Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verblindt door de alcohol. Dat wordt ruilen/handelen bij omliggende huizen. 2 halve liters voor een ingevroren kipfilet of zo.
Zal heus wel een AH in de buurt zijn toch? Nog praktischer ook aangezien 2 uur reizen dan wel met de auto dan wel met de trein niet heel bevorderlijk voor het vlees is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop hetvind het echt zwaar matig dat er bijna alleen maar bier meegenomen wordt
Geen ideequote:Op donderdag 1 mei 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal heus wel een AH in de buurt zijn toch? Nog praktischer ook aangezien 2 uur reizen dan wel met de auto dan wel met de trein niet heel bevorderlijk voor het vlees is.
En verder heb ik geen idee hoe alles geregeld is dus ga ik mij er verder ook niet mee bemoeien
hoe veel?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Morgen nieuwe ID kaart kopen. Duur grapje
Regent het?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De gemeente
Regen
Door de regen moeten om stuff te halen
Hier nog een beetjequote:
Ze zijn nu 10 jaar geldig, misschien heeft het daar mee te maken? Ik dacht altijd iets van 40 euro maar heb het opgezocht en het is nu 53 euro en nog wat centquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat een id kaart goedkoper was
Hier kost ie ¤52,95.quote:
zou kunnen ja. ik heb zelf een paspoort. dat is ook in de 50 geloof ik, dacht dat id in de 30 was..quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn nu 10 jaar geldig, misschien heeft het daar mee te maken? Ik dacht altijd iets van 40 euro maar heb het opgezocht en het is nu 53 euro en nog wat cent
Je hebt nog een papiertje? Dat is wel old skool zegquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen ja. ik heb zelf een paspoort. dat is ook in de 50 geloof ik, dacht dat id in de 30 was..
moet wel dit jaar een nieuw rijbewijs.
ben ik eindelijk eens van dat vadsige roze papiertje af
Yup ik ook, geldig tot 2018 2019 volgens mijquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb een nieuw rijbewijs, een pasje dus
Het is duurder, maar ook langer geldig. Het kwam er wel op neer dat op de lange duur hij wel goedkoper is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn nu 10 jaar geldig, misschien heeft het daar mee te maken? Ik dacht altijd iets van 40 euro maar heb het opgezocht en het is nu 53 euro en nog wat cent
Eens ff kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup ik ook, geldig tot 2018 2019 volgens mij
Ja als je het bekijkt wel idd, anders had ik over 5 jaar weer 40 euro ofzo neer moeten tikken voor een ID kaart. MAAR ik denk echt wel dat mijn ID kaart voor die tijd is gesneuveld, huidige pasje heeft ook allemaal scheurtjesquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is duurder, maar ook langer geldig. Het kwam er wel op neer dat op de lange duur hij wel goedkoper is.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt nog een papiertje? Dat is wel old skool zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |