Paar maanden geleden zei ik exact hetzelfde en toen liep je te janken dat het alpha was en dat men vooral niet moest klagen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want de waarheid staat gelijk aan 4x?
Ik klaag verder ook niet over de alpha want ik speel hem nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar maanden geleden zei ik exact hetzelfde en toen liep je te janken dat het alpha was en dat men vooral niet moest klagen.
Nu zeg je eigenlijk exact hetzelfde.
en Arma2 complete pack voor nog geen 6 euroquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:45 schreef LelijKnap het volgende:
Arma 3 nu voor 't weekend gratis op steam trouwens
Heb jij een link toevallig ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:34 schreef murp het volgende:
[..]
en Arma2 complete pack voor nog geen 6 euro
Je moet gewoon ARMA 2 + Operation arrowhead kopen apart.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Heb jij een link toevallig ?
De links op Steam kloppen niet en heel dat complete pack kan ik nergens vinden.
Wordt je mee doodgegooid als je Steam opent.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik zit nu bij deze te kijken:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je moet gewoon ARMA 2 + Operation arrowhead kopen apart.
Gewoon Combined Operations kopen. In de complete collection zitten ook de DLC's en de addons enzo (British Armed Forces, Private Military Contractors). De textures in de mod die gebruikt worden uit die addons/DLC's zijn dan wat minder crisp en high definition als je die addons/DLC's niet hebt. Maar boeit geen fuck.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:04 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik zit nu bij deze te kijken:
ARMA II: Combined Operations
The Day Z Mod requires Arma II and Arma II: Operation Arrowhead, both are included in this bundle, however for the best experience (including high detail textures for all models used in the DayZ Mod) purchase Arma II: Complete Collection.
Dus die 2 is niet alles, maar die complete collection link komt nergens op uit.
Ik heb em al, thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon Combined Operations kopen. In de complete collection zitten ook de DLC's en de addons enzo (British Armed Forces, Private Military Contractors). De textures in de mod die gebruikt worden uit die addons/DLC's zijn dan wat minder crisp en high definition als je die addons/DLC's niet hebt. Maar boeit geen fuck.
http://store.steampowered.com/sub/40710/quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
raar... ARMA 3 engine is juist beter geoptimized dan de ARMA 2 engine waar DayZ op draait.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:23 schreef Narcotical het volgende:
Had inderdaad even Arma3 geprobeerd te draaien maar 10 FPS op low settings. Voorlopig maar bij DayZ houden
Bij mij loopt Arma 2 ook beter dan Arma 3, weet niet waar het aan ligt. Beide zijn ze prima speelbaar, maar 2 is hier vloeiender.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
raar... ARMA 3 engine is juist beter geoptimized dan de ARMA 2 engine waar DayZ op draait.
Zoals ik laatst al zag staan:
If you can run ARMA 2 you can run ARMA 3 a bit better
Doet mij aan dit filmpje denken... Doom if it were made today:quote:
Wat dacht je van het feit dat 2 ouders is dan 3?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:09 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Bij mij loopt Arma 2 ook beter dan Arma 3, weet niet waar het aan ligt. Beide zijn ze prima speelbaar, maar 2 is hier vloeiender.
Kijk eens naar de post die ik quote?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:07 schreef invine het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat 2 ouders is dan 3?
Nou, Dayz draai ik ook op low settings en dan krijg ik 40-45 FPS in bossen en ~25 in steden en Arma 3 liep op 10 FPS dus waar 'm dat dan in zit. Helpt natuurlijk ook niet meer dat mijn pc al 5 jaar oud isquote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
raar... ARMA 3 engine is juist beter geoptimized dan de ARMA 2 engine waar DayZ op draait.
Zoals ik laatst al zag staan:
If you can run ARMA 2 you can run ARMA 3 a bit better
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |