gewoon allemaal aan de ranjaquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De hele dag zeker![]()
Ik wilde eigenlijk nog een keer bij mij thuis iets regelen, maar ben een beetje huiverig want o.a. mono steven en patrick bij elkaar in je huis met alcohol
Ja das een beetje teveel van het goede inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vanaf een uur of 5. Dus dan kan ik maar max een uur of 2 daar zijn, en daarvoor reis ik meer dan 4 uur.
Hahaha. Dat is ook wel een gevaarlijke combi.Ik zou hiervoor ook geen suggestie weten
Behalve geen alcohol of niets organiseren.
Dat is altijd een goed, tof idee. En makkelijk uitvoerbaar ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja das een beetje teveel van het goede inderdaad
Misschien maar weer een keertje in een kroeg in Amsterdam afspreken
Waarom 2 jaar?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf super ranzig.
[..]
Er is wat tussen gekomen.Nu maar weer 2 jaar wachten op de volgende kans om je/jullie te zien.
Vorige keer was niet zo'n succesquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed, tof idee. En makkelijk uitvoerbaar ook.Mits datum geprikt is.
Het is bijna 2 jaar geleden dat er volgens mij voor het laatst een meet is georganiseerd op de huidige na.quote:
Daar was ik niet heel de nacht of niet bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vorige keer was niet zo'n succes![]()
nog maar eens proberen dan.
Geef tips over klieren, leer ons ook wat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
hmm, verkoper wil nog niet veel met de huizenprijs zakken.
tijd om te klieren
alsof vrouwen daar tips voor nodig hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is bijna 2 jaar geleden dat er volgens mij voor het laatst een meet is georganiseerd op de huidige na.
Mits ik er nu niet 1 vergeet.
[..]
Daar was ik niet heel de nacht of niet bij.En anders met een meer select groepje afspreken.
[..]
Geef tips over klieren, leer ons ook wat.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is bijna 2 jaar geleden dat er volgens mij voor het laatst een meet is georganiseerd op de huidige na.
[..]
Daar was ik niet heel de nacht of niet bij.En anders met een meer select groepje afspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Suggereer je nou dat vrouwen hun charmes gebruiken om de prijzen omlaag te halen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof vrouwen daar tips voor nodig hebben
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat vrouwen hun charmes gebruiken om de prijzen omlaag te halen?
[..]vrouwen gebruiken hun charmes toch overal voor als het ze goed uitkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ik er aan terug denk vind ik het gewoon best grappig.quote:
Mannen niet dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen gebruiken hun charmes toch overal voor als het ze goed uitkomt?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ik er aan terug denk vind ik het gewoon best grappig.
[..]
Mannen niet dan?
ik heb geen charmesquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ik er aan terug denk vind ik het gewoon best grappig.
[..]
Mannen niet dan?
Mannen kunnen net zo erg als vrouwen zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
En idd mannen doen (proberen) dat net zo goed
Maar sta jij gelijk aan alle mannen?quote:
hoop het nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen kunnen net zo erg als vrouwen zijn.
[..]
Maar sta jij gelijk aan alle mannen? [ afbeelding ]
Dat heb je hierna toch ook deels zelf in de hand.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga never nooit niet een meet organiseren. En als ik het doe, dan doe ik het op Texel of zo. Slecht bereikbaar dus komen er weinig mensen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat heb je hierna toch ook deels zelf in de hand.
Oh..quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga never nooit niet een meet organiseren. En als ik het doe, dan doe ik het op Texel of zo. Slecht bereikbaar dus komen er weinig mensen.![]()
Verblindt door de alcohol. Dat wordt ruilen/handelen bij omliggende huizen. 2 halve liters voor een ingevroren kipfilet of zo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Zo grappig, er neemt maar 1 iemand vlees mee naar de meetingKarige BBQ hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |