Ja Airfield is nou eenmaal KOS. Check de volgende keer met thirdperson of er iemand zit. Of zoals iedereen voortaan doet gewoon door de muren heen kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef Photomorti het volgende:
Zit ik airfield te looten met welgeteld 1 andere speler op de server.
Ik kom control tower op en jahoor meneer ligt daar proned "you are dead"
Ik had nog helemaal niks op mijn lichaam behalve rags en toch meteen schieten he zo triest
wut wut?quote:
Veel nieuw spul op de experimental. ::quote:
quote:Features
"Cancel Current Action" feature
It is the defaunt action on the scroll wheel while performing an action which can be cancelled, and can be canceled by right clicking an item in your inventory
Items dont get consumed when action is canceled Confirmed[6] by /u/psychotron42 [7]
Chopping down trees
Cooking Confirmed
"Search for Berries" indicator Confirmed
Search trees for apples Confirmed
Skinning and butchering animals Confirmed
Content
Novo and Karmanovka towns included Confirmed
AKM with new sound and animation Confirmed
Boar/Pig Confirmed
Deer/Stag Confirmed
Animal models are placeholder Confirmed
P1 pistol
OREL police pants
Road Flare
Police Cap
"Glasses with thin frames"
New building type
"Fireplace Kits" (fireplaces with stones)
Police Uniform Jacket
Dat soort dingen blijven kut ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef Photomorti het volgende:
GODVERDOMME , join ik een server op hc ik had al een sks met 40 patronen besluit poppetje ff te desyncen rent die fucking debiel zo een fucking dak af.
Laat ik weer eens dayz proberen ja top idee tot over een paar maanden wat is dit slecht zeg
Nice, ze zijn weer up dus, vanavond gelijk ff checkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:44 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Steam - Library - rechts klikken op Dayz, op het laatste tabje kun je dan experimental kiezen (er volgt meteen een update die je eerst moet installeren. Om terug naar regular te gaan, doe je hetzelfde maar kies je voor de opt out instelling.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:55 schreef boik het volgende:
hoe kan je op die experimental servers komen dan?
heb de standalone al; vanaf het begin, maar in totaal ng geen 10uur gespeeld
voornamelijk bezig geweest met rust, maar na gister weer wat filmpjes gezien te hebben heb ik er weer zin in om met dayz te starten
ah oke net zoiets als bij rust dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
In Steam - Library - rechts klikken op Dayz, op het laatste tabje kun je dan experimental kiezen (er volgt meteen een update die je eerst moet installeren. Om terug naar regular te gaan, doe je hetzelfde maar kies je voor de opt out instelling.
Ik had gisteren wel veel moeite om er uberhaupt op te komen, de servers zitten goed vol ..
Totaal offtopic; ik zag jouw nickname en moest lachen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:58 schreef KroodjeBip het volgende:
https://twitter.com/Rocket2guns/statuses/470159393083105280
Desync nog niet eens bij mij maar rubberbanding wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:30 schreef Photomorti het volgende:
Teveel dysync op experimental servers helaas
Je bedoeld dat je elke keer weer word geteleporteerd naar je vorige lokatie.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Desync nog niet eens bij mij maar rubberbanding wel.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:44 schreef Photomorti het volgende:
pfffff ben al een half uur naar die nieuwe stad aan het zoeken , zit ik op stableJa dan kun je lang zoeken
Nee, wel een hert geschoten en opgevreten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]![]()
Heeft er iemand al gevist ?
https://imgur.com/a/d2HXS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |