maak het later goed met je hoor.
Jeetje.quote:[..]
Idd.Ik ben gelijk weg!
Ik of die van 16:04 in bijlmer of om 16:34quote:Op woensdag 30 april 2014 15:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb em om 17:07 op holendrecht
Ja hier alleen nog ff ervaring op doen, nog niets geschikts in brabant gevonden helaasquote:Op woensdag 30 april 2014 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allebei niet
[..]
gewoon in brabant werk zoeken
Dan heb je 1 of 2 treinen eerder dan mijquote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik of die van 16:04 in bijlmer of om 16:34
Ik ben toch niet gekleed voor een fok-mini meetquote:Op woensdag 30 april 2014 15:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan heb je 1 of 2 treinen eerder dan mij
Het kijkt naar het autistisch je bentquote:Op woensdag 30 april 2014 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Autisme staat toch niet gelijk aan sociaal vaardigheidsstoornis. Ik voel niet de behoefte om mij te bewijzen. Het feit dat ik al zoveel FOK!kers in een verleden heb gemeet vind ik genoeg voor mij pleiten
[..]
Nee pas sinds een jaar of 2 denk ik2 of 3 jaar terug voor het eerst.
Gemiste kans
ik reken op je
[..]
Jeetje.
maar om te wonen bevalt brabant je wel?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hier alleen nog ff ervaring op doen, nog niets geschikts in brabant gevonden helaas
Ik ook niet, ik heb niet eens mijn haar gedaan of mijn foundation opquote:Op woensdag 30 april 2014 15:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben toch niet gekleed voor een fok-mini meet
Jawel hoor. Tilburgtokkiegalorequote:Op woensdag 30 april 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar om te wonen bevalt brabant je wel?
nee, blijf brabonegertquote:Op woensdag 30 april 2014 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel hoor. Tilburgtokkiegalore![]()
Wel aan het kijken voor een huis in Utrecht
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb niet eens mijn haar gedaan of mijn foundation op
Daarnaast kunnen mijn autisten trekjes dat niet aan denk ik
Normale mensen zijn juist het ergstequote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]fokkers zijn net normale mensen hoor
op hier en daar een uitzondering nagelaten natuurlijk (typisch)quote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I'm not here for your amusement
nou niet overdrijvenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde m net lokposten maar die ouwe lurkert zit hier gewoonquote:Op woensdag 30 april 2014 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op hier en daar een uitzondering nagelaten natuurlijk (typisch)
Ja dat zeg ik soort van toch.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het kijkt naar het autistisch je bentsociale stoornissen zijn onder ASS te stoppen meestal...
Weetik, weet ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou nou niet janken je bent al een grote meid
die ruikt dat wanneer zijn naam in een belediging gebruikt wordtquote:Op woensdag 30 april 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde m net lokposten maar die ouwe lurkert zit hier gewoon
Speak of the devilquote:Op woensdag 30 april 2014 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ruikt dat wanneer zijn naam in een belediging gebruikt wordt
Heeft ie toch nog een talentquote:Op woensdag 30 april 2014 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ruikt dat wanneer zijn naam in een belediging gebruikt wordt
ja, sherlock werkt niet op mijn naam dus moet ik maar gewoon tabs openhouden van mensen die mijn naam zouden kunnen zeggenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde m net lokposten maar die ouwe lurkert zit hier gewoon
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog een talent
[..]
Dus de truc is om over je te praten maar niet je naam te noemen? Ahaquote:Op woensdag 30 april 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, sherlock werkt niet op mijn naam dus moet ik maar gewoon tabs openhouden van mensen die mijn naam zouden kunnen zeggen
[..]
Tijd om een nickname te bedenken voor hem zodat we makkelijker kunnen roddelenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus de truc is om over je te praten maar niet je naam te noemen? Aha
Als je niet wil dat ik het lees wel ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus de truc is om over je te praten maar niet je naam te noemen? Aha
Ik weet dat ik normaal wel een gevatte opmerking terug maak, maar ik heb een goed excuus vandaag. Ben met mijn gedachten even diep in wat schoolwerk, dus een gevatte opmerking zit er eventjes niet in.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zwakke reactie, teleurgesteld.
Net zei ik je naam ook niet en je las het tochquote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je niet wil dat ik het lees wel ja.
Ga dan van fok afquote:Op woensdag 30 april 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet dat ik normaal wel een gevatte opmerking terug maak, maar ik heb een goed excuus vandaag. Ben met mijn gedachten even diep in wat schoolwerk, dus een gevatte opmerking zit er eventjes niet in.
Sorry.
Wat een teringherrie zeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hier is een liedje om het goed te maken
https://soundcloud.com/as(...)/sets/astronaut-rain
https://soundcloud.com/viperrecordings/maduk-feel-goodquote:Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]![]()
Haten op melodische trommels en bas
stuur eens wat beters dan
Ja, mijn mind gaat verder dan de sherlock functie.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net zei je naam ook niet en je las het toch
Had al een keer of 40-45 een formule verkeerd uitgewerkt dus was er even klaar mee, eventjes wat anders. SOG'en ditdat.quote:[..]
Ga dan van fok af
Ik luister naar andere genresquote:Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]![]()
Haten op melodische trommels en bas
stuur eens wat beters dan
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, mijn mind gaat verder dan de sherlock functie.
[..]
Had al een keer of 40-45 een formule verkeerd uitgewerkt dus was er even klaar mee, eventjes wat anders. SOG'en ditdat.
Even dimmen jijquote:Op woensdag 30 april 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
oh![]()
typisch weer hoor met zijn 40-45 grapjes
godverdomme word je nooit moe van jezelf jong
Ik ben het eens met deze boodschapquote:Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/viperrecordings/maduk-feel-good
Ik had er nog iets bijgetyptquote:Op woensdag 30 april 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, mijn mind gaat verder dan de sherlock functie.
[..]
Had al een keer of 40-45 een formule verkeerd uitgewerkt dus was er even klaar mee, eventjes wat anders. SOG'en ditdat.
quote:
thanx voor de supportquote:
Jij woont toch ook in Tilburg? Waar sport je eigenlijk? Of homegym?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh.Wist ik niet. Was dan waarschijnlijk niet tegelijkertijd met mij, anders was ik je wel tegengekomen. En hadden we een hete FOK! PR affaire kunnen hebben.
En ik maak het later goed met je hoor.
[..]
Is keigrappig. Ik ga nu benen doen.
[..]
Idd.Ik ben gelijk weg!
21.8quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
thanx voor de support
heb je de autisten test al gedaan? ik sta vrij hoog in het klassement.
al heb ik 3 punten extra gekregen voor mijn blauwe kleurtje
Ah, ik zie het. Dat is lang geleden.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had er nog iets bijgetypt
dank jequote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe een beetje lief tegen JanCees joh
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Dat is lang geleden.
hoezo????quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe een beetje lief tegen JanCees joh
dankjequote:
ja maar zit op de hotelkamer te chillen. heb alles wat ik zien/doen wou al gezien/gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 15:54 schreef KitKatChunky het volgende:
WP, was jij niet op vakantie in londen
Ik luister de laatste tijd veel naar hip hopquote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geinterreseerd wat je niet als tering herrie beschouwd
Wat danquote:Op woensdag 30 april 2014 15:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar hip hop
ze is flippiee!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
en geen leven en geen autist
wat ben jij nou eigenlijk
Pas nou op. Straks wordt ze weer boos :squote:Op woensdag 30 april 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op mij? Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou op. Straks wordt ze weer boos :s
Geweldig.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat te allen tijdequote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou op. Straks wordt ze weer boos :s
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
KUTeindelijk die klote test af, klik ik te snel door. Volgens mij zag ik 17 staan
Je kan toch terugbladeren?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
KUTeindelijk die klote test af, klik ik te snel door. Volgens mij zag ik 17 staan
Nee dan gaf ie zo'n icoontje met eenquote:
Het is dat je zo'n schitterende UI hebt.quote:
Gewoon nog een keer maken. Veel leuker ga je vragen niet krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dan gaf ie zo'n icoontje met eenen 'het opgevraagde item is niet gevonden in het cachegeheugen' ofzo
doe pittig kortquote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef KitKatChunky het volgende:
Vanavond naar de kapper... wat zal ik voor kapsel doen dit keer![]()
Neenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zo'n schitterende UI hebt.
[..]
Gewoon nog een keer maken. Veel leuker ga je vragen niet krijgen.
Justin Bieber.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef KitKatChunky het volgende:
Vanavond naar de kapper... wat zal ik voor kapsel doen dit keer![]()
Mede dankzij jou natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zo'n schitterende UI hebt.
[..]
Gewoon nog een keer maken. Veel leuker ga je vragen niet krijgen.
Goed genoeg.quote:
Wanneer is een mannen kapsel "Pittig kort"quote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe pittig kort
met een kleurtje
Fotoquote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
Naar de kapper geweest. Bovenkant moet nog 2 centimeter bij
Watquote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die fase is al voorbijen het was niet met opzet maar dat doen we niet weer
ohja jij was een mannetjequote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wanneer is een mannen kapsel "Pittig kort"
Telt donker blond als een kleurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |