Yupquote:Op woensdag 30 april 2014 12:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
vis
Wacht, hebben ze een subway met tonijn?
jeoffry gaat doodquote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer GoT kijken. Bijna bij seizoen 4, schiet mooi op zo
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ya havin a giggle m8, i'll bash yoo fookin' 'ead in!
tv kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:02 schreef KitKatChunky het volgende:
mensen die roepen dat je gameverslaafd bent als je 2 uur op een dag spelletjes speelt en in het weekend. Maar als je twee uur tv kijkt op een dag ben je compleet normaal
series kijk ik op mijn computerquote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
tv kijken/series kijken. Ik game liever
dan wil je zelf ook gaan springen... van een brugquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik keek laatst bij vrienden voor het eerst in weken tv. Sterren springen?instant oogaids
is best leuk om te kijken als je het fok topic ernaast open hebtquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik keek laatst bij vrienden voor het eerst in weken tv. Sterren springen?instant oogaids
Alle programmas waar Patty Brard in de jury zit neem ik al niet meer serieusquote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dan wil je zelf ook gaan springen... van een brug
maar ik doel op het feit dat als je verteld dat je gamed dat je een mega lading stereotypes over je heen krijgt en je al snel als "verslaafd" of "niet sociaal" wordt neergezetquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
series kijk ik op mijn computer
Ik vond er geen reet aan. Serieus.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is best leuk om te kijken als je het fok topic ernaast open hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |