abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2014 @ 17:14:30 #251
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139418041
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:07 schreef Charismatisch het volgende:
"Ik niet nee".
Dat mag, en ik negeer je posts omdat het mij niet boeit wat de 'seculieren' doen. Ze zijn irrelevant voor mij.
Dat suggereert wat anders :')

quote:
Nee, ik zei dat de christenen mensen van het boek zijn en hun rechten en plichten hebben.
En bij die plicht hoort Mohammed niet beledigen in een ruzie?
quote:
Wat ik niet wil is dat moslims vervolgd worden door jouw helden Saddam en Assad, en dat we dat maar goed moeten vinden omdat anders de christenminderheid vervolgd wordt.
Moslims vervolgt door Saddam en Assad, geloof je het zelf _O- ze zijn zelf moslims...
Anti-Turkije
pi_139418104
quote:
Omdat de seculiere rebellen een minderheid zijn, en dat weet je zelf ook wel. Wat zij doen heeft niet zoveel invloed op het conflict.

quote:
En bij die plicht hoort Mohammed niet beledigen in een ruzie?
In de context van Pakistan, omdat het daar in hun grondwet staat, en dan ben je idd strafbaar volgens de Pakistaanse grondwet.

quote:
Moslims vervolgt door Saddam en Assad, geloof je het zelf _O- ze zijn zelf moslims...
Verschillende smaakjes moslim. Nuance.
-
  woensdag 30 april 2014 @ 17:18:24 #253
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_139418176
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

Altijd weer die moslims.
We vergeten even voor het gemak dat 99, 9% van de nazi's een gggristen was :')
Schijt aan iedereen
pi_139418272
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Deadre het volgende:
We vergeten even voor het gemak dat 99, 9% van de nazi's een gggristen was :')
En dat Palestina bezet werd door de Britse vijanden van Hitler.

-
  woensdag 30 april 2014 @ 17:21:17 #255
421524 SadPanda
pi_139418275
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef Charismatisch het volgende:
In de context van Pakistan, omdat het daar in hun grondwet staat, en dan ben je idd strafbaar volgens de Pakistaanse grondwet.
Wat is dat dan weer voor onzin, het gaat om je persoonlijke mening. Als moslims vervolgt worden praat je niet zo....
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:16 schreef Charismatisch het volgende:
Verschillende smaakjes moslim. Nuance.
Dus? Jij had het niet over een bepaald smaakje moslim. Je weet zelf ook wel dat het totale onzin is en geen enkele moslim door Assad of Saddam werd vervolgt omdat die moslim is.
Anti-Turkije
pi_139418388
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef SadPanda het volgende:
Dus? Jij had het niet over een bepaald smaakje moslim. Je weet zelf ook wel dat het totale onzin is en geen enkele moslim door Assad of Saddam werd vervolgt omdat die moslim is.
Tuurlijk wel. Zo'n symposium georganiseerd door salafisten zou niet plaats kunnen vinden in het Syrië van Assad/Saddam.
-
  woensdag 30 april 2014 @ 17:29:58 #257
421524 SadPanda
pi_139418589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Zo'n symposium georganiseerd door salafisten zou niet plaats kunnen vinden in het Syrië van Assad/Saddam.
Dus dat salafisten geen symposium zouden kunnen organiseren is erger dan christenenvervolging? _O-
Anti-Turkije
pi_139418669
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef SadPanda het volgende:
Dus dat salafisten geen symposium zouden kunnen organiseren is erger dan christenenvervolging? _O-
Er is weer sprake van inconsistentie van jouw kant. Jouw held Assad zou een salafistisch symposium niet toelaten. 3-0
-
  woensdag 30 april 2014 @ 17:34:19 #259
421524 SadPanda
pi_139418743
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:32 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Er is weer sprake van inconsistentie van jouw kant. Jouw held Assad zou een salafistisch symposium niet toelaten. 3-0
Ga vooral niet in op mijn post... Dit zei jij:
quote:
Wat ik niet wil is dat moslims vervolgd worden door jouw helden Saddam en Assad, en dat we dat maar goed moeten vinden omdat anders de christenminderheid vervolgd wordt.
En toen ik vroeg hoe die moslims dan vervolgd worden is dat doordat salafisten geen symposium mogen organiseren.
Anti-Turkije
pi_139418790
Als ik de geschiedenis van de Israel-Palestina oorlog uit 1948 er eens op nalees vind ik deze zogenaamde 'herdenking' een schoffering naar de Joodse slachtoffers en nabestaanden. Het waren de Palestijnse leiders die niet akkoord wilden gaan met de VN resolutie voor een Israëlische en Palestijnse staat en zijn toen begonnen met het verdrijven van de Joden. De Palestijnse leiders gingen zelfs zover tot het openlijk oproepen van het uitroeien van alle Joden.
pi_139418793
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:34 schreef SadPanda het volgende:
En toen ik vroeg hoe die moslims dan vervolgd worden is dat doordat salafisten geen symposium mogen organiseren.
Want jij zei dat Assad en Saddam geen moslims onderdrukken, salafisten zijn maar een voorbeeld van moslims die onderdrukt worden/werden. Saddam heeft daarnaast honderdduizenden sjiieten afgeslacht en Assad tienduizenden soennieten.
-
  woensdag 30 april 2014 @ 17:37:29 #262
421524 SadPanda
pi_139418840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Want jij zei dat Assad en Saddam geen moslims onderdrukken, salafisten zijn maar een voorbeeld van moslims die onderdrukt worden/werden. Saddam heeft daarnaast honderdduizenden sjiieten afgeslacht en Assad tienduizenden soennieten.
Niet omdat ze sjiieten of soennieten zijn en dat weet jij ook. Je geeft nu wel aan dat je post nergens opslaat gezien christenen dan ook onderdrukt worden.
Anti-Turkije
pi_139418892
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:37 schreef SadPanda het volgende:
Niet omdat ze sjiieten of soennieten zijn en dat weet jij ook. Je geeft nu wel aan dat je post nergens opslaat gezien christenen dan ook onderdrukt worden.
Dit was zeker toeval:

With slogans such as ‘After today no more Shias’ the army had advanced into the city of Karbala.
http://www.brookesnews.com/062407iraqgraves.html
-
  woensdag 30 april 2014 @ 17:40:53 #264
421524 SadPanda
pi_139418935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:39 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dit was zeker toeval:

With slogans such as ‘After today no more Shias’ the army had advanced into the city of Karbala.
http://www.brookesnews.com/062407iraqgraves.html
Zo'n website kan ik niet serieus nemen. Maar vertel eens hoe Assad soennieten afslacht omdat ze soenniet zijn?
Anti-Turkije
pi_139418945
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
In Nederland krijgen religieus extremisten veel te veel speelruimte. Hoezo "praten om ze ervan te overtuige", gewoon verbieden deze provocatie, onder het mom van openbare orde en veiligheid. Ze houden hun manifestatie maar op een andere dag, niet op 4 mei.
Verbieden doet de overheid alleen als het autochtonen betreft. Dan gooit men de kreet ode veiligheid is in geding, iets met openbare orde. Bij allochtonen is men als de dood dat men discriminatie gaat roepen.
pi_139419153
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon aan het trollen, of moet ik deze onzin serieus nemen?
Kun je niet lezen of wil je het niet?
Ik kan prima lezen. Jij draait er - zoals gewoonlijk - weer mijlenver omheen.
pi_139419187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:41 schreef zweefbij het volgende:

[..]

Verbieden doet de overheid alleen als het autochtonen betreft. Dan gooit men de kreet ode veiligheid is in geding, iets met openbare orde. Bij allochtonen is men als de dood dat men discriminatie gaat roepen.
Ah, je hebt inhoudelijk geen argumenten voor een verbod dus dan doe je maar net alsof de overheid geen verbod bepleit omdat het allochtonen zijn. Sterk.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 18:09:08 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_139419757
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als het allemaal zo extreem was, hoe komt het dan dat ik in al mijn jaren op FOK! slechts 48 uur aan bans heb gehad? Ik krijg verwijten voor de voeten geworpen en labeltjes opgeplakt door types die de ene na de andere ban in de wacht slepen, tot complete subforum-bans aan toe. Misschien moeten die mensen dan zelf eens een spiegel kopen?
omdat het op zich geen probleem is wat je allemaal zit te brallen, het staat nota bene in de quote :?

het is een tikje extreem aan het worden en daar krijg je reacties op maar echt boeiend is het allemaal niet, toch zie ik je jezelf regelmatig op de borst kloppen dat iedereen je wil haten en dat je nu wel echt gebanned gaat worden (voor posts waarvan je weet waar je niet voor gebanned gaat worden) en blabladiebla

het ligt er allemaal wat te dik bovenop

quote:
[..]

Ik probeer je te begrijpen, maar ik volg het niet helemaal. Probeer je nu te ontkennen of te relativeren dat ik de laatste tijd de gekste kwalificaties naar m'n hoofd krijg gesmeten?
ik zeg dat je het allemaal groter maakt dat het is en dat je er zelf in lijkt te zijn gaan geloven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_139421151
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Toe maar, duw de organisatoren ook nog even in de hoek van de zielige slachtoffers, die getroffen worden door de hetze van extremist Elfletterig. :')

Je schijnt niet te willen snappen dat de voornaamste spreker een vooraanstaand, notoir moslim-extremist is van het ergste soort. Ik kan de naïviteit van jou en je lotgenoten niet anders dan stuitend noemen. Het woord "jammer" of "vervelend" is allang niet meer op z'n plaats: het is ronduit stuitend. Want je zou gewoon beter moeten én kunnen weten. Nogmaals: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)erug-naar-nederland/
Weet je wat jouw probleem is? Je wilt zo graag geslachtoffereerd worden dat je wartaal praat en alleen dingen leest die jou goed uitkomen. Ik heb al eerder gezegd, als jouw argument is dat er een extremist komt spreken op dat symposium, dan is dat is een goed punt. En dan ben ik het volledig met jou eens.

Maar zodra je begint dat het niet op 4 mei mag, omdat provocatie en belediging, en 'onze' herdenking, dan sla je de plank volledig mis.

quote:
Het symposium werd doelbewust gepland op 4 mei. En de spreker is een vooraanstaand moslimextremist; eentje die jihadistische propaganda verspreidt en aanprijst, eentje die preken van radicale geestelijken aanhaalt waarin wordt opgeroepen tot de jihad, de heilige oorlog.

Jij verdedigt de organisatoren en dus ook deze man; jij springt in de bres voor deze religieuze extremisten. Ik veroordeel de organisatoren voor hun provocerende initiatief en ik verwerp het gedachtegoed van extremisten als Van de Ven.

Maar de gekke slotsom is dat ik de extremist ben. Je verzint het niet, maar toch.
Ja, jij bent hier inderdaad de extremist. Je bent best wel extreem in je mening. Extreem tegen extremiteit, waardoor je overal extremisme ziet, terwijl dat misschien niet zo is. Ik verdedig de organisatoren niet, ik ken ze niet eens en heb niks met ze te maken. Ik vind het alleen onzin dat er nu mensen reageren met 'hurdurdur, mooselims jaten ONSE herdenking hurdurdur'.
pi_139421771
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan prima lezen. Jij draait er - zoals gewoonlijk - weer mijlenver omheen.
Ah, je kunt dus wel lezen, maar je wilt het gewoon niet. Duidelijk. :)
pi_139422023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben daar - voor de goede orde - net zo goed op tegen. Nationale Dodenherdenking is op 4 mei, niet op 3 mei. Dodenherdenking heeft bij uitstek een ingetogen karakter, waarbij alles draait om twee minuten stilte. Dat kan prima op een zondag en botst niet met de zondagsrust.
Dat, maar ook het hele "oh sorry, op ONZE rustdag kan dit natuurlijk niet, laten we dus maar op de JOODSE rustdag houden" is gezien de achterliggende gedachte van de herdenking in mijn ogen zeer ongepast.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_139422174
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ah, je kunt dus wel lezen, maar je wilt het gewoon niet. Duidelijk. :)
Het staat er gewoon. Er moet wat jou betreft een verbod op die bijeenkomst. En geweld is wat jou betreft dan ook te rechtvaardigen.
pi_139422254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat het op zich geen probleem is wat je allemaal zit te brallen, het staat nota bene in de quote :?

het is een tikje extreem aan het worden en daar krijg je reacties op maar echt boeiend is het allemaal niet, toch zie ik je jezelf regelmatig op de borst kloppen dat iedereen je wil haten en dat je nu wel echt gebanned gaat worden (voor posts waarvan je weet waar je niet voor gebanned gaat worden) en blabladiebla

het ligt er allemaal wat te dik bovenop

[..]

ik zeg dat je het allemaal groter maakt dat het is en dat je er zelf in lijkt te zijn gaan geloven
Om met laatste te beginnen: ik maak niks groter dan het is. Ik moet de laatste tijd voortdurend termen als racist, haatzaaier, extremist lezen. Ik geloof daar niet in.

Verder zijn mijn posts ook niet extreem. Ze zijn volledig in lijn met wat ik hier al sinds dag 1 schrijf. Mijn mening over dit soort onderwerpen is sinds 2004 niet of nauwelijks veranderd. Ik klop mezelf ook al niet op de borst. En dat ik gehaat word, is geen wens, maar gewoon een simpele constatering. Mensen die me via PM lastigvallen, of publiekelijk vragen wanneer ik een sabbatical begin.

Overigens dacht ik dat PM's posten een ban kan opleveren. Ik zit niet om een ban verlegen, maar het was het me waard geweest.
pi_139422405
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het staat er gewoon. Er moet wat jou betreft een verbod op die bijeenkomst. En geweld is wat jou betreft dan ook te rechtvaardigen.
Als je beweert dat je kunt lezen, waarom weet je mijn standpunt dan niet correct samen te vatten?
pi_139422436
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Als je beweert dat je kunt lezen, waarom weet je mijn standpunt dan niet correct samen te vatten?
Oh, wacht, ik vergeet het woord "passend". Nee, dat maakt het er heel anders op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')