SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had mn haar laten groeien, en toen ging iedereen me justin bieber noemenquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ohja jij was een mannetje
en nee
doe anders iets nazi achtigs, scoort goed bij duitsers
Dat heb ik ook weleens. Ren je met een schaar, struikel je en voor je het weet heb je per ongeluk een Bieberkapsel.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die fase is al voorbijen het was niet met opzet maar dat doen we niet weer
zou bij jou niet verkeerd uitkomenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens. Ren je met een schaar, struikel je en voor je het weet heb je per ongeluk een Bieberkapsel.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed flips is al een aantal maanden zwanger
ja nog een paar maanden dan word ik vaderquote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed flips is al een aantal maanden zwanger
Wat toevallig.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja nog een paar maanden dan word ik vader
nou nou nouquote:
het is all you can eat, dus dat is haar geraden jaquote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je moeder maar een extra portie tapas mag bestellen
Vergeet je trechter vooral niet mocht ze protesteren.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is all you can eat, dus dat is haar geraden ja
die gebruik ik wel bij jouw moederquote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je trechter vooral niet mocht ze protesteren.
Haha stalkerquote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je was afgestudeerd. Gefeliciteerd nog![]()
Maar dat is enkel praktisch. Dan steek je hem wellicht een keer in het juiste gat.quote:
laten we dit als echte mannen oplossenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is enkel praktisch. Dan steek je hem wellicht een keer in het juiste gat.
Nee dit gaat te ver. Rotterdam Centraal, fietsenstalling rond 17:00?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sry toen durfde ik nog niet in die SC te posten.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha stalkerthanks
![]()
ik hou van niks doen
Oh haha schattigquote:Op woensdag 30 april 2014 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja sry toen durfde ik nog niet in die SC te posten.![]()
Lijkt mij ook fijn, ja.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
laten we dit als echte mannen oplossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laag dit. Dat loopt de 10de dus 4 uur treinen om te kunnen netwerken.
misschien kun je de ploertendoder even lenenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Laag dit. Dat loopt de 10de dus 4 uur treinen om te kunnen netwerken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh haha schattig
hoe is het met u verder?
Dat was wel zo ongeveer de bedoeling. Wellicht had ik toch niet de confrontatie met hem moeten aangaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien kun je de ploertendoder even lenen
Haha nice, afstuderen is afzienquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Ik ben bezig met afstuderen. Ik heb sinds deze week eindelijk door waar ik mee bezig ben (). En behalve dat gaat het ook gewoon goed.
Beetje sporten beetje van alles.
Dat merk ik een beetje. Dagquote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nice, afstuderen is afzienmaar goed om te horen dat t goed gaat
ik ben weer weg nu, take care
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel zo ongeveer de bedoeling. Wellicht had ik toch niet de confrontatie met hem moeten aangaan.
gelukkig ben jij geen modquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik modrechten had gehad, dan was jouw post nu ook een glitterplaatje.
het zijn altijd WP's posts die worden aangepastquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
breng LR nou niet op ideeënquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja typisch en LR hebben wat tegen mijquote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het zijn altijd WP's posts die worden aangepast
quote:
Arme wpquote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het zijn altijd WP's posts die worden aangepast
Jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |