selfies met klasse?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] 420 blaze it
[..]
doe maar gewoon normaal. snow heeft klasse
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van haar klasse mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.quote:
je kent me zo goed flipsquote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van haar klasse mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.
quote:
dit bevestigt dat wel jaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van haar klasse mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.
Preach, sister.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van Apple mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.quote:
Hoe vind je de foto en video kwaliteit?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
Hier iets positiefs: Ik ben nog steeds erg blij met mijn telefoon.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je nooit iets van Apple mee krijgt. En nu doe je maar zogenaamd grappig om het te verbergen.
Foto valt mij erg mee. Geinig programma ook om ze te bewerken.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe vind je de foto en video kwaliteit?
Ja dat HDR+ is in veel situaties echt vel beterquote:Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foto valt mij erg mee. Geinig programma ook om ze te bewerken.Van de week mee zitten knoeien. En merkbaar verschil tussen HDR+ en 'normaal'. Video nog niet echt gedaan, dus geen idee. Al zag ik wel dat je volgens mij en video kan maken en tegelijkertijd foto's. Dat vond ik aan mijn Samsung een groot voordeel.
![]()
Batterij heb ik ook totaal geen klachten over.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
heb jij die autisme test al gedaan?
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
heb jij die autisme test al gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |