En zou je daar dan op vallen? Beantwoord je eigen vraag eens, TS begint.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef RonnieGardocki het volgende:
Dan nu de vraag; zou je vallen op dames die echt sletterige dingen hebben gedaan?
Aangezien dat erg subjectief is, beschrijf ook eens wat je erg sletterig vindt. Ik vind pijpen in een steegje na het uitgaan bijv wel sletterig.
Wat vind jij extreem sletterig? Dat is een nogal rekbaar (quote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef RonnieGardocki het volgende:
Er was al eerder een topic met de vraag; zou je afknappen op een meisje als ze veel bedpartners heeft gehad. Nou is dit een erg breed begrip waar iedereen anders tegenaan kijkt.
Dan nu de vraag; zou je vallen op dames die echt sletterige dingen hebben gedaan?
Aangezien dat erg subjectief is, beschrijf ook eens wat je erg sletterig vindt. Ik vind pijpen in een steegje na het uitgaan bijv wel sletterig.
Veel bedpartners hebben gehad hoeft niet per direct sletterig te zijn. Meisjes die zich bijna ieder weekend op wc's van discotheken laten volpompen vind ik wel weer wat sletterigerquote:Op woensdag 30 april 2014 15:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat vind jij extreem sletterig? Dat is een nogal rekbaar (:')) begrip...Als je puur naar het aantal bedpartners kijkt zou het me werkelijk niet uitmaken, of het er nu 10 zijn of 100.
Ben je een beetje jaloers?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:26 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Veel bedpartners hebben gehad hoeft niet per direct sletterig te zijn. Meisjes die zich bijna ieder weekend op wc's van discotheken laten volpompen vind ik wel weer wat sletteriger
In het geval je in een steegje neukt lekker makkelijk!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, neuken en aan de stoep zetten
Preciesquote:Op woensdag 30 april 2014 15:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
In het geval je in een steegje neukt lekker makkelijk!
Little lady snapt hetquote:Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef LittleLady het volgende:
Tja wat jij sletterig vind, kan ook wel eens een leuke afwisseling zijn.
Ik vind het persoonlijk wel geil dat vrouwen sletterig gedrag vertonen.en de hoeveelheid partners die ze heeft gehad interesseert mij ook niets.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:17 schreef RonnieGardocki het volgende:
Er was al eerder een topic met de vraag; zou je afknappen op een meisje als ze veel bedpartners heeft gehad. Nou is dit een erg breed begrip waar iedereen anders tegenaan kijkt.
Aangezien dat erg subjectief is, beschrijf ook eens wat je erg sletterig vindt.
Ik vind pijpen in een steegje na het uitgaan bijv wel sletterig.Of meisjes die zich op wc's van discotheken laten volspuiten regelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |