Dit, fresh spawn zijn is vaak het leukst. Laatst ook 2 gasten bij berenzino in het bos tegengekomen, ik was een fresh spawn en ze gaven me gelijk wat eten! Helaas wat te veel want had geen rugzak en uiteindelijk ook onzinnig want was gelijk weer dood na 5 minuten.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Photomorti het volgende:
Leuk potje gehad net.
Ik had een sks gevonden alleen geen ammo.
Kwam een fresh spawn tegen dus ik geef die dude mijn wapen en zijn vervolgens via berenzino svetolo ingegaan daar kwamen we al snel 2 spelers tegen op een dak.
Vervolgens beide omhoog geklommen , stonden we daar met 4 man beetje te praten , beatboxen etc..
Eigenlijk veel leuker spelen met wat interactie inplaats van in me eentje looten en dan heel bang te zijn om doodgeschoten te worden.
Jep.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:19 schreef murp het volgende:
iemand bekend met het spel 7 days to die?
http://7daystodie.com/
Bullshit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaat snel vervelen, nog meer bugs dan dayz (hoe is het mogelijk), weinig content
Lol whutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaat snel vervelen, nog meer bugs dan dayz (hoe is het mogelijk), weinig content
met content bedoel ik dingen die je kan doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol whut
[ afbeelding ]
En dit is alleen de content van de afgelopen 2 weken.
de pre alpha was echt heel kut johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Bullshit.
Die pre alpha was al speelbaarder dan de alpha van DayZ. Zie filmpje er zitten nauwelijks noemenswaardige bugs meer in en er verschijnen tweemaandelijks updates.
echt knap dat je dat op een lege server hebt kunnen vinden wowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Photomorti het volgende:
Zo ff op 2 lege servers op airfield geloot![]()
m4 met 8 magazijnen , hunter backpack , helmpje
Precies het kan zijn dat het concept je niet aanspreekt want dat is inderdaad heel anders dan DayZ maar om het zonder meer kut te noemen is wat kort door de bocht.quote:
hij snapt gewoon niet goed hoe het spelletje werktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol whut
[ afbeelding ]
En dit is alleen de content van de afgelopen 2 weken.
Ik zeg niet dat het knap isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt knap dat je dat op een lege server hebt kunnen vinden wow
Ik ben verkracht door '?', dus nu verkracht ik '?'. Mooie logica.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het knap ismaar het is wel leuk om zulke gear te hebben en dan berenzino in te gaan
ik ga straks gewoon lekker in 1 van die appartment flats zitten en dan wacht ik wel tot er een pipo naar boven komt en dan huppaa nog meer gear![]()
Ik ben zovaak verneukt in dit spel , tijd voor wraak ik kill iedereen die ik zie wapen of geen wapen.
wauw, hoezo heb je dayz gekocht? is bf4 niet wat voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:03 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het knap ismaar het is wel leuk om zulke gear te hebben en dan berenzino in te gaan
ik ga straks gewoon lekker in 1 van die appartment flats zitten en dan wacht ik wel tot er een pipo naar boven komt en dan huppaa nog meer gear![]()
Ik ben zovaak verneukt in dit spel , tijd voor wraak ik kill iedereen die ik zie wapen of geen wapen.
dat is voor mij nog steeds het leukste aan dayz idd, mensen leren kennen, samen surviven etcquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben verkracht door '?', dus nu verkracht ik '?'. Mooie logica.
Killen (dmv campen) en gear vinden , elke kut kan dat. Vrienden maken ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |