quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
plz iedereen weet dat ama en ik tot de eliten van onz sc behoren.
Top.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
plz iedereen weet dat ama en ik tot de eliten van onz sc behoren.
Maar de laatste weken helaas niet meer zo. Bij mijn baan moet ik toch vaker om 6.00 beginnen dus vroeg naar bed enzquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar de laatste weken helaas niet meer zo. Bij mijn baan moet ik toch vaker om 6.00 beginnen dus vroeg naar bed enz
Ik duik m'n bed inquote:Op donderdag 1 mei 2014 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar de laatste weken helaas niet meer zo. Bij mijn baan moet ik toch vaker om 6.00 beginnen dus vroeg naar bed enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik duik m'n bed in[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
weltrusten![]()
Bij Ooms in Noordquote:Op woensdag 30 april 2014 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Mhmm. Ik train bij Axis, Piushaven. En in Breda. Jij?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ja wel pas na 2uquote:maar zelfs nog gaan sporten dus weer trots op mezelf
Ik ben ook trots op jequote:Op donderdag 1 mei 2014 09:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel pas na 2umaar zelfs nog gaan sporten dus weer trots op mezelf
![]()
![]()
ben ook gaan sporten, dat voel ik nog steeds in mn benenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel pas na 2umaar zelfs nog gaan sporten dus weer trots op mezelf
![]()
![]()
Marsepeinen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:42 schreef KitKatChunky het volgende:
Blijkbaar is de dag van de arbeid een vrije dag in het ziekenhuis
Wat voor taartIk ga voor het eerst zelf de bodem maken
Kan ik mooi kijken of ik nog een keuken(/bak)prinses ben
![]()
![]()
Je hamburgers zijn goed dus dit moet wel lukken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Marsepeinen.Ik ga voor het eerst zelf de bodem maken
![]()
Wat is het voor bodem?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meow?!![]()
Met bodem kan er zoveel fout gaan. Het beslag kan te luchtig zijn, brokjes hebben, het kan niet goed genoeg rijzen en anders kan het nog verbrandenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hamburgers zijn goed dus dit moet wel lukken.Zijn hamburgers toch makkelijker
Ik hoop dat het er zo ongeveer uit komt te zien:quote:![]()
![]()
Ahhquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met bodem kan er zoveel fout gaan. Het beslag kan te luchtig zijn, brokjes hebben, het kan niet goed genoeg rijzen en anders kan het nog verbrandenZijn hamburgers toch makkelijker
[..]
Ik hoop dat het er zo ongeveer uit komt te zien:
[ afbeelding ]![]()
Pijn aan je pols van het mixen, sowieso
Meow?!![]()
Gewoon een goed recept volgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met bodem kan er zoveel fout gaan. Het beslag kan te luchtig zijn, brokjes hebben, het kan niet goed genoeg rijzen en anders kan het nog verbrandenZijn hamburgers toch makkelijker
[..]
Ik hoop dat het er zo ongeveer uit komt te zien:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik juist minder spierpijn door het sportenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ook gaan sporten, dat voel ik nog steeds in mn benen
Wacht maar tot morgenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik juist minder spierpijn door het sporten
Meow?!![]()
Nah, maandag na een week lamme takken weer gesport, dinsdag en woe vette spierpijn. Nu gaat het juist afnemenquote:
Bikkelquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah, maandag na een week lamme takken weer gesport, dinsdag en woe vette spierpijn. Nu gaat het juist afnemen
wel veel proteines eten dan hee!Meow?!![]()
Ja heurquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bikkel
wel veel proteines eten dan hee!Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Keukenmachinesquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ahh![]()
Pijn aan je pols van het mixen, sowiesoJajaja. Dat is ook belangrijk.quote:quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik juist minder spierpijn door het sportenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keukenmachines
[..]
Jajaja. Dat is ook belangrijk.
[..]WhyyyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee manquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef Xeor het volgende:
Marsepeintaart lijkt me nou echt super ranziglekker juist.
Gelukkig verschillen smakenquote:ik vind een klein stukje marsepein al zwaar op de maag vallen, laat staan een taart
![]()
![]()
Je bent zelf super ranzig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:07 schreef Xeor het volgende:
Marsepeintaart lijkt me nou echt super ranzigEr is wat tussen gekomen.quote:Nu maar weer 2 jaar wachten op de volgende kans om je/jullie te zien.
![]()
Marsepeintaart is geen bonk marsepein hequote:Op donderdag 1 mei 2014 11:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smakenik vind een klein stukje marsepein al zwaar op de maag vallen, laat staan een taart
Meestal een dun laagje om de cake heen. Marsepein in van die fruitvormpjes vind ik na 1 hap ook niet lekker meer.
marsepeinquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Marsepeintaart is geen bonk marsepein heMeestal een dun laagje om de cake heen. Marsepein in van die fruitvormpjes vind ik na 1 hap ook niet lekker meer.
![]()
![]()
Ah oké misschien moet ik het dan toch een keer proberenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Marsepeintaart is geen bonk marsepein heMeestal een dun laagje om de cake heen. Marsepein in van die fruitvormpjes vind ik na 1 hap ook niet lekker meer.
![]()
![]()
De hele dag zekerquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf super ranzig.
[..]
Er is wat tussen gekomen.Nu maar weer 2 jaar wachten op de volgende kans om je/jullie te zien.
![]()
Ik wilde eigenlijk nog een keer bij mij thuis iets regelen, maar ben een beetje huiverig want o.a. mono steven en patrick bij elkaar in je huis met alcohol
en dan weten ze waar je woontquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De hele dag zeker![]()
Ik wilde eigenlijk nog een keer bij mij thuis iets regelen, maar ben een beetje huiverig want o.a. mono steven en patrick bij elkaar in je huis met alcohol![]()
![]()
Nou vanaf een uur of 5. Dus dan kan ik maar max een uur of 2 daar zijn, en daarvoor reis ik meer dan 4 uur.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De hele dag zeker![]()
Ik wilde eigenlijk nog een keer bij mij thuis iets regelen, maar ben een beetje huiverig want o.a. mono steven en patrick bij elkaar in je huis met alcohol
Hahaha. Dat is ook wel een gevaarlijke combi.Ik zou hiervoor ook geen suggestie weten
Behalve geen alcohol of niets organiseren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: