Echt een groep van iedereen gelijke rechten. Vrouwen, joden, niet-moslims...quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet want een pluspunt van moslimextremisten is dat ze behoorlijk anti-racisme zijn,
Dat ze discrimineren is een feit, maar niet op basis van ras.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:32 schreef Loekie1 het volgende:
Echt een groep van iedereen gelijke rechten. Vrouwen, joden, niet-moslims...
De moefti van Jeruzalem kwam regelmatig in concentratiekampen om te kijken of de vernietiging van joden wel naar wens verliep.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat ze discrimineren is een feit, maar niet op basis van ras.
Mensen die de hele tijd tegen niet-westerse allochtonen aanschoppen lijken meer op de nazi's dan de moslimextremisten. Daarnaast zijn de nazi's amateurs en zijn de moslimextremisten al meer dan 1400 jaar hun ding aan het doen.
De kerk kent een langere anti-semitische geschiedenis dan de moskee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:38 schreef Loekie1 het volgende:
De moefti van Jeruzalem kwam regelmatig in concentratiekampen om te kijken of de vernietiging van joden wel naar wens verliep.
Wie zijn er zo anti-joods? Nazi's en moslimextremisten. Wie nog meer?
Ik maak in mijn posts op FOK! sinds jaar en dag - haast tot vervelens toe - en consequent onderscheid tussen religie en religieus extremisten. Ik leg normale gelovigen geen strobreed in de weg, ik verzet me tegen allerlei extremisten, waaronder religieus extremisten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:28 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wel als je onder extremisme 'religie' verstaat.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:30 schreef Charismatisch het volgende:
Ik denk het niet want een pluspunt van moslimextremisten is dat ze behoorlijk anti-racisme zijn, en nazi's staan juist bekend om hun racisme, daarom vind ik hen onvergelijkbaar.
Kijk naar Abduljabbar van de Ven en zijn niet-westerse allochtone moslimbroeders. Er is geen racisme bij hen onder elkaar. Betere integratie is niet mogelijk. Als alle Nederlanders net als Van de Ven waren, dan was de totale integratie van niet-westerse moslims in Nederland al lang een feit (oke Nederland zou dan ook een radicaal-islamitisch land zijn maar daar gaat het nu niet om).quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry, maar het wordt nu echt lachwekkend. Die extremisten zijn zo racistisch als de ziekte.
Ik weet niet of ik je nog serieus kan nemen na het lezen van de vet gemaakte zin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Kijk naar Abduljabbar van de Ven en zijn niet-westerse allochtone moslimbroeders. Er is geen racisme bij hen onder elkaar. Betere integratie is niet mogelijk. Als alle Nederlanders net als Van de Ven waren, dan was de totale integratie van niet-westerse moslims in Nederland al lang een feit (oke Nederland zou dan ook een radicaal-islamitisch land zijn maar daar gaat het nu niet om).
Ik vind niet dat ik doorgeslagen ben als ik van mening ben dat die provocateurs een symposium mogen houden op 4 mei in eigen kring. Geef de media maar de schuld van polarisatie omdat ze hier disproportioneel veel aandacht aan besteden.
Om te benadrukken dat jouw ideaalbeeld van integratie niet kan tippen aan de manier waarop Van de Ven en zijn vrienden zijn geïntegreerd tot een hechte groep op hun eigen manier (en omdat jij claimde dat zij racisten zijn).quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of ik je nog serieus kan nemen na het lezen van de vet gemaakte zin.
Misschien moeten radicale islamieten hun heil maar een gaan zoeken in radicaal-islamitische landen. Maar als je dat oppert, dan ben je zelf weer de extremist en racist...
Een hechte groep kankercellen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Om te benadrukken dat jouw ideaalbeeld van integratie niet kan tippen aan de manier waarop Van de Ven en zijn vrienden zijn geïntegreerd tot een hechte groep op hun eigen manier (en omdat jij claimde dat zij racisten zijn).
Er was ook veel verzet vanuit de kerk , tegen de nazi's en hun methodes maar dat werd veelal hardhandig de kop in gedrukt.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Deadre het volgende:
[..]
We vergeten even voor het gemak dat 99, 9% van de nazi's een gggristen was
Dat hij naast moslim ook nog een Palestijn was wiens land geroofd werd wat zijn gedrag kan verklaren. Jouw punt?quote:
Op donderdag 1 mei 2014 13:41 schreef Charismatisch het volgende:
Dat was later pas, daarna begonnen de Joodse terroristen Britten op te blazen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:25 schreef TitusPullo het volgende:
Houd toch op, man. De Britten probeerden de Joodse immigratie juist te beperken, zelfs nog tijdens de oorlog.
Nee, dat was al voor de oorlog. En laten we nu niet doen alsof al-Husseini zich niet schuldig maakte aan terrorisme, zowel tegen Joden als tegen Palestijnen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat was later pas, daarna begonnen de Joodse terroristen Britten op te blazen.
Mijn punt blijft staan, de Britten hebben het land aan de Joden beloofd, Hitler was anti-Brits, 1+1.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:30 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, dat was al voor de oorlog. En laten we nu niet doen alsof al-Husseini zich niet schuldig maakte aan terrorisme, zowel tegen Joden als tegen Palestijnen.
Gelukkig was hij ook zo goed om aan te zetten tot pogroms in Irak, de brave antizionist.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mijn punt blijft staan, de Britten hebben het land aan de Joden beloofd, Hitler was anti-Brits, 1+1.
Dat hij anti-semitisch was is wel duidelijk. En dat zijn strijd internationaal was ook. Hij zag Joden van overal ter wereld naar zijn gebied migreren en land roven. Keurt islam zijn racisme goed? Nee. Nazisme? Nee. Hitler? Nee. Holocaust? Nee. Dus wat is zijn punt door steeds zijn foto te posten? Is hij vergeten dat er zelfs Joden waren die met Hitler samenwerkten? Is dat niet een tikkeltje erger dan een Palestijnse moslim? Ja. De Nederlandse NSB'ers vergeten we ook maar? (DrMabuse)quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:34 schreef TitusPullo het volgende:
Gelukkig was hij ook zo goed om aan te zetten tot pogroms in Irak, de brave antizionist.
Vooral Joodse kinderen? Want die heeft hij herhaaldelijk buitengesloten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat hij anti-semitisch was is wel duidelijk. En dat zijn strijd internationaal was ook. Hij zag Joden van overal ter wereld naar zijn gebied migreren en land roven.
Die zag hij waarschijnlijk als toekomstige Joodse kolonisten. Zo bruut waren de nazi's nu eenmaal. Al-Husseini en zijn Joodse nazivrienden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:48 schreef TitusPullo het volgende:
Vooral Joodse kinderen? Want die heeft hij herhaaldelijk buitengesloten.
Opgeheven in 1935. Die hadden veel in de melk te brokkelen,ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Die zag hij waarschijnlijk als toekomstige Joodse kolonisten. Zo bruut waren de nazi's nu eenmaal. Al-Husseini en zijn Joodse nazivrienden.
Opvallende citaten:quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:56 schreef TitusPullo het volgende:
Opgeheven in 1935. Die hadden veel in de melk te brokkelen,ja.
http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?f=6&t=144090quote:It is a historical fact - but not widely known - that a organization called Zagiew (or The Torch) existed i the Warsaw getto. Zagiew were organized and sponsored by the Gestapo, and consisted of jews.
We have the Thirteen organization, which consisted of jews. "Thirteen" was organized after the Jewish riot in Warsaw 1943 and its main goal was to find hidden jews and their christian helpers.
It is estimated that in the Warsaw getto the germans had 1 000 jewish agents and in the whole of the General Government a total of 15 000. Thirteen consisted of about 300.
To this one can add the Sonderkommande AS under the lead of Alfred Spilker. 820 jews served in the Sonderkommando AS and they where used during the Warsaw Uprising -44 to cleans areas taken by german military.
And finally there is the Jewish gettopolice. Numerous jewish accounts describe how brutal these jewish Ordnungsdienst was.
Further reading: Tadeusz Piotrowski, Polands Holocaust: Ethnic Strife, Collaboration With Occupying Forces and Genocide in the Second Republic, 1918-1947
Or Isaiaha Trunk, Judenrat: The Jewish Councils in Eastern Europe under Nazi Occupation.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |