Dat jij met een chloordoekje door de kut heen moet voordat je 'hem' erin stopt, jouw keuze.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De schoonmakers staken, wist je dat al?
Bijvoorbeeld omdat diefstal verboden is en er iemand benadeeld wordt. Dat kun je van neuken niet beweren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom zou ik neuken en jatten -als handeling- niet met elkaar kunnen vergelijken?
Dat zegt toch wat over iemand houding jegens de handeling?
Nee, jouw normen zijn anders. Je visie over andere mensen is echter wel kortzichtig en bekrompen als je mensen "gore schepsels" durft te noemen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, een lelijk wijf is ook niet te onderscheiden van een knapperd als je die ligt te naaien. Seks is gewoon leuk dus waarom moeilijk doen. Mijn normen zijn wel beter en dan gaat het helemaal niet om 'bedpartners krijgen'. Want ook al ben je hondslelijk kan je nog 300 bedpartners krijgen - hetzij met betaling of niet-.
Liefde en seks kan je prima scheiden, weet ik uit ervaring. Seks is leuk en er is helemaal niets mis mee om daarin op te gaan en daarvan te genieten. Of je nou man of vrouw bent, als je het fijn vindt en je nieuwsgierig bent naar seks met andere mensen: ga ervoor! Doe het echter wel veilig en neem je verantwoordelijkheid en ga normaal met mensen om. Die normen zijn vele malen belangrijker dan het aantal mensen waarmee iemand naar bed is geweest.quote:Gaat mij om een bepaalde morele en lichamelijk integriteit. Ik vind mensen die met jan en alleman hebben genaaid gewoon gore schepsels. Niets om stoer over te doen ofzo.
[..]
Als je iemand echt heel erg leuk vindt dan hoeft het geen probleem te zijn. Maar het aantal bedpartners zegt wel wat over de perceptie van seks (dan heb ik nog niet eens over het feit dat seks met liefde MOET). Ik geef gewoon de voorkeur aan wat meer afwachtende types, en als je 30/40 bedpartners hebt gehad op je 19/23e dan strookt dit niet echt met een afwachtende houding.
Omdat het twee totaal verschillende dingen zijn. Daarbij is het één illegaal en het ander niet (mits beide meerderjarig en ermee instemmen natuurlijk). Dit is echt een enorm kromme vergelijking.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom zou ik neuken en jatten -als handeling- niet met elkaar kunnen vergelijken?
Dat zegt toch wat over iemand houding jegens de handeling?
Ad hominem, ja daar bewijs je je gelijk wel meequote:Op donderdag 1 mei 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat jij met een chloordoekje door de kut heen moet voordat je 'hem' erin stopt, jouw keuze.
Je ontgaat wederom het inhoudelijk argument over de handeling. Als iemand een bepaalde handeling in grote frequentie voltrekt, kun je toch een conclusie trekken over de houding of niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat diefstal verboden is en er iemand benadeeld wordt. Dat kun je van neuken niet beweren.
Nee, dat is nogal kort door de bocht. Maar voor jou de logische weg blijkbaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je ontgaat wederom het inhoudelijk argument over de handeling. Als iemand een bepaalde handeling in grote frequentie voltrekt, kun je toch een conclusie trekken over de houding of niet?
Mensen kunnen ook goor zijn hoor, hoef je niet bekrompen voor te zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, jouw normen zijn anders. Je visie over andere mensen is echter wel kortzichtig en bekrompen als je mensen "gore schepsels" durft te noemen.
[..]
Liefde en seks kan je prima scheiden, weet ik uit ervaring. Seks is leuk en er is helemaal niets mis mee om daarin op te gaan en daarvan te genieten. Of je nou man of vrouw bent, als je het fijn vindt en je nieuwsgierig bent naar seks met andere mensen: ga ervoor! Doe het echter wel veilig en neem je verantwoordelijkheid en ga normaal met mensen om. Die normen zijn vele malen belangrijker dan het aantal mensen waarmee iemand naar bed is geweest.
[..]
Omdat het twee totaal verschillende dingen zijn. Daarbij is het één illegaal en het ander niet (mits beide meerderjarig en ermee instemmen natuurlijk). Dit is echt een enorm kromme vergelijking.
Diefstal is dan ook bij wet verboden. Veel wisselende partners niet. Manke vergelijking dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, want als iemand 30 keer iets uit de winkel steelt zegt dat niet iets over zijn houding over diefstal?
Ohja want alles is heel complexquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee, dat is nogal kort door de bocht. Maar voor jou de logische weg blijkbaar.
Voor jou is het duidelijk te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ohja want alles is heel complex
Ik adem ook in grote frequentie...ja, nee, ik ben inderdaad een goor schepselquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je ontgaat wederom het inhoudelijk argument over de handeling. Als iemand een bepaalde handeling in grote frequentie voltrekt, kun je toch een conclusie trekken over de houding of niet?
Ik noem jouw visie bekrompen en kortzichtig en...tsja...daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook goor zijn hoor, hoef je niet bekrompen voor te zijn.
Dan kan ik alsnog de handelingen wel vergelijken, ffsquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Diefstal is dan ook bij wet verboden. Veel wisselende partners niet. Manke vergelijking dus.Jij doet net alsof jij moreel verheven bent omdat jij dat verwerpelijk vindt. Dat ben je niet. Jouw mening is niet beter, belangrijker of meer waar dan die van een ander. Voor jou moet seks met liefde, voor mij niet. Ik heb geen probleem als mijn partner 30 berdpartners heeft gehad, jij wel. Wat jij vind is niet de maat der dingen, je kan het er hooguit niet mee eens zijn. Als je gaat zeggen dat seks met liefde moet, of dat het niet normaal is 30 partners te hebben gehad dan begeef je je op een hellend vlak, dat is namelijk niet aan jou om te bepalen.
Waarom? Wat heeft dit met integriteit te maken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan kan ik alsnog de handelingen wel vergelijken, ffs
Gvd zegIk had het niet eens over seks met liefde. Voor mij gaat het er puur om dat als iemand het met 100 verschillende mensen doet, dan zegt dit wat over iemands perceptie van sex. En die is mijns inziens niet integer maar dat is een andere discussie.
Nee jij poogt jouw zeer ondoordachte losbandige houding te verdedigen door mij af te schilderen als bekrompen figuur. Dat betoog faalt gewoon.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Voor jou is het duidelijk te hoog gegrepen.
Omdat, iemand die het veelvuldig heeft gedaan met een groot aantal bedpartners 'lage kasteelmuren' heeft op dat gebied. Dat vind ik zwak.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:01 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft dit met integriteit te maken?
Want? Als iemand ervan geniet en erin opgaat en zijn of haar partners in hun waarde laat...wat is er dan mis mee? Volgens mij kan je dit dan prima zien als hobby, net zoals iemand die helemaal op gaat in...noem eens wat...motorrijden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat, iemand die het veelvuldig heeft gedaan met een groot aantal bedpartners 'lage kasteelmuren' heeft op dat gebied. Dat vind ik zwak.
Dat zegt inderdaad iets over iemands perceptie van seks.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan kan ik alsnog de handelingen wel vergelijken, ffs
Gvd zegIk had het niet eens over seks met liefde. Voor mij gaat het er puur om dat als iemand het met 100 verschillende mensen doet, dan zegt dit wat over iemands perceptie van sex. En die is mijns inziens niet integer maar dat is een andere discussie.
Nee, omdat je tijdens de seks handelingen verricht die 'contaminatievatbaar' zijn. Weefsel op weefsel, een groot bacteriefestijn en DNA op veel denkbare manieren wordt uitgewisseld. Waarbij er voor de vrouw veelal penetratie volgt, en ze iemand (bewust of onbewust) toelaat tot haar uiterste comfortzone.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:05 schreef DW457 het volgende:
[..]
Want? Als iemand ervan geniet en erin opgaat en zijn of haar partners in hun waarde laat...wat is er dan mis mee? Volgens mij kan je dit dan prima zien als hobby, net zoals iemand die helemaal op gaat in...noem eens wat...motorrijden.
Tjah, als je het met 100 mensen doet accepteer je volgens mij stilzwijgend de consequenties dat sommige mensen je een lopend neukwak vinden en van je walgen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad iets over iemands perceptie van seks.
Dat jij het vervolgens nodig vindt te oordelen en deze mensen weg te zetten als vieze verwerpelijke gore schepsels zegt nog meer over jou en je perceptie van fatsoen.
Waarom? Als iemand nou lekker wil neuken en hij vindt iemand die dat ook wil. Waarom zou hij/zij het dan niet doen? Omdat meneer "inslagenreuring" het zwak vindt?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat, iemand die het veelvuldig heeft gedaan met een groot aantal bedpartners 'lage kasteelmuren' heeft op dat gebied. Dat vind ik zwak.
Het is niet iets dat ik aantrekkelijk zou vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef fluffy2 het volgende:
heb ik t wel eens in een steegje gedaan? Ja.heb ik wel eens geëxpirimenteerd op sexueel gebied? Ja. Heb ik veel bedpartners gehad. Ja wat is veel? Maar ik vind het voldoende dus ja.Dus jij vind mij een slet?
Je impulsen in bedwang houden heeft geleid tot deze beschaafde samenleving. Als iemand 'lekker wil neuken' vooral doen, maar zo'n onvermogen tot het inperken van behoeftes zegt mij genoeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand nou lekker wil neuken en hij vindt iemand die dat ook wil. Waarom zou hij/zij het dan niet doen? Omdat meneer "inslagenreuring" het zwak vindt?
Weet je wat ik zwak vind? Vrouwen die niet met een jongen mee gaan terwijl ze wel willen omdat ze bang zijn voor de reactie van mensen als jij.
Hoe kom je er bij dat we niet mans genoeg zouden zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, als je het met 100 mensen doet accepteer je volgens mij stilzwijgend de consequenties dat sommige mensen je een lopend neukwak vinden en van je walgen.
Moet je ook 'mans' genoeg zijn verschillende meningen aan te horen imo.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je impulsen in bedwang houden heeft geleid tot deze beschaafde samenleving. Als iemand 'lekker wil neuken' vooral doen, maar zo'n onvermogen tot het inperken van behoeftes zegt mij genoeg.
Ongelooflijk, wat verschillen onze visies. De contaminatie die je noemt en die tijdens seks aanwezig zouden zijn, kom je in het dagelijks leven ook tegen. Mensen die in je gezicht niesen bijvoorbeeld, iemand een hand geven, of een kus. Hier ontkom je niet aan. Maar zolang je geen smetvrees hebt en je een beetje let op je eigen hygiëne is hier weinig mis mee. Daarbij zijn er condooms uitgevonden die de overdracht van soa's aardig beperken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, omdat je tijdens de seks handelingen verricht die 'contaminatievatbaar' zijn. Weefsel op weefsel, een groot bacteriefestijn en DNA op veel denkbare manieren wordt uitgewisseld. Waarbij er voor de vrouw veelal penetratie volgt, en ze iemand (bewust of onbewust) toelaat tot haar uiterste comfortzone.
Nee, dat vind ik niet vergelijkbaar met motorrijden. Een vrouw die in staat is om jan en alleman tot haar randje van de innerste comfort toe te laten, is in mijn perceptie niet betrouwbaar, wispelturig, niet-selectief en een vuige hoer.
Nergens gezegd. Ik heb op plaatsen seks gehad met mijn vriendin die niet 'netjes' warenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
wat is er in hemelsnaam naam mis met seks in een steegje?Nee volgens TS mag het alleen in bed onder de dekens en met het licht uit want anders ben je een slet.
En dan oordeel ik?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat we niet mans genoeg zouden zijn?
Ik geef alleen aan dat je mening bekrompen, kortzichtig, belerend en respectloos is. (nog los vanhet feit dat de meeste mensen helemaal niet zitten te wachten op de ongevraagde mening van een volslagen vreemde) Voor de rest zal het me een rotzorg zijn wat jij er van denkt. Waar ik me alleen wel aan stoor is dat jij het er niet alleen niet mee eens bent, dat is namelijk je goed recht, maar dat je nogal oordelend bent over mensen met een andere levensstijl dan de jouwe.
Er is geen enkele reden een behoefte in te perken als je daar zelf geen behoefte aan hebt. Waarom zou ik minder moeten neuken? Omdat jij het verwerpelijk vindt?. Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je impulsen in bedwang houden heeft geleid tot deze beschaafde samenleving. Als iemand 'lekker wil neuken' vooral doen, maar zo'n onvermogen tot het inperken van behoeftes zegt mij genoeg.
Je mening geven, prima, niets mis mee en vooral blijven doen. Iemand veroordelen op iets waar je geen reet mee te maken hebt en hem of haar beledigen? Nee, dat getuigt van een gebrek aan respect en is niet goed te praten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan oordeel ik?
Hoe je het wendt of keert, het is gewoon arbitrair. En ik heb bij geboorte het recht verworven om mijn mening vrij en onbezwaard te kunnen geven. Dat jij blijkbaar niet kunt dealen met een afwijkende mening, en je daaraan stoort is jouw probleem.
Rondneuken omdat 'het lekker' is dat is voor mij een teken aan de wand dat het ratio niet groter is dan Luxemburg op de wereldkaart.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat verschillen onze visies. De contaminatie die je noemt en die tijdens seks aanwezig zouden zijn, kom je in het dagelijks leven ook tegen. Mensen die in je gezicht niesen bijvoorbeeld, iemand een hand geven, of een kus. Hier ontkom je niet aan. Maar zolang je geen smetvrees hebt en je een beetje let op je eigen hygiëne is hier weinig mis mee. Daarbij zijn er condooms uitgevonden die de overdracht van soa's aardig beperken.
Verder is er niets mis met het iemand toelaten tot jouw intieme comfortzone. Dat is juist fijn. Het is genieten. De meest intieme comfortzone zit echter niet bij de genitaliën, maar is het hart. Iemand daar toelaten, dat kan alleen met liefde en is niet te vergelijken met seks.
Dat jij een vrouw die geniet van seks met meerdere personen een hoer durft te noemen, dat is erg bekrompen en getuigt van weinig respect jegens het andere geslacht, en dat...dat is pas echt af te keuren.
Jij oordeelt over mensen, ik over je mening. Als je dat verschil niet begrijpt houdt het op.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan oordeel ik?
Hoe je het wendt of keert, het is gewoon arbitrair. En ik heb bij geboorte het recht verworven om mijn mening vrij en onbezwaard te kunnen geven. Dat jij blijkbaar niet kunt dealen met een afwijkende mening, en je daaraan stoort is jouw probleem.
En die visie is inderdaad bekrompen, respectloos, kortzichtig en getuigt van een gebrek aan brede visie en intelligentie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rondneuken omdat 'het lekker' is dat is voor mij een teken aan de wand dat het ratio niet groter is dan Luxemburg op de wereldkaart.
En dan ben je een hoer inderdaad. Dat dekt de lading wel aardig hoor.
Nee, ik zeg niet dat jij iets moet. Mijn reacties zijn louter de vitrine van mijn denkwijze en zijn geenszins imperatief. Lekker doen, jouw leven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden een behoefte in te perken als je daar zelf geen behoefte aan hebt. Waarom zou ik minder moeten neuken? Omdat jij het verwerpelijk vindt?. Wie ben jij dan?
Ik wil het helemaal niet inperken, doe er dus ook geen moeite voor. Hoezo is dat zwak? Je vergelijkt het met proberen te stoppen met roken wat niet lukt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Rondneuken omdat 'het lekker' is dat is voor mij een teken aan de wand dat het ratio niet groter is dan Luxemburg op de wereldkaart.
Nou zal het noterenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
En die visie is inderdaad bekrompen, respectloos, kortzichtig en getuigt van een gebrek aan brede visie en intelligentie.
Heel goed, doe er wat mee. Als je bekrompen brein dat aan kan, dat is.quote:
Hoe kom je dan tot de conclusie dat iemand die rondneukt een "onvermogen" tot het inperken van behoeftes heeft?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat jij iets moet. Mijn reacties zijn louter de vitrine van mijn denkwijze en zijn geenszins imperatief. Lekker doen, jouw leven.
Neemt niet weg dat ik nu eenmaal een mening heb, die blijkbaar niet strookt met jouw leven. Nouja jammer dan.
Mate van driftcontrole, niveau van handeling (neuken is vrij oppervlakkig) etc.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Goed onderbouwd man.
Mensen die rondneuken zijn dom, zijn goor, zijn hoeren en waarom? Omdat jij dat vindt
Ik hoop inderdaad niet dat iemand tot doel verheven heeft om zoveel mogelijk verschillende mensen te neuken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoe kom je dan tot de conclusie dat iemand die rondneukt een "onvermogen" tot het inperken van behoeftes heeft?
Om van onvermogen te spreken is toch een vereiste dat de persoon in kwestie minimaal probeert zijn behoefte te beperken.?
Een hoer ben je als je betaalt krijgt voor je diensten. Niet als je gewoon van bil gaat.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan ben je een hoer inderdaad. Dat dekt de lading wel aardig hoor.
Zijn visie was prima geweest als hij mensen die genieten van seks geen hoeren had genoemd. Een afwijkende mening is prima, mits er respectvol wordt omgegaan met mensen die de mening niet delen, en daar ging het fout en dát vind ik bekrompen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK!: waar voor jou bepaald wordt dat je bekrompen denkt.
Wat boeit het? Zij hebben andere voorkeuren, nou en? Denk je dan ook zo over homoseksuele mannen en lesbische vrouwen? Die hebben immers ook andere voorkeuren in de slaapkamer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mate van driftcontrole, niveau van handeling (neuken is vrij oppervlakkig) etc.
Vrouwen die ieder weekend een kwakje ontvangen die genetisch anders zijn opgebouwd, of mannen die de snoer om de haverklap in een andere gleuf stoppen, kan ik gewoon niet serieus nemen. Sorry maar dan schort het aan voortschrijdend inzicht en intelligentie als je mij niet begrijpt.
Wat valt er te begrijpen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mate van driftcontrole, niveau van handeling (neuken is vrij oppervlakkig) etc.
Vrouwen die ieder weekend een kwakje ontvangen die genetisch anders zijn opgebouwd, of mannen die de snoer om de haverklap in een andere gleuf stoppen, kan ik gewoon niet serieus nemen. Sorry maar dan schort het aan voortschrijdend inzicht en intelligentie als je mij niet begrijpt.
Geef eens antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad niet dat iemand tot doel verheven heeft om zoveel mogelijk verschillende mensen te neuken.
Het gaat toch helemaal niet om voorkeuren man, vent. Het gaat om neuken, en dat is lekker ja. Maar ergens kunnen jullie er toch wel inkomen dat het neuken van 154 verschillende mensen niet chique isquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zijn visie was prima geweest als hij mensen die genieten van seks geen hoeren had genoemd. Een afwijkende mening is prima, mits er respectvol wordt omgegaan met mensen die de mening niet delen, en daar ging het fout en dát vind ik bekrompen.
[..]
Wat boeit het? Zij hebben andere voorkeuren, nou en? Denk je dan ook zo over homoseksuele mannen en lesbische vrouwen? Die hebben immers ook andere voorkeuren in de slaapkamer.
Er is een verschil tussen iets bekrompen vinden en iets als bekrompen bestempelen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zijn visie was prima geweest als hij mensen die genieten van seks geen hoeren had genoemd. Een afwijkende mening is prima, mits er respectvol wordt omgegaan met mensen die de mening niet delen, en daar ging het fout en dát vind ik bekrompen.
Ik mag het hopen. Seks is lekker oschoon er natuurlijk bevredigendere dingen zijn op deze wereld. Veel neuken om daar een mate van zelfontplooing uit te halen (zo breng jij het immers bijna) is gewoon een platvloers.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag.
Dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Het gaat toch helemaal niet om voorkeuren man, vent. Het gaat om neuken, en dat is lekker ja. Maar ergens kunnen jullie er toch wel inkomen dat het neuken van 154 verschillende mensen niet chique is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |