H1Z1 gaat meer de kant van rust op denk ik, gezien ze het als vervanger van SWG zien en één van de keyfeatures van SWG was de player housing. Verder geloof ik er nog niks van, destijds bij SWG werd er ook vanalles beloofd en het tegenovergestelde gedaan door Sonyquote:Op zondag 11 mei 2014 13:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmja dat zou dat h1z1 dan moeten zijn zeggen ze al ben ik daar 100% zeker van dat er weer kut micro transacties in komen die de hele game verneuken. Hetzelfde als WarZ toen. Ik ga het geheid proberen maar ik verwacht er niet teveel van TBH.
Speel de standard versie vooralquote:Op zondag 11 mei 2014 12:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welke doe je qua mod? Doe zelf DayZ Overwatch.
[ afbeelding ] Gister iemand weg moeten slepen van een wagen omdat hij anders opblies, Helaas is hij wel overleden toen.
Op hertjes jagen?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Met de groep onderweg naar NEAF
Nee beren, hadden een mexican standoff met een groep van 3 glitchers die in de glitchkamer van het prison gebouw zaten.quote:
Dus je hebt ze uiteindelijk wel te grazen genomen ?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Unlimited ammo mags en allesflikkers
we hebben er een te pakken gekregen die de fout maakte om uit die geglitchte kamer te springen. Vervolgens hebben we het maar opgegeven omdat de andere 2 nagenoeg onschendbaar waren door hun lame ass tacticsquote:Op maandag 12 mei 2014 12:25 schreef KroodjeBip het volgende:
Dus je hebt ze uiteindelijk wel te grazen genomen ?
Klotecheats, als je op dat cheatforum kijkt, zou je bijna spontaan stoppen met spelen
Ik kom er net achter dat die gasten een PBO bestandje verwijderen, blijkbaar zodat ze de muren niet zien en er gewoon in kunnen lopenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
we hebben er een te pakken gekregen die de fout maakte om uit die geglitchte kamer te springen. Vervolgens hebben we het maar opgegeven omdat de andere 2 nagenoeg onschendbaar waren door hun lame ass tactics
Je kan er zeker alleen spelen na een verplichte 'donatie'?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:29 schreef MineraalWater het volgende:
Die gasten krijgen dan ook gewoon binnen 2 weken meer als 2.5k dollars aan donations.
Nope helemaal niet, Enigste wat handig is aan vip is dat je bijv je wagens kunt opslaan en bepaalde voertuigen kunt kopen maar verder niet veel.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kan er zeker alleen spelen na een verplichte 'donatie'?
Oh klinkt wel goed. Draaien ze er de normale mod, epoch of iets anders?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope helemaal niet, Enigste wat handig is aan vip is dat je bijv je wagens kunt opslaan en bepaalde voertuigen kunt kopen maar verder niet veel.
Gewoon pay to win dus?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope helemaal niet, Enigste wat handig is aan vip is dat je bijv je wagens kunt opslaan en bepaalde voertuigen kunt kopen maar verder niet veel.
Dit is gewoon Altis Life meer RP dus, Doe zelf nu vooral DayZ Overwatch al is die server redelijk OP (je kunt snel veel wapens vinden), Het chille is hiervan wel dat je engels moet praten en dat je geen russen/polen tegen komtquote:Op maandag 12 mei 2014 16:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Oh klinkt wel goed. Draaien ze er de normale mod, epoch of iets anders?
Klinkt goed. Zal vanavond eens kijken. Veel snipers/thugs op de server of vooral (lol) RP?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit is gewoon Altis Life meer RP dus, Doe zelf nu vooral DayZ Overwatch al is die server redelijk OP (je kunt snel veel wapens vinden), Het chille is hiervan wel dat je engels moet praten en dat je geen russen/polen tegen komt
http://www.zombz.net/server.php
Wij zitten normaal in #2
Als je die RP server wilt doen moet je http://fastforwardgaming.net/ doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zal vanavond eens kijken. Veel snipers/thugs op de server of vooral (lol) RP?
Nog steeds leuk om met een groep (bandits of niet) samen te werken. Voor RP speel ik Island Life.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je die RP server wilt doen moet je http://fastforwardgaming.net/ doen.
Daar kan je dus bijv, Paramedic worden om mensen te helpen, cop worden of civilian en als civilian moet je dan gewoon geld gaan verdienen om bijv wagens/wapens te kopen.
Op die zombz server zitten wel redelijk veel bandieten maar ook gewoon mensen die samen met je mee willen spelen. Chille daarvan is dat er gewoon veel meer wapens zijn enzo maar ook veel meer zombies dus dan wordt het ook meteen een stuk lastiger.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef JeMoeder het volgende:
Ach ja, het is de standalone, die is toch nog bagger.
Paar maanden geleden zei ik exact hetzelfde en toen liep je te janken dat het alpha was en dat men vooral niet moest klagen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want de waarheid staat gelijk aan 4x?
Ik klaag verder ook niet over de alpha want ik speel hem nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar maanden geleden zei ik exact hetzelfde en toen liep je te janken dat het alpha was en dat men vooral niet moest klagen.
Nu zeg je eigenlijk exact hetzelfde.
en Arma2 complete pack voor nog geen 6 euroquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:45 schreef LelijKnap het volgende:
Arma 3 nu voor 't weekend gratis op steam trouwens
Heb jij een link toevallig ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:34 schreef murp het volgende:
[..]
en Arma2 complete pack voor nog geen 6 euro
Je moet gewoon ARMA 2 + Operation arrowhead kopen apart.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Heb jij een link toevallig ?
De links op Steam kloppen niet en heel dat complete pack kan ik nergens vinden.
Wordt je mee doodgegooid als je Steam opent.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik zit nu bij deze te kijken:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je moet gewoon ARMA 2 + Operation arrowhead kopen apart.
Gewoon Combined Operations kopen. In de complete collection zitten ook de DLC's en de addons enzo (British Armed Forces, Private Military Contractors). De textures in de mod die gebruikt worden uit die addons/DLC's zijn dan wat minder crisp en high definition als je die addons/DLC's niet hebt. Maar boeit geen fuck.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik zit nu bij deze te kijken:
ARMA II: Combined Operations
The Day Z Mod requires Arma II and Arma II: Operation Arrowhead, both are included in this bundle, however for the best experience (including high detail textures for all models used in the DayZ Mod) purchase Arma II: Complete Collection.
Dus die 2 is niet alles, maar die complete collection link komt nergens op uit.
Ik heb em al, thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon Combined Operations kopen. In de complete collection zitten ook de DLC's en de addons enzo (British Armed Forces, Private Military Contractors). De textures in de mod die gebruikt worden uit die addons/DLC's zijn dan wat minder crisp en high definition als je die addons/DLC's niet hebt. Maar boeit geen fuck.
http://store.steampowered.com/sub/40710/quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
raar... ARMA 3 engine is juist beter geoptimized dan de ARMA 2 engine waar DayZ op draait.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:23 schreef Narcotical het volgende:
Had inderdaad even Arma3 geprobeerd te draaien maar 10 FPS op low settings. Voorlopig maar bij DayZ houden
Bij mij loopt Arma 2 ook beter dan Arma 3, weet niet waar het aan ligt. Beide zijn ze prima speelbaar, maar 2 is hier vloeiender.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
raar... ARMA 3 engine is juist beter geoptimized dan de ARMA 2 engine waar DayZ op draait.
Zoals ik laatst al zag staan:
If you can run ARMA 2 you can run ARMA 3 a bit better
Doet mij aan dit filmpje denken... Doom if it were made today:quote:
Wat dacht je van het feit dat 2 ouders is dan 3?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:09 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Bij mij loopt Arma 2 ook beter dan Arma 3, weet niet waar het aan ligt. Beide zijn ze prima speelbaar, maar 2 is hier vloeiender.
Kijk eens naar de post die ik quote?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:07 schreef invine het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat 2 ouders is dan 3?
Nou, Dayz draai ik ook op low settings en dan krijg ik 40-45 FPS in bossen en ~25 in steden en Arma 3 liep op 10 FPS dus waar 'm dat dan in zit. Helpt natuurlijk ook niet meer dat mijn pc al 5 jaar oud isquote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
raar... ARMA 3 engine is juist beter geoptimized dan de ARMA 2 engine waar DayZ op draait.
Zoals ik laatst al zag staan:
If you can run ARMA 2 you can run ARMA 3 a bit better
Ja Airfield is nou eenmaal KOS. Check de volgende keer met thirdperson of er iemand zit. Of zoals iedereen voortaan doet gewoon door de muren heen kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Photomorti het volgende:
Zit ik airfield te looten met welgeteld 1 andere speler op de server.
Ik kom control tower op en jahoor meneer ligt daar proned "you are dead"
Ik had nog helemaal niks op mijn lichaam behalve rags en toch meteen schieten he zo triest
wut wut?quote:
Veel nieuw spul op de experimental. ::quote:
quote:Features
"Cancel Current Action" feature
It is the defaunt action on the scroll wheel while performing an action which can be cancelled, and can be canceled by right clicking an item in your inventory
Items dont get consumed when action is canceled Confirmed[6] by /u/psychotron42 [7]
Chopping down trees
Cooking Confirmed
"Search for Berries" indicator Confirmed
Search trees for apples Confirmed
Skinning and butchering animals Confirmed
Content
Novo and Karmanovka towns included Confirmed
AKM with new sound and animation Confirmed
Boar/Pig Confirmed
Deer/Stag Confirmed
Animal models are placeholder Confirmed
P1 pistol
OREL police pants
Road Flare
Police Cap
"Glasses with thin frames"
New building type
"Fireplace Kits" (fireplaces with stones)
Police Uniform Jacket
Dat soort dingen blijven kut ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef Photomorti het volgende:
GODVERDOMME , join ik een server op hc ik had al een sks met 40 patronen besluit poppetje ff te desyncen rent die fucking debiel zo een fucking dak af.
Laat ik weer eens dayz proberen ja top idee tot over een paar maanden wat is dit slecht zeg
Nice, ze zijn weer up dus, vanavond gelijk ff checkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:44 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Steam - Library - rechts klikken op Dayz, op het laatste tabje kun je dan experimental kiezen (er volgt meteen een update die je eerst moet installeren. Om terug naar regular te gaan, doe je hetzelfde maar kies je voor de opt out instelling.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:55 schreef boik het volgende:
hoe kan je op die experimental servers komen dan?
heb de standalone al; vanaf het begin, maar in totaal ng geen 10uur gespeeld
voornamelijk bezig geweest met rust, maar na gister weer wat filmpjes gezien te hebben heb ik er weer zin in om met dayz te starten
ah oke net zoiets als bij rust dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
In Steam - Library - rechts klikken op Dayz, op het laatste tabje kun je dan experimental kiezen (er volgt meteen een update die je eerst moet installeren. Om terug naar regular te gaan, doe je hetzelfde maar kies je voor de opt out instelling.
Ik had gisteren wel veel moeite om er uberhaupt op te komen, de servers zitten goed vol ..
Totaal offtopic; ik zag jouw nickname en moest lachen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:58 schreef KroodjeBip het volgende:
https://twitter.com/Rocket2guns/statuses/470159393083105280
Desync nog niet eens bij mij maar rubberbanding wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Photomorti het volgende:
Teveel dysync op experimental servers helaas
Je bedoeld dat je elke keer weer word geteleporteerd naar je vorige lokatie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Desync nog niet eens bij mij maar rubberbanding wel.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:44 schreef Photomorti het volgende:
pfffff ben al een half uur naar die nieuwe stad aan het zoeken , zit ik op stableJa dan kun je lang zoeken
Nee, wel een hert geschoten en opgevreten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]![]()
Heeft er iemand al gevist ?
https://imgur.com/a/d2HXS
Liggen meestal in rooie huizen / Police stations in steden. Of iemand afknallen die er een heeft ghehequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef Photomorti het volgende:
Nog nietIk red me voorlopig nog wel met blikvoer
Ik heb zowaar ook weer een mosin gevonden in 50 uur pas 2 x een mosin gevonden die dingen zijn zo achterlijk schaars
Er zit al een chat in als je "/" doet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Nu nog een "party" chat oid. Dus dat je niet afhankelijk bent van mics.
Waarschijnlijk wel ja, De A.I gaat redelijk geavanceerd worden met Navmeshes als pathfinding. Ze gaan de makkelijkste weg nu zoeken dus snel wegrennen zal een stuk moeilijker zijn (Althans Ik hoop eigenijk dat ze die zombies een klein beetje slomer maken maargoed.)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:11 schreef Photomorti het volgende:
helaas nog wel ja![]()
Ik denk ook dat we straks veel meer hardcore survival gaan zien , en veel betere en dus ook gevaarlijkere zombie A.I , dat KOS straks steeds zeldzamer word althans hoop ik
waarom maar om de 20 sec? Met een gewone mic kan je toch ook proaten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er zit al een chat in als je "/" doet.
Sidechat mag er van mij btw wel in mits je daar niet in kan praten met mics en je maar om de 20 seconden kunt typen ofzo.
Hahaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, wel een hert geschoten en opgevreten.
Dat zit niet inDayZ hoor maar dat zou ik willen als er een sidechat komt, Sidechat is gewoon een global chatquote:Op zondag 25 mei 2014 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waarom maar om de 20 sec? Met een gewone mic kan je toch ook proaten.
Dat weet ik niet, ik was met een buddy. Er kwamen wel vijf of zes bonken vlees uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:10 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Haha
Kun je die dan helemaal in 1x opeten zonder stuffed te raken ?
Ik heb er nog wel 1tje(dacht ik) voor je als je een keer in berezino bent met een mosinquote:Op zondag 25 mei 2014 11:42 schreef Photomorti het volgende:
Bah wou ff een long range scope voor mijn mosin halen op het vliegveldEcht serieus 20 minuten gescout voor spelers niks gezien.
Ik loop echt net 10 seconden bij dat hek and word neergeschoten
hehe daar ben ik nuquote:Op zondag 25 mei 2014 12:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1tje(dacht ik) voor je als je een keer in berezino bent met een mosin
+1quote:Op zondag 25 mei 2014 12:23 schreef Disorder het volgende:
Ik ben echt verheugd dat ze nu hun arbeidsuren gebruiken om pristine wormen te farmen. De rest van het spel werkt namelijk al zo goed.
Dat zou ook echt wat voor mij zijn, je moet het dus ook nog bakken ... dank voor de tipquote:Op zondag 25 mei 2014 10:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik was met een buddy. Er kwamen wel vijf of zes bonken vlees uit.
We waren alleen al begonnen met eten toen het vlees nog niet gaar was, konden we weer een uurtje op zoek naar charcoal tabs.
Dit, fresh spawn zijn is vaak het leukst. Laatst ook 2 gasten bij berenzino in het bos tegengekomen, ik was een fresh spawn en ze gaven me gelijk wat eten! Helaas wat te veel want had geen rugzak en uiteindelijk ook onzinnig want was gelijk weer dood na 5 minuten.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Photomorti het volgende:
Leuk potje gehad net.
Ik had een sks gevonden alleen geen ammo.
Kwam een fresh spawn tegen dus ik geef die dude mijn wapen en zijn vervolgens via berenzino svetolo ingegaan daar kwamen we al snel 2 spelers tegen op een dak.
Vervolgens beide omhoog geklommen , stonden we daar met 4 man beetje te praten , beatboxen etc..
Eigenlijk veel leuker spelen met wat interactie inplaats van in me eentje looten en dan heel bang te zijn om doodgeschoten te worden.
Jep.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:19 schreef murp het volgende:
iemand bekend met het spel 7 days to die?
http://7daystodie.com/
Bullshit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaat snel vervelen, nog meer bugs dan dayz (hoe is het mogelijk), weinig content
Lol whutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaat snel vervelen, nog meer bugs dan dayz (hoe is het mogelijk), weinig content
met content bedoel ik dingen die je kan doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol whut
[ afbeelding ]
En dit is alleen de content van de afgelopen 2 weken.
de pre alpha was echt heel kut johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Bullshit.
Die pre alpha was al speelbaarder dan de alpha van DayZ. Zie filmpje er zitten nauwelijks noemenswaardige bugs meer in en er verschijnen tweemaandelijks updates.
echt knap dat je dat op een lege server hebt kunnen vinden wowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Photomorti het volgende:
Zo ff op 2 lege servers op airfield geloot![]()
m4 met 8 magazijnen , hunter backpack , helmpje
Precies het kan zijn dat het concept je niet aanspreekt want dat is inderdaad heel anders dan DayZ maar om het zonder meer kut te noemen is wat kort door de bocht.quote:
hij snapt gewoon niet goed hoe het spelletje werktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol whut
[ afbeelding ]
En dit is alleen de content van de afgelopen 2 weken.
Ik zeg niet dat het knap isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt knap dat je dat op een lege server hebt kunnen vinden wow
Ik ben verkracht door '?', dus nu verkracht ik '?'. Mooie logica.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het knap ismaar het is wel leuk om zulke gear te hebben en dan berenzino in te gaan
ik ga straks gewoon lekker in 1 van die appartment flats zitten en dan wacht ik wel tot er een pipo naar boven komt en dan huppaa nog meer gear![]()
Ik ben zovaak verneukt in dit spel , tijd voor wraak ik kill iedereen die ik zie wapen of geen wapen.
wauw, hoezo heb je dayz gekocht? is bf4 niet wat voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het knap ismaar het is wel leuk om zulke gear te hebben en dan berenzino in te gaan
ik ga straks gewoon lekker in 1 van die appartment flats zitten en dan wacht ik wel tot er een pipo naar boven komt en dan huppaa nog meer gear![]()
Ik ben zovaak verneukt in dit spel , tijd voor wraak ik kill iedereen die ik zie wapen of geen wapen.
dat is voor mij nog steeds het leukste aan dayz idd, mensen leren kennen, samen surviven etcquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben verkracht door '?', dus nu verkracht ik '?'. Mooie logica.
Killen (dmv campen) en gear vinden , elke kut kan dat. Vrienden maken ..
tja friendly zijn is uitdagender en moeilijker dan het bandit leven, en dan heb je nog het camper en server hop leventje, en dan zit onder de ondergrens imoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef Photomorti het volgende:
En vrienden maken heb ik genoeg geprobeerd.
Steeds van die pipo's waar je een uur mee rondloopt hardstikke gezellig en dan roept pipo opeens ah man i gotta go "YOU ARE DEAD" vinden ze het ff grappig om je dood te schieten vlakvoor ze weggaan.
Ook zovaak gehad door mic roepen are you friendly? oke i have my weapon on my back dont shoot me
" YOU ARE DEAD"
Dan is het niet zo gek ik nu een ook bandit dingen ga doen lijkt me
wow jij hebt echt skillsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:17 schreef Photomorti het volgende:
thja kom jij maar eens aan een wapen op een volle server dat lukt dus niet want alles is a geloot.
En jullie moraalriddertjes denken allemaal dat je dayz moet spelen volgens bepaalde regels , het is gewoon 1 grote openworld sandbox dat maakt het ook zo vet.
Kwamen net 2 freshspawns naar de radiotoren toe , ff 30 patronen op vol auto geschoten en weg waren ze weer
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:17 schreef Photomorti het volgende:
thja kom jij maar eens aan een wapen op een volle server dat lukt dus niet want alles is a geloot.
En jullie moraalriddertjes denken allemaal dat je dayz moet spelen volgens bepaalde regels , het is gewoon 1 grote openworld sandbox dat maakt het ook zo vet.
Kwamen net 2 freshspawns naar de radiotoren toe , ff 30 patronen op vol auto geschoten en weg waren ze weer
Even serieus, waarom post je hier ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow jij hebt echt skills
maar even serieus, hoezo speel je geen bf4 oid?
ik post al sinds het begin in dayz topicsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:38 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Even serieus, waarom post je hier ?
Waarom ben je niet voor Ajax ?
Mja, dan moet je wel een uitkering hebben, kost veeeel tijdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:17 schreef Photomorti het volgende:
Ja waarom niet ff een 2/40 1 hour restart server joinenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Mja, dan moet je wel een uitkering hebben, kost veeeel tijd
ga naar berezino, sla een armed bandit k.o met je vuisten en je bent instant gearedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Mja, dan moet je wel een uitkering hebben, kost veeeel tijd
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga naar berezino, sla een armed bandit k.o met je vuisten en je bent instant geared
mwah, beetje uitdaging maakt de game leuker, een lege server lootten voelt voor mij niet als survivenquote:
Je moet ook maar net het geluk hebben dat ie geen helm op heeft, dat scheelt een stuk .... het is me wel een paar keer gelukt, maar daar ben ik wel tig keer voor neergeknald ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, beetje uitdaging maakt de game leuker, een lege server lootten voelt voor mij niet als surviven
Ah kijken of k boven de 30 haal met m'n 770 :/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef KroodjeBip het volgende:
Er is een nieuwe driver voor Nvidia, schijnt FPS in DayZ iets te verbeteren:
http://forums.dayzgame.co(...)-was-released-today/
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Photomorti het volgende:
vanavond 16 kills en zelf 1 x doodgegaan fully geared kwam ik een groep tegen van 5 man
Kon er 3 doodschieten voor ik zelf het loodje legde .
Mooi potje
die 16 fresh spawns zullen je wel een moeilijke tijd gegeven hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Photomorti het volgende:
vanavond 16 kills en zelf 1 x doodgegaan fully geared kwam ik een groep tegen van 5 man
Kon er 3 doodschieten voor ik zelf het loodje legde .
Mooi potje
quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
die 16 fresh spawns zullen je wel een moeilijke tijd gegeven hebben
Waarom stel je niet wat regels op, dan gaan wij allemaal spelen zoals jij dat wilt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Photomorti laat precies zien wat er mis is met DayZ, alsof ie net COD TDM gespeeld heeft met z'n: "mooi potje". Het was geen potje of wedstrijd. Hij is gewoon een k/d geilerd, niet eens een bandit. Zoek anders op Frankieon1080. Hij wordt in zn laatste video hostage genomen en afgeschoten en besluit daarna -met succes - wraak te nemen, met hulp van twee vreemde die hij onderweg tegenkwam. Dat soort interactie maakt het spel leuker, dus zowel de bandits, die samen besluiten mensen te misleiden en gebruiken, als Frank die een uur loopt om wraak te nemen met twee vreemde. In je eentje op de grond voor een trap liggen... Tja, het mag, maar diegene vertellen dat het bijzonder sneu (en saai) is, mag evengoed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:06 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Waarom stel je niet wat regels op, dan gaan wij allemaal spelen zoals jij dat wilt.
Dan bepalen wij daarna welke voetbalclub jij moet kiezen (ironisch dat je dit niet ziet, trouwens).
Cosigned.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Photomorti laat precies zien wat er mis is met DayZ, alsof ie net COD TDM gespeeld heeft met z'n: "was een leuk potje". Het was geen potje of wedstrijd. Hij is gewoon een k/d geilerd, niet eens een bandit. Zoek anders op Frankieon1080. Hij wordt in zn laatste video hostage genomen en afgeschoten en besluit daarna -met succes - wraak te nemen, met hulp van twee vreemde die hij onderweg tegenkwam. Dat soort interactie maakt het spel leuker, dus zowel de bandits, die samen besluiten mensen te misleiden en gebruiken, als Frank die een uur loopt om wraak te nemen met twee vreemde. In je eentje op de grond voor een trap liggen... Tja, het mag, maar diegene vertellen dat het bijzonder sneu (en saai) is, mag evengoed.
waren allemaal lui met wapens en 2 freshspawns die nadat ik zei Leave the airport its all been looted toch naar boven kwamen hehehehequote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Chat? Ik scheld je doof, noteer alle namen in de server, ga een mass-hunt organiseren om je vast te binden, uit te kleden en aan zombies te voeren. Mafkees.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:06 schreef Photomorti het volgende:
[..]
waren allemaal lui met wapens en 2 freshspawns die nadat ik zei Leave the airport its all been looted toch naar boven kwamen hehehehe
Ik hoop dat ik jullie zeiksnorretjes een keer tegenkom , op welke server spelen jullie altijd?
Kan ik jullie rage verhalen in de chat lezen
Klinkt best tofquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Chat? Ik scheld je doof, noteer alle namen in de server, ga een mass-hunt organiseren om je vast te binden, uit te kleden en aan zombies te voeren. Mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |