abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:50:22 #101
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_139455960
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Opvallende citaten:

"Nazi Jews", who advocated loyalty to the Nazi programme, and allegedly ended their meetings by giving the Nazi salute and shouting, "Down With Us!".

:')
[\quote]

Ja, ik kan sinds gisteren ook lezen.

[quote]"The policy of the German government was to promote Jewish emigration from Germany, and as a consequence it promoted and encouraged the activities of Zionist organisations"

Ah, net als Wilders die emigratie van moslims stimuleert.
[\quote]

Dat gaat over een heel andere organisatie, maar dat maakt niet uit.
Ik heb verder geen zin in het bekende spelletje "Zoek de Jood en de Christen".

[..]

http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?f=6&t=144090
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_139458357
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:23 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dat hij naast moslim ook nog een Palestijn was wiens land geroofd werd wat zijn gedrag kan verklaren. Jouw punt?
Dat je een post met een duidelijk bepaalde boodschap / bedoeling zo serieus neemt / wilt nemen en weer aankomt met je onnodige aanvullingen.

En dat hij een Palestijn was wiens land werd geroofd is duidelijk , maar of je dan daarom maar meteen een fervent joden hater moet worden , oproept ze te vermoorden en met Hitler gaat samenwerken lijkt me minder voor de hand liggend.
pi_139459211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Kijk naar Abduljabbar van de Ven en zijn niet-westerse allochtone moslimbroeders. Er is geen racisme bij hen onder elkaar. Betere integratie is niet mogelijk. Als alle Nederlanders net als Van de Ven waren, dan was de totale integratie van niet-westerse moslims in Nederland al lang een feit (oke Nederland zou dan ook een radicaal-islamitisch land zijn maar daar gaat het nu niet om).

Ik vind niet dat ik doorgeslagen ben als ik van mening ben dat die provocateurs een symposium mogen houden op 4 mei in eigen kring. Geef de media maar de schuld van polarisatie omdat ze hier disproportioneel veel aandacht aan besteden.
Lekker makkelijk ja, als iedereen een haatfiguur wordt heb je geen haatfiguren meer.
Dan is alle haat naar buiten gericht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')