abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2014 @ 14:45:52 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139412741
tsja, goede marketing gewoon :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_139412873
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Omdat het dan minder provocerend is. Dat het om 19:00 uur zou zijn afgelopen, is niet relevant. Veel relevanter is dat er op de poster bewust een link wordt gelegd met Dodenherdenking. Het is dus heel bewust op 4 mei gepland.

Overigens ben ik sowieso geen fan van religieus-extremistische bijeenkomsten, maar ja... in Nederland mag veel. Soms iets te veel. Het is lastig om mensen volledig te verbieden om zo'n bijeenkomst te beleggen.
Ik ben ook geen fan. De tekst op de poster doet ook niet veel goeds vermoeden. Jij wil echter het symposium verbieden ivm orde en veiligheid. Dit gaat mij veel te ver omdat die niet in het geding is.

De orde en veiligheid zou eventueel in het geding kunnen zijn als er bijvoorbeeld geluidsoverlast is tijdens de 2 minuten stilte. Imo is 'tot 19:00' wel relevant.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:54:56 #228
117098 Hathor
Effe niet
pi_139413029
quote:
5s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:35 schreef regiliopeace het volgende:
De genocide van Israel op het Palestijnse volk is nochtans veel actueler.
:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_139413176
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom blijf je stug volhouden dat het een herdenking is? Het is een symposium en als zodanig is het ook aangekondigd.
SadPanda komt zogenaamd op voor eenieder en dus ook moslims die een symposium willen houden. Maar in het China-topic waar de communisten de moslims willen onderdrukken door hen te dwingen om hun baard te scheren zegt SadPanda: "Prima idee lijkt me". Kortom, inconsistent als de pest.

Wat betreft de poster, wat betekent "toegangelijk voor broeders en zusters" eigenlijk. Ben je als atheïst, christen, jood, hindoe, boeddhist of zelfs een ander smaakje moslim (sjiiet) niet welkom?
-
  woensdag 30 april 2014 @ 15:06:58 #230
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_139413368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:59 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

SadPanda komt zogenaamd op voor eenieder en dus ook moslims die een symposium willen houden. Maar in het China-topic waar de communisten de moslims willen onderdrukken door hen te dwingen om hun baard te scheren zegt SadPanda: "Prima idee lijkt me". Kortom, inconsistent als de pest.

Wat betreft de poster, wat betekent "toegangelijk voor broeders en zusters" eigenlijk. Ben je als atheïst, christen, jood, hindoe, boeddhist of zelfs een ander smaakje moslim (sjiiet) niet welkom?
Je reageert op iemand wiens standaard om te mogen praten is dat het mag zolang anderen geen bezwaar hebben. Hij is al helemaal uitgekotst vanwege zijn hypocriete overdreven standaarden voor menselijk gedrag en het feit dat hij geweld wil plegen tegen geweldlozen die helemaal niemand kwaad doen. Als iemand inconsistent is, dan is hij het wel ipv sadpanda.
pi_139413498
quote:

[..]

Mannen en vrouwen denk ik. Maar de hele poster straalt niet uit dat het een open discussie wordt waar andersgezinde evenwichtige standpunten gaan uitwisselen.
pi_139413606
quote:
Het lijkt me redelijk evident dat ze liever geen pottenkijkers over de vloer hebben als een paar haatbaarden een groep mensen gaan lopen ophitsen.
pi_139413722
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:06 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Je reageert op iemand wiens standaard om te mogen praten is dat het mag zolang anderen geen bezwaar hebben. Hij is al helemaal uitgekotst vanwege zijn hypocriete overdreven standaarden voor menselijk gedrag en het feit dat hij geweld wil plegen tegen geweldlozen die helemaal niemand kwaad doen. Als iemand inconsistent is, dan is hij het wel ipv sadpanda.
Grappig hoe handhaving van wet- en regelgeving gelijk wordt gesteld aan "geweld plegen". De rest van je riedel is - met alle respect - te stompzinnig om nog woorden aan vuil te maken.
  woensdag 30 april 2014 @ 15:19:51 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139413783
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het lijkt me redelijk evident dat ze liever geen pottenkijkers over de vloer hebben als een paar haatbaarden een groep mensen gaan lopen ophitsen.
want zo'n symposium hebben ze daadwerkelijk nodig om voor eigen parochie te preken... niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 30 april 2014 @ 15:20:37 #235
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_139413808
De Palestijnen zijn niet het slachtoffer van genocide. Wel zijn ze het slachtoffer van aanhoudende en stelselmatige schending van de mensenrechten op meerdere manieren.
Wat hun lot nog extra belazerd maakt, is dat hun zogenaamde voorvechters zich vaak niets aan hun lot gelegen laten liggen of, als ze dit wel doen, volledig mataklap zijn.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 30 april 2014 @ 15:27:21 #236
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_139414047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Grappig hoe handhaving van wet- en regelgeving gelijk wordt gesteld aan "geweld plegen". De rest van je riedel is - met alle respect - te stompzinnig om nog woorden aan vuil te maken.
Gefeliciteerd! Handhaving van de wet als die wet misdaden zonder slachtoffers verzint is gewelddadig. Als jij een wietplant in je tuin hebt staan maakt het voor de is het gewelddadig vraag vrij weinig uit of we met 8 miljoen mensen beslissen jou daarvoor te gaan bestelen en te ontvoeren of op individueel niveau. Als je die bijeenkomst uit elkaar laten halen of het nu door Voorpost is of door de politie is het gewoon geweld. Ik kan er met mijn kop niet bij dat een ander soort pet voor jou het verschil kan maken.

Als ze in Saudi Arabië een vrouw 150 zweepslagen geven omdat ze een auto bestuurde is het ook de wet handhaven. Of als een meisjesschool in de fik staat, maar de meisjes geen hoofdbedekking dragen is het de wet dat de deur daar dicht moet worden gehouden. Is het jouw stelling dat dit niet gewelddadig is?
pi_139414389
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je wil anderen de mond snoeren en verbieden bijeen te komen omdat het extremisten zijn. En als ze dat wel doen is wat jou betreft geweld gerechtvaardigd.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:07:06 #238
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139415522
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom blijf je stug volhouden dat het een herdenking is? Het is een symposium en als zodanig is het ook aangekondigd. Hier nogmaals de poster. Speciaal voor jou even voorzien van een rood cirkeltje.

[ afbeelding ]

En gezien het profiel van Van de Ven - ik ga de hele riedel niet nogmaals herhalen - zou ik er niet van uitgaan dat daar niet een opruiend verhaaltje gaat worden afgestoken. Maar wees gerust naïef; dat is je goed recht.
Lekker boeiend hoe ze dat noemen.
Anti-Turkije
  woensdag 30 april 2014 @ 16:14:26 #239
421524 SadPanda
pi_139415795
quote:

[..]

Charismatisch die mij inconsistent noemt :D Jij vind het heel erg als moslims worden onderdrukt maar als dat bij christenen gebeurt is het niet erg, ook ben je voor de sharia dus het vervolgen van afvalligen en het verplichten van hoofddoekjes :')
Anti-Turkije
pi_139416007
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef SadPanda het volgende:
Charismatisch die mij inconsistent noemt :D
En ik gaf een voorbeeld waaruit jouw inconsistentie blijkt, jij mag hetzelfde doen, wat je nog niet hebt gedaan, en mij daarna inconsistent gaan noemen.

quote:
Jij vind het heel erg als moslims worden onderdrukt maar als dat bij christenen gebeurt is het niet erg, ook ben je voor de sharia dus het vervolgen van afvalligen en het verplichten van hoofddoekjes :')
Degenen die jij in dit topic verdedigt willen dat ja. :)
-
  woensdag 30 april 2014 @ 16:27:51 #241
421524 SadPanda
pi_139416245
quote:
4s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef Charismatisch het volgende:
En ik gaf een voorbeeld waaruit jouw inconsistentie blijkt, jij mag hetzelfde doen, wat je nog niet hebt gedaan, en mij daarna inconsistent gaan noemen.

Dat als eerste sowieso al, hier kan je het nog even nalezen als je het al weer vergeten bent bent je geeft daar zelf toe hypocriet te zijn.

quote:
4s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef Charismatisch het volgende:
Degenen die jij in dit topic verdedigt willen dat ja.
Jij niet? Blijkbaar wel als je daar weigert antwoord op te geven en het niet erg vind als een christen in Pakistan wordt vervolgd.
Anti-Turkije
  woensdag 30 april 2014 @ 16:27:58 #242
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_139416249
Het is zeker provocerend omdat het anti-semitisch is als je palestijnen als slachtoffer ziet. :')
pi_139416465
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:27 schreef SadPanda het volgende:
Dat als eerste sowieso al, hier kan je het nog even nalezen als je het al weer vergeten bent bent je geeft daar zelf toe hypocriet te zijn.
Nee, daar werd ik juist bedankt omdat ik niet hypocriet was.

quote:
Jij niet? Blijkbaar wel als je daar weigert antwoord op te geven en het niet erg vind als een christen in Pakistan wordt vervolgd.
Ik niet nee.

Maar hieruit blijkt weer jouw inconsistentie, jij bent degene die mensen aan het verdedigen is die de sharia willen en afvalligen willen bestraffen en dan beticht je mij daarvan. 2-0.
-
  woensdag 30 april 2014 @ 16:45:11 #244
421524 SadPanda
pi_139416960
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef Charismatisch het volgende:
Nee, daar werd ik juist bedankt omdat ik niet hypocriet was.
quote:
Ik niet nee.
Nou dan, dan ben je dus hypocriet als je het wel erg vind als moslims worden vervolgt.
quote:
Maar hieruit blijkt weer jouw inconsistentie, jij bent degene die mensen aan het verdedigen is die de sharia willen en afvalligen willen bestraffen en dan beticht je mij daarvan. 2-0.
Ik verdedig dat ze een herdenking over Palestina mogen houden, niet de personen.

Omdat het zo moeilijk is blijkbaar: Ben jij voorstander van de sharia en wil je afvalligen bestraffen en hoofddoekjes verplichten?
Anti-Turkije
pi_139417074
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef SadPanda het volgende:
Nou dan, dan ben je dus hypocriet als je het wel erg vind als moslims worden vervolgt.
:') Hoezo?

quote:
Ik verdedig dat ze een herdenking over Palestina mogen houden, niet de personen.
Maar je wilt wel dat hun baarden verplicht afgeschoren worden als ze in China zouden leven.

quote:
Omdat het zo moeilijk is blijkbaar: Ben jij voorstander van de sharia en wil je afvalligen bestraffen en hoofddoekjes verplichten?
Heb toch echt antwoord gegeven.
-
pi_139417122
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je wil anderen de mond snoeren en verbieden bijeen te komen omdat het extremisten zijn. En als ze dat wel doen is wat jou betreft geweld gerechtvaardigd.
Ben je nou gewoon aan het trollen, of moet ik deze onzin serieus nemen?
Kun je niet lezen of wil je het niet?
pi_139417390

Altijd weer die moslims.
  woensdag 30 april 2014 @ 17:00:02 #248
421524 SadPanda
pi_139417493
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Charismatisch het volgende:
Hoezo?
Als je dat niet ziet :') je vind het wel erg als moslims vervolgt worden maar als dat bij christenen gebeurt niet...
quote:
Maar je wilt wel dat hun baarden verplicht afgeschoren worden als ze in China zouden leven.
Ik doelde op het in de gaten houden.
quote:
Heb toch echt antwoord gegeven.
Waar dan?
Anti-Turkije
pi_139417767
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef SadPanda het volgende:
Als je dat niet ziet :') je vind het wel erg als moslims vervolgt worden maar als dat bij christenen gebeurt niet...
Nee, ik zei dat de christenen mensen van het boek zijn en hun rechten en plichten hebben. Wat ik niet wil is dat moslims vervolgd worden door jouw helden Saddam en Assad, en dat we dat maar goed moeten vinden omdat anders de christenminderheid vervolgd wordt.

quote:
Waar dan?
"Ik niet nee".
-
pi_139417840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:57 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

Altijd weer die moslims.
Die man was een Palestijn.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo