je kan gewoon niet lopenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik loop al de hele dag als een debiel2 days after legday.
Inb4 je bent ook een debiel
Waar is de vrolijkheid van vanochtend gebleven flipsie!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn google is in de war. ik krijg google.it ipv google.nl. Zat ik maar in Italië ipv Nederlands man man man ook google pest me al.
Dit interesseert niemand. Grgr.
Hahaha.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik loop al de hele dag als een debiel2 days after legday.
Inb4 je bent ook een debiel
Hoi, ik ben niemand.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Mijn google is in de war. ik krijg google.it ipv google.nl. Zat ik maar in Italië ipv Nederlands man man man ook google pest me al.
Dit interesseert niemand. Grgr.
Ik ben nog steeds vrolijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waar is de vrolijkheid van vanochtend gebleven flipsie!
Kijk mijn filmpje dan voel je je sowieso beter. Zonhatende nerds enzo
Aangenaam kennis te maken niemand ;$ wat doe jij buiten klb?quote:
Flips is bipolair!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vrolijk.Heb net in het zonnetje door half Amsterdam gefietst.
Als ik jouw oordeel over mijn humeur moest geloven, dan lijk ik wel een beetje labiel
Filmpje doe ik andere keer wel.
[..]
Aangenaam kennis te maken niemand ;$ wat doe jij buiten klb?
Aangenaam. =$quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken niemand ;$ wat doe jij buiten klb?
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Flips is bipolair!
En je bent ook niet eens even langs het AMC gefietst om mij te verassen!
Ja, ik heb je vroegerrrrr ook wel in muz of onz gespot geloof ikquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Aangenaam. =$
Vroegah kwam ik ook buiten klb, en aangezien de SC daar tegenwoordig uitermate kut is dacht ik ik kom hier eens kieken.
Als krio meedoet, dan kan ik ook wel een potje hosselen op mijn werkquote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef Fopje het volgende:
Ok tijd voor Curvefever, wie doet er mee?
Curvefever, jij. Nu.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Aangenaam. =$
Vroegah kwam ik ook buiten klb, en aangezien de SC daar tegenwoordig uitermate kut is dacht ik ik kom hier eens kieken.
Ik heb hem heel netjes gevraagd.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als krio meedoet, dan kan ik ook wel een potje hosselen op mijn werk
quote:
quote:geregistreerd op: donderdag 3 april 2014 @ 11:57
Ja vroeger was ik meer in onz dan in klb idd. En ik was muz mod en pr en zo.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb je vroegerrrrr ook wel in muz of onz gespot geloof ik
En kieken en posten is alleen maar tof dit dat, alles. Mits hier lui aanwezig zijn ook nog gezellig
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als krio meedoet, dan kan ik ook wel een potje hosselen op mijn werk
quote:
quote:
Niettes! Jij bent bipolairquote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je bent zelf bipolair.
Ik vond rondje oud - zuid, vondelbuurt, west, oud- west en weer terug wel voldoende
[..]
Ja, ik heb je vroegerrrrr ook wel in muz of onz gespot geloof ik
En kieken en posten is alleen maar tof dit dat, alles. Mits hier lui aanwezig zijn ook nog gezellig
Nee hoor, ik haat niet.quote:
Lekker bezig in je vrije tijdquote:Op woensdag 30 april 2014 14:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja vroeger was ik meer in onz dan in klb idd. En ik was muz mod en pr en zo.
Wat een teleurstellingquote:[..]
[..]
[..]![]()
Maar sorry guise, ik kan nu niet, moet zo weg. =$
Nou, dat ben ik dus ook mooi niet!quote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat niet.Vond het al goed van mezelf dat ik de term kutnewbie niet gebruikte eigenlijk.
dat doet pijnquote:Op woensdag 30 april 2014 14:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door heen tiefen zeg ik je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |