tja friendly zijn is uitdagender en moeilijker dan het bandit leven, en dan heb je nog het camper en server hop leventje, en dan zit onder de ondergrens imoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef Photomorti het volgende:
En vrienden maken heb ik genoeg geprobeerd.
Steeds van die pipo's waar je een uur mee rondloopt hardstikke gezellig en dan roept pipo opeens ah man i gotta go "YOU ARE DEAD" vinden ze het ff grappig om je dood te schieten vlakvoor ze weggaan.
Ook zovaak gehad door mic roepen are you friendly? oke i have my weapon on my back dont shoot me
" YOU ARE DEAD"
Dan is het niet zo gek ik nu een ook bandit dingen ga doen lijkt me
wow jij hebt echt skillsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:17 schreef Photomorti het volgende:
thja kom jij maar eens aan een wapen op een volle server dat lukt dus niet want alles is a geloot.
En jullie moraalriddertjes denken allemaal dat je dayz moet spelen volgens bepaalde regels , het is gewoon 1 grote openworld sandbox dat maakt het ook zo vet.
Kwamen net 2 freshspawns naar de radiotoren toe , ff 30 patronen op vol auto geschoten en weg waren ze weer
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:17 schreef Photomorti het volgende:
thja kom jij maar eens aan een wapen op een volle server dat lukt dus niet want alles is a geloot.
En jullie moraalriddertjes denken allemaal dat je dayz moet spelen volgens bepaalde regels , het is gewoon 1 grote openworld sandbox dat maakt het ook zo vet.
Kwamen net 2 freshspawns naar de radiotoren toe , ff 30 patronen op vol auto geschoten en weg waren ze weer
Even serieus, waarom post je hier ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
wow jij hebt echt skills
maar even serieus, hoezo speel je geen bf4 oid?
ik post al sinds het begin in dayz topicsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:38 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Even serieus, waarom post je hier ?
Waarom ben je niet voor Ajax ?
Mja, dan moet je wel een uitkering hebben, kost veeeel tijdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:17 schreef Photomorti het volgende:
Ja waarom niet ff een 2/40 1 hour restart server joinenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Mja, dan moet je wel een uitkering hebben, kost veeeel tijd
ga naar berezino, sla een armed bandit k.o met je vuisten en je bent instant gearedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Mja, dan moet je wel een uitkering hebben, kost veeeel tijd
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga naar berezino, sla een armed bandit k.o met je vuisten en je bent instant geared
mwah, beetje uitdaging maakt de game leuker, een lege server lootten voelt voor mij niet als survivenquote:
Je moet ook maar net het geluk hebben dat ie geen helm op heeft, dat scheelt een stuk .... het is me wel een paar keer gelukt, maar daar ben ik wel tig keer voor neergeknald ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah, beetje uitdaging maakt de game leuker, een lege server lootten voelt voor mij niet als surviven
Ah kijken of k boven de 30 haal met m'n 770 :/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef KroodjeBip het volgende:
Er is een nieuwe driver voor Nvidia, schijnt FPS in DayZ iets te verbeteren:
http://forums.dayzgame.co(...)-was-released-today/
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Photomorti het volgende:
vanavond 16 kills en zelf 1 x doodgegaan fully geared kwam ik een groep tegen van 5 man
Kon er 3 doodschieten voor ik zelf het loodje legde .
Mooi potje
die 16 fresh spawns zullen je wel een moeilijke tijd gegeven hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Photomorti het volgende:
vanavond 16 kills en zelf 1 x doodgegaan fully geared kwam ik een groep tegen van 5 man
Kon er 3 doodschieten voor ik zelf het loodje legde .
Mooi potje
quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
die 16 fresh spawns zullen je wel een moeilijke tijd gegeven hebben
Waarom stel je niet wat regels op, dan gaan wij allemaal spelen zoals jij dat wilt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Photomorti laat precies zien wat er mis is met DayZ, alsof ie net COD TDM gespeeld heeft met z'n: "mooi potje". Het was geen potje of wedstrijd. Hij is gewoon een k/d geilerd, niet eens een bandit. Zoek anders op Frankieon1080. Hij wordt in zn laatste video hostage genomen en afgeschoten en besluit daarna -met succes - wraak te nemen, met hulp van twee vreemde die hij onderweg tegenkwam. Dat soort interactie maakt het spel leuker, dus zowel de bandits, die samen besluiten mensen te misleiden en gebruiken, als Frank die een uur loopt om wraak te nemen met twee vreemde. In je eentje op de grond voor een trap liggen... Tja, het mag, maar diegene vertellen dat het bijzonder sneu (en saai) is, mag evengoed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:06 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Waarom stel je niet wat regels op, dan gaan wij allemaal spelen zoals jij dat wilt.
Dan bepalen wij daarna welke voetbalclub jij moet kiezen (ironisch dat je dit niet ziet, trouwens).
Cosigned.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Photomorti laat precies zien wat er mis is met DayZ, alsof ie net COD TDM gespeeld heeft met z'n: "was een leuk potje". Het was geen potje of wedstrijd. Hij is gewoon een k/d geilerd, niet eens een bandit. Zoek anders op Frankieon1080. Hij wordt in zn laatste video hostage genomen en afgeschoten en besluit daarna -met succes - wraak te nemen, met hulp van twee vreemde die hij onderweg tegenkwam. Dat soort interactie maakt het spel leuker, dus zowel de bandits, die samen besluiten mensen te misleiden en gebruiken, als Frank die een uur loopt om wraak te nemen met twee vreemde. In je eentje op de grond voor een trap liggen... Tja, het mag, maar diegene vertellen dat het bijzonder sneu (en saai) is, mag evengoed.
waren allemaal lui met wapens en 2 freshspawns die nadat ik zei Leave the airport its all been looted toch naar boven kwamen hehehehequote:Op woensdag 28 mei 2014 07:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Chat? Ik scheld je doof, noteer alle namen in de server, ga een mass-hunt organiseren om je vast te binden, uit te kleden en aan zombies te voeren. Mafkees.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:06 schreef Photomorti het volgende:
[..]
waren allemaal lui met wapens en 2 freshspawns die nadat ik zei Leave the airport its all been looted toch naar boven kwamen hehehehe
Ik hoop dat ik jullie zeiksnorretjes een keer tegenkom , op welke server spelen jullie altijd?
Kan ik jullie rage verhalen in de chat lezen
Klinkt best tofquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Chat? Ik scheld je doof, noteer alle namen in de server, ga een mass-hunt organiseren om je vast te binden, uit te kleden en aan zombies te voeren. Mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |