Nee, het geeft alleen maar aan dat jij een grote leugenaar bent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat poste jij niet hier. Maar goed wat boeit het nou, hoe heb jij er last van?
Mongool, ik poste gewoon een Wikipedia tekstjequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, het geeft alleen maar aan dat jij een grote leugenaar bent.
Hier een bronvermelding voor imbecielen zoals jij: http://www.rijksoverheid.(...)enking-op-4-mei.htmlquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dit is van god:
je hebt het fout zonder bronvermelding.
Het gedenkschrift luidt:quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:09 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Hier een bronvermelding voor imbecielen zoals jij: http://www.rijksoverheid.(...)enking-op-4-mei.html
Grappig dat het juist dat kloppen op de borst naar aanleiding van zoiets triviaals als een nationaliteit die oorlogsslachtoffers heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom moet dit uitgerekend op 4 mei, de dag waarop we de Nederlandse oorlogsslachtoffers van WOII herdenken.
Je hebt helemaal gelijk en het doden gaat op alle fronten altijd door. Haat en nijd en oorlog is de hobby van de mensheid. Op dat gebied is herdenken en leren zinloos.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef Rurik het volgende:
ik zie het probleem niet zo, palestijnse doden zijn ook doden
Inderdaad! Hoe durven ze op dodenherdenking doden te herdenken. Waar halen ze het lefffff vandaan!?quote:Op woensdag 30 april 2014 06:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop dat dit doorgang kan vinden. Hoe meer ze tegen ons schoppen, hoe sneller we van ze af kunnen zijn. Er zijn nu nog te weinig mensen bereid om echt de bezem door Nederland te halen.
Heb je nog niet begrepen dat de lezing niet doorgaat en dat het moskeebestuur enorm geschrokken is van de onrust?quote:Op woensdag 30 april 2014 06:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop dat dit doorgang kan vinden. Hoe meer ze tegen ons schoppen, hoe sneller we van ze af kunnen zijn. Er zijn nu nog te weinig mensen bereid om echt de bezem door Nederland te halen.
Dit. Ik vind persoonlijk de Christenen die wensen dat de dodenherdenking naar zaterdag wordt verplaatst (dus tijdens de Joodse Sabbat) ipv op hun heilige zondag een stuk.. ongevoeliger.quote:Op woensdag 30 april 2014 06:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad! Hoe durven ze op dodenherdenking doden te herdenken. Waar halen ze het lefffff vandaan!?
Huh? Heb je een link?quote:Op woensdag 30 april 2014 07:00 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dit. Ik vind persoonlijk de Christenen die wensen dat de dodenherdenking naar zaterdag wordt verplaatst (dus tijdens de Joodse Sabbat) ipv op hun heilige zondag een stuk.. ongevoeliger.
Maar op Zondag werd er uiteraard ook geen oorlog gevoerd en werd er in de kampen ook geen "productie gedraaid". Dat weet iedereen.quote:Op woensdag 30 april 2014 07:00 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dit. Ik vind persoonlijk de Christenen die wensen dat de dodenherdenking naar zaterdag wordt verplaatst (dus tijdens de Joodse Sabbat) ipv op hun heilige zondag een stuk.. ongevoeliger.
Wat je schrijft, klopt voor 90 procent. Het enige dat niet juist is, is dat mijn opmerkingen qua tolerantie over de schreef gaan. Ik ageer slechts tegen religieus extremisme, zoals ik ook tegen andere vormen van extremisme ageer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef happinessfordogs het volgende:
Ergens denk ik dat het wel meevalt met de uitlatingen van Elfletterig. Zijn opmerkingen zijn wellicht ietwat pikant gekleurd en gaan wat betreft tolerantie soms over de schreef maar uiteindelijk denk ik dat het er achter de persoon zelf een zachtaardig karakter verscholen gaat. Niet per se een vastberaden buitenlanderhater maar iemand die oprecht van Nederland houdt en zichzelf in de voorhoede plaatst om het kleine beetje Nederlandse cultuur niet te laten ondersneeuwen door een geimporteerde cultuur die zich vijandig nestelt. Zijn tactiek is om dit tegen te gaan is dus of verdelgen of domesticeren en niet met zienderogen aanzien hoe alles straks niet meer te redden valt als de overwoekering al heeft plaats gevonden. Geen idee of dit alles waar is maar ik wil het wel graag geloven.
Het is geen herdenking; het is een symposium. En de voornaamste spreker is een notoire religieus extremist die banden met terreurorganisaties onderhoudt.quote:Op woensdag 30 april 2014 06:52 schreef Peunage het volgende:
Inderdaad! Hoe durven ze op dodenherdenking doden te herdenken. Waar halen ze het lefffff vandaan!?
WTF.quote:Op woensdag 30 april 2014 08:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
http://www.binnenlandsbes(...)elf-in.9300056.lynkx
Onder andere.
Ik ben daar - voor de goede orde - net zo goed op tegen. Nationale Dodenherdenking is op 4 mei, niet op 3 mei. Dodenherdenking heeft bij uitstek een ingetogen karakter, waarbij alles draait om twee minuten stilte. Dat kan prima op een zondag en botst niet met de zondagsrust.quote:Op woensdag 30 april 2014 07:00 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dat moment komt vanzelf. En dat is niet zozeer iets waarop ik hoop, maar meer iets dat ik vrees. Het gedrag van bepaalde groepen mensen (religieus extremisten) valt simpelweg niet te rijmen en niet in te passen binnen onze samenleving. Vroeg of laat groeit de weerstand daartegen vanzelf.quote:Op woensdag 30 april 2014 06:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar ik me persoonlijk ook aan stoor is de tekst op het pamflet:quote:Op woensdag 30 april 2014 08:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het is geen herdenking; het is een symposium. En de voornaamste spreker is een notoire religieus extremist die banden met terreurorganisaties onderhoudt.
Dit is het soort mensen bij wie respect een eenrichtingsweg is; iets dat ze opeisen, maar niet aan anderen geven. Ze komen op voor Palestijnen, die in hun optiek slachtoffer zijn. Tegelijk is dezelfde religie - en dan vooral het meer extremistische smaldeel - al tientallen jaren verantwoordelijk voor de meest gruwelijke mensenrechtenschendingen ter wereld. Maar over die mensonterende taferelen hoor je ze niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar ik me persoonlijk ook aan stoor is de tekst op het pamflet:
"Waar de Internationale wereld zich stil houdt" (oid)
Het is Fucking ook nooit goed hé? Als 'we' ons er mee bemoeien is het niet goed (legio voorbeelden te over) en als we ons afzijdig houden is het ook weer niet goed. Ik krijg echt de kriebels van dat soort lui.
Terecht ook wat jou betreft toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is het soort mensen bij wie respect een eenrichtingsweg is; iets dat ze opeisen, maar niet aan anderen geven. Ze komen op voor Palestijnen, die in hun optiek slachtoffer zijn. Tegelijk is dezelfde religie - en dan vooral het meer extremistische smaldeel - al tientallen jaren verantwoordelijk voor de meest gruwelijke mensenrechtenschendingen ter wereld. Maar over die mensonterende taferelen hoor je ze niet.
Laten we wel zijn; de Palestijnen zijn ook slachtoffer. Verdreven uit een groot deel van hun land om plaats te maken voor een Joodse Staat. Met een stel Joodse randdebielen die nog vinden dat zij het recht hebben die Joodse Staat uit te breiden op Palestijns grondgebied ook. Dat het zelf geen lieverdjes of een zeer beschaafd volk is, doet daar niet zo veel aan af.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is het soort mensen bij wie respect een eenrichtingsweg is; iets dat ze opeisen, maar niet aan anderen geven. Ze komen op voor Palestijnen, die in hun optiek slachtoffer zijn. Tegelijk is dezelfde religie - en dan vooral het meer extremistische smaldeel - al tientallen jaren verantwoordelijk voor de meest gruwelijke mensenrechtenschendingen ter wereld. Maar over die mensonterende taferelen hoor je ze niet.
'in hun optiek'quote:Op woensdag 30 april 2014 09:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |