abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139444454
Nee. Niemand wil een slet. In ieder geval niets om uberhaupt wat serieuzers mee te beginnen.
graag verwijderen
pi_139444491
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:06 schreef fathank het volgende:

[..]

:')

En als man zijnde met meerdere vrouwen?
Ohja wacht, deze ook nog ff posten en de circel is rond.

graag verwijderen
pi_139444512
quote:
5s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:43 schreef RedFoxy het volgende:

[..]

Als je als vrouw veel seks hebt, heb je automatisch geen respect voor jezelf?
Nee dat staat daar los van hoor.
graag verwijderen
pi_139444617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef RonnieGardocki het volgende:
Er was al eerder een topic met de vraag; zou je afknappen op een meisje als ze veel bedpartners heeft gehad. Nou is dit een erg breed begrip waar iedereen anders tegenaan kijkt.

Dan nu de vraag; zou je vallen op dames die echt sletterige dingen hebben gedaan?

Aangezien dat erg subjectief is, beschrijf ook eens wat je erg sletterig vindt.

Ik vind pijpen in een steegje na het uitgaan bijv wel sletterig. :P Of meisjes die zich op wc's van discotheken laten volspuiten regelmatig.
Dude :')

Ben je nog maagd, kom je uit een gereformeerd milieu, ben je wereldvreemd of heb je een verwrongen referentiekader?

Serieus gast, jij hebt issues.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_139444654
Ik hoef geen full blown nymphomane maar een beetje slet is wel lekker :9
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:18:55 #56
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_139444677
Nou, ik interpreteer 'm ook maar even de andere kant op:
Het hangt van de definitie van sletterig af.

Geen afknapper:
veel bedpartners
triootjes, experimenteren met bijvoorbeeld sm of met mensen van hetzelfde geslacht, etc.
seks op het toilet in een kroeg

Afknapper:
onveilige seks (zoals one-night-stands zonder condoom)
seks met mensen die te dronken zijn om nee te zeggen
jongens die veel bedpartners etc. bij zichzelf niet, maar bij mij wel een afknapper vinden. ;)
...as always
pi_139444747
Vanwaar die angst voor vrouwen met ervaring?
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:28:45 #58
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139444882
quote:
15s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:22 schreef Chewie het volgende:
Vanwaar die angst voor vrouwen met ervaring?
Retorische vraag?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_139444928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:18 schreef Anyanka het volgende:

Geen afknapper:
veel bedpartners
triootjes, experimenteren met bijvoorbeeld sm of met mensen van hetzelfde geslacht, etc.

Afknapper:
jongens die veel bedpartners etc. bij zichzelf niet, maar bij mij wel een afknapper vinden. ;)
Ik kan me hier volledig in vinden. Ik zou er nog 1 aan toe willen voegen:

meiden die met jongens naar bed gaan niet omdat ze het zelf lekker vinden maar omdat ze bij een groepje willen horen en denken dat als ik ze maar allemaal hun gang met me laat gaan dan vinden ze me aardig en hoor ik bij hun groepje.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_139445079
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Retorische vraag?
Nee, heb zelf weinig problemen met ervaren vrouwen daarbij zijn maagdelijke vrouwen in mijn leeftijdscategorie zeer zeldzaam en zijn ervaren vrouwen een stuk prettiger in bed dan onervaren.

Ben het wel eens met de afknappers van Anyanka

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2014 10:37:07 ]
pi_139445249
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:58 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Omdat?
heb ik t wel eens in een steegje gedaan? Ja.
heb ik wel eens geëxpirimenteerd op sexueel gebied? Ja.
Heb ik veel bedpartners gehad. Ja wat is veel? Maar ik vind het voldoende dus ja.

Dus jij vind mij een slet?
pi_139445315
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:18 schreef Anyanka het volgende:

Geen afknapper:
veel bedpartners

Afknapper:
Dit inderdaad! Al zal je weinig meiden vinden die seks hebben met een jongen die geen "nee" kan zeggen :P
pi_139445473
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

heb ik t wel eens in een steegje gedaan? Ja.
heb ik wel eens geëxpirimenteerd op sexueel gebied? Ja.
Heb ik veel bedpartners gehad. Ja wat is veel? Maar ik vind het voldoende dus ja.

Dus jij vind mij een slet?
wat is er in hemelsnaam naam mis met seks in een steegje?

Nee volgens TS mag het alleen in bed onder de dekens en met het licht uit want anders ben je een slet.

Bekrompen mensen :')
pi_139445548
Het blijft me verbazen hoe kortzichtig mensen kunnen zijn als het om seks gaat...en dan met name vrouwen en seks. Wat is dat toch? Is het onzekerheid bij die mannen dat ze niet zo goed zijn als de andere bedpartners? Grote kans dat je dat ook niet bent als je al zo onzeker bent. Maar wat dan nog?

Persoonlijk vind ik het prima als vrouwen ervaren zijn tussen de lakens, graag zelfs. Dan weten we allebei wat we fijn vinden en zitten we niet aan te prutsen in bed. Daarbij voel je echt geen verschil of ze met 4 of 40 man naar bed is geweest.

Wat het argument eigen waarde betreft: zeker, dit is een issue. Ook mijn voorkeur gaat uit naar een vrouw die zichzelf serieus neemt. Dit kan echter prima los staan van seks en zie je al gauw genoeg in haar uitstraling.
pi_139445573
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 10:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

wat is er in hemelsnaam naam mis met seks in een steegje?

Nee volgens TS mag het alleen in bed onder de dekens en met het licht uit want anders ben je een slet.

Bekrompen mensen :')
nouja dat punt probeerde ik dus te maken.
nu moet ik zeggen dat dat wel n jaar of 9 geleden is maar goed :')
Dat steegje dan he..niet de sex zelf hahahahah
pi_139445602
Dus een vrouw die van seks houdt, is een slet? :P

Tja, als je liever een vrouw hebt die seks heeft zodat je stopt met zeuren en je af en toe onder de douche misschien nog wel wil pijpen, go ahead. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_139445798
is dat hele sletten verhaal nie iets biologisch psychologisch?

Mannen vinden het mooi om een vrouw te veroveren, het liefst de mooiste, want daar kun je het beste je DNA aan kwijt. Zodra je klaar ben ga je weer verder zoeken om je DNA nog eens kwijt te kunnen. Een vrouw zou als het goed is na die keer minstens 9 maanden uit de running moeten zijn, en kan dus maar ca 1 keer per jaar haar DNA vermengen met dat van een man. Een man kan dat 365 keer per jaar, en zou dat indien mogelijk ook moeten doen. Biologisch gezien.

Is het niet zo dat als een vrouw heel veel mannen heeft gehad dus niet meer aantrekkelijk is om je DNA mee te delen, of dat ze dus schijnbaar niet zwanger te maken is en dus niet meer aantrekkelijk. Zou eens onderzocht moeten worden.

Er zijn meer van dat soort gekken dingen zo blijken vrouwen vaker om te kijken naar een man met een kinderzitje dan dat de zelfde man geen kinderzitje op zijn fiets heeft. De conclusie was dat deze man dus vruchtbaar blijkt te zijn.

Als je uit gaat van dat Adam en Eva niet klopt dan zou het best eens kunnen dat wij van de apen stammen. Dan zou mijn theorie best eens kunnen kloppen, maar dat is gewoon een hersenspinsel.
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:50:14 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139447173
Nog een afknapper: Vrouwen die naaktfoto's van zichzelf op internet plaatsen. Vaak uit onzekerheid zodat ze daarna kunnen fappen op complimentjes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139448219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik vind het een afknapper als ze nog maagd is.
Ik heb medelijden met je eerste basisschoolvriendinnetje.
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:42:15 #70
425929 Starfucker_
Starfuckers, Inc.
pi_139448538
Bij één meid dacht ik echt 'Slet! :r '.
Ze had om de twee weken een ander vriendje ging ook nog vreemd, echt een maneater :') Soms dan zag je een ex-vriend gewoon helemaal kapotgaan omdat hij dacht dat hij de ware had ontmoet.

Toen zij aanbood had ik iets van, no way. Dit terwijl vrienden mij voor gek verklaarden, zelfs jaren later :')
--
Verder maakt het mij niets uit als het alleen om veel seks gaat, al zitten daar natuurlijk ook wel limieten in. Persoonlijkheid blijft toch het belangrijkste.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef fathank het volgende:
Nog een afknapper: Vrouwen die naaktfoto's van zichzelf op internet plaatsen. Vaak uit onzekerheid zodat ze daarna kunnen fappen op complimentjes.
En door die complimenten worden ze vaak enorm arrogant lijkt het. Vind zo'n verheven zelfbeeld een enorme afknapper bij een vrouw.
I play a game, it's called insincerity
pi_139448646
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef fathank het volgende:
Ja, dat vind ik altijd zo vaag (mannen die dat doen ook). Is voor mij 100% een afknapper.
pi_139448647
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef RonnieGardocki het volgende:
Er was al eerder een topic met de vraag; zou je afknappen op een meisje als ze veel bedpartners heeft gehad. Nou is dit een erg breed begrip waar iedereen anders tegenaan kijkt.

Dan nu de vraag; zou je vallen op dames die echt sletterige dingen hebben gedaan?

Aangezien dat erg subjectief is, beschrijf ook eens wat je erg sletterig vindt.

Ik vind pijpen in een steegje na het uitgaan bijv wel sletterig. :P Of meisjes die zich op wc's van discotheken laten volspuiten regelmatig.
Ik vind dat net heel geil. Mijn ex heeft zich een keer laten beffen op een biljarttafel waar andere mensen bij stonden
liefde overwint alles. Maar AIDS ook
pi_139448687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:46 schreef verwegvanhuis het volgende:

[..]

Ik vind dat net heel geil. Mijn ex heeft zich een keer laten beffen op een biljarttafel waar andere mensen bij stonden
Waarom?
pi_139448791
quote:

[..]

Net als je denkt alles al gehoord te hebben, lees je dit. Kan ik met mijn verstand niet bij. Kreeg je nog aanwijzingen van de omstanders? Of gingen die door met twee over rood spelen?
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 12:53:19 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_139448826
quote:

[..]

Had ze daarvoor The Accused gekeken :') Waarom doe je zoiets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_139448904
Nog nooit seks gehad hebben met toeschouwers er bij :')
pi_139448934
Ik zou wel meedoen aan de gangbang maar zon iemand is geen relatiemateriaal.
pi_139448945
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Had ze daarvoor The Accused gekeken :') Waarom doe je zoiets.
Tsja. Je hoort wel vaker dat sommige stellen het leuk vinden om seks te hebben met toeschouwers. Er gebeuren rare dingen soms.
pi_139449082
Ieder zijn ding, maar waarom zou je het doen met toeschouwers? Vind het al ingewikkeld genoeg zonder dat ik me druk hoef te maken wat anderen er van zien of vinden.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:22:31 #80
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139449474
Ik lees hier dat het mensen niet uitmaakt of iemand 10 of 100 bedpartners heeft gehad. Gadverdamme man :r
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139449537
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:09 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

ik vind het onzin wat ts neerknalt.
Ik heb niet bijzonder veel bedpartners gehad.
Maar toevallig wel een keer sex in een steegje gehad. Dus ben ik maar gelijk een slet.

Mag hij trouwens vinden hoor. Wilde alleen ff melden dat ik zijn mening bekrompen vind.
Je bent gewoon een slet als je je zo goedkoop in een steegje laat nemen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:25:34 #82
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139449552
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik lees hier dat het mensen niet uitmaakt of iemand 10 of 100 bedpartners heeft gehad. Gadverdamme man :r
Gadverdamme? Als de dame in kwestie het veilig heeft gedaan en zich regelmatig wast zou ik er geen probleem mee hebben hoor. Of ze nu 100x dezelfde persoon neukt of 100x een andere.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:27:20 #83
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139449615
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Gadverdamme? Als de dame in kwestie het veilig heeft gedaan en zich regelmatig wast zou ik er geen probleem mee hebben hoor. Of ze nu 100x dezelfde persoon neukt of 100x een andere.
100 bedpartners geeft op tal van denkbare niveau's een "loose" approach aan als het op mensen/seks aankomt, dat is gewoon geen relatiemateriaal -of zelfs neukmateriaal- meer.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:29:58 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139449715
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:28 schreef DW457 het volgende:

[..]

Oef ja, idd! Het zal me dan ook niet verbazen dat mensen die zulke dingen posten nog nooit een vrouw van dichtbij hebben gezien.
Dat blijkt dan wel inderdaad als ze die bepaalde user gaan lopen spammen met DMs/PMs :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:30:39 #85
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139449731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En dan van die vieze, roomwitte lijven waar normaal gesproken geen enkel kerel naar kijkt. En een kop waar je onpas van wordt. Uitzonderingen daargelaten maar dat die users zich laten lenen voor het opkrikken van het zelfvertrouwen zeg :')
Eerlijk is eerlijk, sommigen hebben best een goed lijf, maar om daar nou zo overdreven op te reageren :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:32:35 #86
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139449797
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

100 bedpartners geeft op tal van denkbare niveau's een "loose" approach aan als het op mensen/seks aankomt, dat is gewoon geen relatiemateriaal -of zelfs neukmateriaal- meer.
Dat vind ik een beetje bekrompen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:39:44 #87
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139450017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje bekrompen.
Vrouwen met 30 bedpartners onder dezelfde noemer scharen als vrouwen met 5 bedpartners. Zomaar over verschillende normen/interpretaties heenstappen en dit beschouwen als hetzelfde. Dat is pas bekrompen, vriend.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:41:43 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139450082
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:46 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik altijd zo vaag (mannen die dat doen ook). Is voor mij 100% een afknapper.
Ik noemde bewust mannen niet. Ik val niet op mannen dus kan er ook niet op afknappen :+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:43:07 #89
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139450134
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vrouwen met 30 bedpartners onder dezelfde noemer scharen als vrouwen met 5 bedpartners. Zomaar over verschillende normen/interpretaties heenstappen en dit beschouwen als hetzelfde. Dat is pas bekrompen, vriend.
Je voelt er niets van hoor. En seks is gewoon leuk. Man of vrouw, als je er goed uit ziet kun je gemakkelijk 30 bedpartners krijgen, en aangezien seks en liefde niet perse samen hoeven te gaan vind ik dat geen probleem. Blijkbaar heb jij andere normen, maar doe niet alsof die van jou beter zijn of zo :') een vrouw met 5 bedpartners is niet meer vrouw dan een met 30 :{w
pi_139450136
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Aan de andere kant: wat maakt het uit? De een vindt het niet prettig dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad en de ander maakt het niet uit. Over seksuele voorkeur valt eigenlijk niet te twisten, dat is iets persoonlijks. Net zoals je homoseksualiteit niet kan en mag veroordelen omdat het jouw zaak niet is.

Ik vind het echter wel vreemd dat mensen hier wel een big deal van maken en vind het erg moeilijk om te begrijpen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:47:48 #91
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139450316
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Je voelt er niets van hoor. En seks is gewoon leuk. Man of vrouw, als je er goed uit ziet kun je gemakkelijk 30 bedpartners krijgen, en aangezien seks en liefde niet perse samen hoeven te gaan vind ik dat geen probleem. Blijkbaar heb jij andere normen, maar doe niet alsof die van jou beter zijn of zo :') een vrouw met 5 bedpartners is niet meer vrouw dan een met 30 :{w
Nee, een lelijk wijf is ook niet te onderscheiden van een knapperd als je die ligt te naaien. Seks is gewoon leuk dus waarom moeilijk doen :'). Mijn normen zijn wel beter en dan gaat het helemaal niet om 'bedpartners krijgen'. Want ook al ben je hondslelijk kan je nog 300 bedpartners krijgen - hetzij met betaling of niet-.

Gaat mij om een bepaalde morele en lichamelijk integriteit. Ik vind mensen die met jan en alleman hebben genaaid gewoon gore schepsels. Niets om stoer over te doen ofzo.

quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef DW457 het volgende:

[..]

Aan de andere kant: wat maakt het uit? De een vindt het niet prettig dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad en de ander maakt het niet uit. Over seksuele voorkeur valt eigenlijk niet te twisten, dat is iets persoonlijks. Net zoals je homoseksualiteit niet kan en mag veroordelen omdat het jouw zaak niet is.

Ik vind het echter wel vreemd dat mensen hier wel een big deal van maken en vind het erg moeilijk om te begrijpen.
Als je iemand echt heel erg leuk vindt dan hoeft het geen probleem te zijn. Maar het aantal bedpartners zegt wel wat over de perceptie van seks (dan heb ik nog niet eens over het feit dat seks met liefde MOET). Ik geef gewoon de voorkeur aan wat meer afwachtende types, en als je 30/40 bedpartners hebt gehad op je 19/23e dan strookt dit niet echt met een afwachtende houding.
pi_139450368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar het aantal bedpartners zegt wel wat over de perceptie van seks (dan heb ik nog niet eens over het feit dat seks met liefde MOET).
Dat is pas bekrompen en nogal belerend.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:49:14 #93
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139450376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
als je 30/40 bedpartners hebt gehad op je 19/23e dan strookt dit niet echt met een afwachtende houding.
Ja want afwachten is natuurlijk veel beter en netjes.

donderdag 1 mei 2014 @ 13:49:28 #94
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139450386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

inderdaad.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:50:56 #95
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139450428
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, want als iemand 30 keer iets uit de winkel steelt zegt dat niet iets over zijn houding over diefstal? :')
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:51:08 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139450439
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ja want afwachten is natuurlijk veel beter en netjes.

Reiner ook vooral.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:52:25 #97
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139450475
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja, want als iemand 30 keer iets uit de winkel steelt zegt dat niet iets over zijn houding over diefstal? :')
Neuken en diefstal vergelijken _O-
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:52:39 #98
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_139450486
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Reiner ook vooral.
De schoonmakers staken, wist je dat al?
pi_139450505
Het maakt niet zoveel uit of een vrouw veel sletterige dingen gedaan heeft. Als ze maar de indruk wekt (qua gedrag en qua uiterlijke verzorging) dat ze niet te weinig en niet te veel ervaring heeft. Niet te preuts en niet te makkelijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:53:26 #100
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139450510
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Neuken en diefstal vergelijken _O-
Waarom zou ik neuken en jatten -als handeling- niet met elkaar kunnen vergelijken? :')

Dat zegt toch wat over iemand houding jegens de handeling?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')