Ohja wacht, deze ook nog ff posten en de circel is rond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
En als man zijnde met meerdere vrouwen?
Nee dat staat daar los van hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:43 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Als je als vrouw veel seks hebt, heb je automatisch geen respect voor jezelf?
Dudequote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef RonnieGardocki het volgende:
Er was al eerder een topic met de vraag; zou je afknappen op een meisje als ze veel bedpartners heeft gehad. Nou is dit een erg breed begrip waar iedereen anders tegenaan kijkt.
Dan nu de vraag; zou je vallen op dames die echt sletterige dingen hebben gedaan?
Aangezien dat erg subjectief is, beschrijf ook eens wat je erg sletterig vindt.
Ik vind pijpen in een steegje na het uitgaan bijv wel sletterig.Of meisjes die zich op wc's van discotheken laten volspuiten regelmatig.
Retorische vraag?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:22 schreef Chewie het volgende:
Vanwaar die angst voor vrouwen met ervaring?
Ik kan me hier volledig in vinden. Ik zou er nog 1 aan toe willen voegen:quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:18 schreef Anyanka het volgende:
Nou, ik interpreteer 'm ook maar even de andere kant op:
Het hangt van de definitie van sletterig af.
Geen afknapper:
veel bedpartners
triootjes, experimenteren met bijvoorbeeld sm of met mensen van hetzelfde geslacht, etc.
seks op het toilet in een kroeg
Afknapper:
onveilige seks (zoals one-night-stands zonder condoom)
seks met mensen die te dronken zijn om nee te zeggen
jongens die veel bedpartners etc. bij zichzelf niet, maar bij mij wel een afknapper vinden.
Nee, heb zelf weinig problemen met ervaren vrouwen daarbij zijn maagdelijke vrouwen in mijn leeftijdscategorie zeer zeldzaam en zijn ervaren vrouwen een stuk prettiger in bed dan onervaren.quote:
heb ik t wel eens in een steegje gedaan? Ja.quote:
Dit inderdaad! Al zal je weinig meiden vinden die seks hebben met een jongen die geen "nee" kan zeggenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:18 schreef Anyanka het volgende:
Nou, ik interpreteer 'm ook maar even de andere kant op:
Het hangt van de definitie van sletterig af.
Geen afknapper:
veel bedpartners
triootjes, experimenteren met bijvoorbeeld sm of met mensen van hetzelfde geslacht, etc.
seks op het toilet in een kroeg
Afknapper:
onveilige seks (zoals one-night-stands zonder condoom)
seks met mensen die te dronken zijn om nee te zeggen
jongens die veel bedpartners etc. bij zichzelf niet, maar bij mij wel een afknapper vinden.
wat is er in hemelsnaam naam mis met seks in een steegje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
heb ik t wel eens in een steegje gedaan? Ja.
heb ik wel eens geëxpirimenteerd op sexueel gebied? Ja.
Heb ik veel bedpartners gehad. Ja wat is veel? Maar ik vind het voldoende dus ja.
Dus jij vind mij een slet?
nouja dat punt probeerde ik dus te maken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wat is er in hemelsnaam naam mis met seks in een steegje?
Nee volgens TS mag het alleen in bed onder de dekens en met het licht uit want anders ben je een slet.
Bekrompen mensen
Ik heb medelijden met je eerste basisschoolvriendinnetje.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik vind het een afknapper als ze nog maagd is.
En door die complimenten worden ze vaak enorm arrogant lijkt het. Vind zo'n verheven zelfbeeld een enorme afknapper bij een vrouw.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef fathank het volgende:
Nog een afknapper: Vrouwen die naaktfoto's van zichzelf op internet plaatsen. Vaak uit onzekerheid zodat ze daarna kunnen fappen op complimentjes.
Ja, dat vind ik altijd zo vaag (mannen die dat doen ook). Is voor mij 100% een afknapper.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:50 schreef fathank het volgende:
Nog een afknapper: Vrouwen die naaktfoto's van zichzelf op internet plaatsen. Vaak uit onzekerheid zodat ze daarna kunnen fappen op complimentjes.
Ik vind dat net heel geil. Mijn ex heeft zich een keer laten beffen op een biljarttafel waar andere mensen bij stondenquote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef RonnieGardocki het volgende:
Er was al eerder een topic met de vraag; zou je afknappen op een meisje als ze veel bedpartners heeft gehad. Nou is dit een erg breed begrip waar iedereen anders tegenaan kijkt.
Dan nu de vraag; zou je vallen op dames die echt sletterige dingen hebben gedaan?
Aangezien dat erg subjectief is, beschrijf ook eens wat je erg sletterig vindt.
Ik vind pijpen in een steegje na het uitgaan bijv wel sletterig.Of meisjes die zich op wc's van discotheken laten volspuiten regelmatig.
Waarom?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:46 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Ik vind dat net heel geil. Mijn ex heeft zich een keer laten beffen op een biljarttafel waar andere mensen bij stonden
Net als je denkt alles al gehoord te hebben, lees je dit. Kan ik met mijn verstand niet bij. Kreeg je nog aanwijzingen van de omstanders? Of gingen die door met twee over rood spelen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:46 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Ik vind dat net heel geil. Mijn ex heeft zich een keer laten beffen op een biljarttafel waar andere mensen bij stonden
Had ze daarvoor The Accused gekekenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:46 schreef verwegvanhuis het volgende:
[..]
Tsja. Je hoort wel vaker dat sommige stellen het leuk vinden om seks te hebben met toeschouwers. Er gebeuren rare dingen soms.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ze daarvoor The Accused gekekenWaarom doe je zoiets.
Je bent gewoon een slet als je je zo goedkoop in een steegje laat nemen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:09 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
ik vind het onzin wat ts neerknalt.
Ik heb niet bijzonder veel bedpartners gehad.
Maar toevallig wel een keer sex in een steegje gehad. Dus ben ik maar gelijk een slet.
Mag hij trouwens vinden hoor. Wilde alleen ff melden dat ik zijn mening bekrompen vind.
Gadverdamme? Als de dame in kwestie het veilig heeft gedaan en zich regelmatig wast zou ik er geen probleem mee hebben hoor. Of ze nu 100x dezelfde persoon neukt of 100x een andere.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik lees hier dat het mensen niet uitmaakt of iemand 10 of 100 bedpartners heeft gehad. Gadverdamme man
100 bedpartners geeft op tal van denkbare niveau's een "loose" approach aan als het op mensen/seks aankomt, dat is gewoon geen relatiemateriaal -of zelfs neukmateriaal- meer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gadverdamme? Als de dame in kwestie het veilig heeft gedaan en zich regelmatig wast zou ik er geen probleem mee hebben hoor. Of ze nu 100x dezelfde persoon neukt of 100x een andere.
Dat blijkt dan wel inderdaad als ze die bepaalde user gaan lopen spammen met DMs/PMsquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oef ja, idd! Het zal me dan ook niet verbazen dat mensen die zulke dingen posten nog nooit een vrouw van dichtbij hebben gezien.
Eerlijk is eerlijk, sommigen hebben best een goed lijf, maar om daar nou zo overdreven op te reagerenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan van die vieze, roomwitte lijven waar normaal gesproken geen enkel kerel naar kijkt. En een kop waar je onpas van wordt. Uitzonderingen daargelaten maar dat die users zich laten lenen voor het opkrikken van het zelfvertrouwen zeg
Dat vind ik een beetje bekrompen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
100 bedpartners geeft op tal van denkbare niveau's een "loose" approach aan als het op mensen/seks aankomt, dat is gewoon geen relatiemateriaal -of zelfs neukmateriaal- meer.
Vrouwen met 30 bedpartners onder dezelfde noemer scharen als vrouwen met 5 bedpartners. Zomaar over verschillende normen/interpretaties heenstappen en dit beschouwen als hetzelfde. Dat is pas bekrompen, vriend.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje bekrompen.
Ik noemde bewust mannen niet. Ik val niet op mannen dus kan er ook niet op afknappenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:46 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd zo vaag (mannen die dat doen ook). Is voor mij 100% een afknapper.
Je voelt er niets van hoor. En seks is gewoon leuk. Man of vrouw, als je er goed uit ziet kun je gemakkelijk 30 bedpartners krijgen, en aangezien seks en liefde niet perse samen hoeven te gaan vind ik dat geen probleem. Blijkbaar heb jij andere normen, maar doe niet alsof die van jou beter zijn of zoquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vrouwen met 30 bedpartners onder dezelfde noemer scharen als vrouwen met 5 bedpartners. Zomaar over verschillende normen/interpretaties heenstappen en dit beschouwen als hetzelfde. Dat is pas bekrompen, vriend.
Aan de andere kant: wat maakt het uit? De een vindt het niet prettig dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad en de ander maakt het niet uit. Over seksuele voorkeur valt eigenlijk niet te twisten, dat is iets persoonlijks. Net zoals je homoseksualiteit niet kan en mag veroordelen omdat het jouw zaak niet is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vrouwen met 30 bedpartners onder dezelfde noemer scharen als vrouwen met 5 bedpartners. Zomaar over verschillende normen/interpretaties heenstappen en dit beschouwen als hetzelfde. Dat is pas bekrompen, vriend.
Nee, een lelijk wijf is ook niet te onderscheiden van een knapperd als je die ligt te naaien. Seks is gewoon leuk dus waarom moeilijk doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je voelt er niets van hoor. En seks is gewoon leuk. Man of vrouw, als je er goed uit ziet kun je gemakkelijk 30 bedpartners krijgen, en aangezien seks en liefde niet perse samen hoeven te gaan vind ik dat geen probleem. Blijkbaar heb jij andere normen, maar doe niet alsof die van jou beter zijn of zoeen vrouw met 5 bedpartners is niet meer vrouw dan een met 30
Als je iemand echt heel erg leuk vindt dan hoeft het geen probleem te zijn. Maar het aantal bedpartners zegt wel wat over de perceptie van seks (dan heb ik nog niet eens over het feit dat seks met liefde MOET). Ik geef gewoon de voorkeur aan wat meer afwachtende types, en als je 30/40 bedpartners hebt gehad op je 19/23e dan strookt dit niet echt met een afwachtende houding.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: wat maakt het uit? De een vindt het niet prettig dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad en de ander maakt het niet uit. Over seksuele voorkeur valt eigenlijk niet te twisten, dat is iets persoonlijks. Net zoals je homoseksualiteit niet kan en mag veroordelen omdat het jouw zaak niet is.
Ik vind het echter wel vreemd dat mensen hier wel een big deal van maken en vind het erg moeilijk om te begrijpen.
Dat is pas bekrompen en nogal belerend.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar het aantal bedpartners zegt wel wat over de perceptie van seks (dan heb ik nog niet eens over het feit dat seks met liefde MOET).
Ja want afwachten is natuurlijk veel beter en netjes.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
als je 30/40 bedpartners hebt gehad op je 19/23e dan strookt dit niet echt met een afwachtende houding.
inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is pas bekrompen en nogal belerend.
Ja, want als iemand 30 keer iets uit de winkel steelt zegt dat niet iets over zijn houding over diefstal?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is pas bekrompen en nogal belerend.
Reiner ook vooral.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja want afwachten is natuurlijk veel beter en netjes.
Neuken en diefstal vergelijkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, want als iemand 30 keer iets uit de winkel steelt zegt dat niet iets over zijn houding over diefstal?
De schoonmakers staken, wist je dat al?quote:
Waarom zou ik neuken en jatten -als handeling- niet met elkaar kunnen vergelijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |