quote:Op woensdag 30 april 2014 15:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog een talent
[..]
Dus de truc is om over je te praten maar niet je naam te noemen? Ahaquote:Op woensdag 30 april 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, sherlock werkt niet op mijn naam dus moet ik maar gewoon tabs openhouden van mensen die mijn naam zouden kunnen zeggen
[..]
Tijd om een nickname te bedenken voor hem zodat we makkelijker kunnen roddelenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus de truc is om over je te praten maar niet je naam te noemen? Aha
Als je niet wil dat ik het lees wel ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus de truc is om over je te praten maar niet je naam te noemen? Aha
Ik weet dat ik normaal wel een gevatte opmerking terug maak, maar ik heb een goed excuus vandaag. Ben met mijn gedachten even diep in wat schoolwerk, dus een gevatte opmerking zit er eventjes niet in.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zwakke reactie, teleurgesteld.
Net zei ik je naam ook niet en je las het tochquote:Op woensdag 30 april 2014 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je niet wil dat ik het lees wel ja.
Ga dan van fok afquote:Op woensdag 30 april 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet dat ik normaal wel een gevatte opmerking terug maak, maar ik heb een goed excuus vandaag. Ben met mijn gedachten even diep in wat schoolwerk, dus een gevatte opmerking zit er eventjes niet in.
Sorry.
Wat een teringherrie zeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hier is een liedje om het goed te maken
https://soundcloud.com/as(...)/sets/astronaut-rain
https://soundcloud.com/viperrecordings/maduk-feel-goodquote:Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]![]()
Haten op melodische trommels en bas
stuur eens wat beters dan
Ja, mijn mind gaat verder dan de sherlock functie.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Net zei je naam ook niet en je las het toch
Had al een keer of 40-45 een formule verkeerd uitgewerkt dus was er even klaar mee, eventjes wat anders. SOG'en ditdat.quote:[..]
Ga dan van fok af
Ik luister naar andere genresquote:Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]![]()
Haten op melodische trommels en bas
stuur eens wat beters dan
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, mijn mind gaat verder dan de sherlock functie.
[..]
Had al een keer of 40-45 een formule verkeerd uitgewerkt dus was er even klaar mee, eventjes wat anders. SOG'en ditdat.
Even dimmen jijquote:Op woensdag 30 april 2014 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
oh![]()
typisch weer hoor met zijn 40-45 grapjes
godverdomme word je nooit moe van jezelf jong
Ik ben het eens met deze boodschapquote:Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/viperrecordings/maduk-feel-good
Ik had er nog iets bijgetyptquote:Op woensdag 30 april 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, mijn mind gaat verder dan de sherlock functie.
[..]
Had al een keer of 40-45 een formule verkeerd uitgewerkt dus was er even klaar mee, eventjes wat anders. SOG'en ditdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |