Hmja dat zou dat h1z1 dan moeten zijn zeggen ze al ben ik daar 100% zeker van dat er weer kut micro transacties in komen die de hele game verneuken. Hetzelfde als WarZ toen. Ik ga het geheid proberen maar ik verwacht er niet teveel van TBH.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef Disorder het volgende:
De standalone van DayZ gaat natuurlijk nooit afgemaakt worden. Te klein team met te weinig talent. Dat leek mij vanaf het begin al duidelijk. Vermakelijk ondanks de bugs en onhandige beslissingen van de developers en daarom met veel plezier gespeeld. Maar het echte wachten is natuurlijk op een goed development-team die dit concept gewoon overneemt en goed uitwerkt.
H1Z1 gaat meer de kant van rust op denk ik, gezien ze het als vervanger van SWG zien en één van de keyfeatures van SWG was de player housing. Verder geloof ik er nog niks van, destijds bij SWG werd er ook vanalles beloofd en het tegenovergestelde gedaan door Sonyquote:Op zondag 11 mei 2014 13:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmja dat zou dat h1z1 dan moeten zijn zeggen ze al ben ik daar 100% zeker van dat er weer kut micro transacties in komen die de hele game verneuken. Hetzelfde als WarZ toen. Ik ga het geheid proberen maar ik verwacht er niet teveel van TBH.
Speel de standard versie vooralquote:Op zondag 11 mei 2014 12:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welke doe je qua mod? Doe zelf DayZ Overwatch.
[ afbeelding ] Gister iemand weg moeten slepen van een wagen omdat hij anders opblies, Helaas is hij wel overleden toen.
Op hertjes jagen?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Met de groep onderweg naar NEAF
Nee beren, hadden een mexican standoff met een groep van 3 glitchers die in de glitchkamer van het prison gebouw zaten.quote:
Dus je hebt ze uiteindelijk wel te grazen genomen ?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Unlimited ammo mags en allesflikkers
we hebben er een te pakken gekregen die de fout maakte om uit die geglitchte kamer te springen. Vervolgens hebben we het maar opgegeven omdat de andere 2 nagenoeg onschendbaar waren door hun lame ass tacticsquote:Op maandag 12 mei 2014 12:25 schreef KroodjeBip het volgende:
Dus je hebt ze uiteindelijk wel te grazen genomen ?
Klotecheats, als je op dat cheatforum kijkt, zou je bijna spontaan stoppen met spelen
Ik kom er net achter dat die gasten een PBO bestandje verwijderen, blijkbaar zodat ze de muren niet zien en er gewoon in kunnen lopenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
we hebben er een te pakken gekregen die de fout maakte om uit die geglitchte kamer te springen. Vervolgens hebben we het maar opgegeven omdat de andere 2 nagenoeg onschendbaar waren door hun lame ass tactics
Je kan er zeker alleen spelen na een verplichte 'donatie'?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:29 schreef MineraalWater het volgende:
Die gasten krijgen dan ook gewoon binnen 2 weken meer als 2.5k dollars aan donations.
Nope helemaal niet, Enigste wat handig is aan vip is dat je bijv je wagens kunt opslaan en bepaalde voertuigen kunt kopen maar verder niet veel.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kan er zeker alleen spelen na een verplichte 'donatie'?
Oh klinkt wel goed. Draaien ze er de normale mod, epoch of iets anders?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope helemaal niet, Enigste wat handig is aan vip is dat je bijv je wagens kunt opslaan en bepaalde voertuigen kunt kopen maar verder niet veel.
Gewoon pay to win dus?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope helemaal niet, Enigste wat handig is aan vip is dat je bijv je wagens kunt opslaan en bepaalde voertuigen kunt kopen maar verder niet veel.
Dit is gewoon Altis Life meer RP dus, Doe zelf nu vooral DayZ Overwatch al is die server redelijk OP (je kunt snel veel wapens vinden), Het chille is hiervan wel dat je engels moet praten en dat je geen russen/polen tegen komtquote:Op maandag 12 mei 2014 16:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Oh klinkt wel goed. Draaien ze er de normale mod, epoch of iets anders?
Klinkt goed. Zal vanavond eens kijken. Veel snipers/thugs op de server of vooral (lol) RP?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit is gewoon Altis Life meer RP dus, Doe zelf nu vooral DayZ Overwatch al is die server redelijk OP (je kunt snel veel wapens vinden), Het chille is hiervan wel dat je engels moet praten en dat je geen russen/polen tegen komt
http://www.zombz.net/server.php
Wij zitten normaal in #2
Als je die RP server wilt doen moet je http://fastforwardgaming.net/ doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zal vanavond eens kijken. Veel snipers/thugs op de server of vooral (lol) RP?
Nog steeds leuk om met een groep (bandits of niet) samen te werken. Voor RP speel ik Island Life.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als je die RP server wilt doen moet je http://fastforwardgaming.net/ doen.
Daar kan je dus bijv, Paramedic worden om mensen te helpen, cop worden of civilian en als civilian moet je dan gewoon geld gaan verdienen om bijv wagens/wapens te kopen.
Op die zombz server zitten wel redelijk veel bandieten maar ook gewoon mensen die samen met je mee willen spelen. Chille daarvan is dat er gewoon veel meer wapens zijn enzo maar ook veel meer zombies dus dan wordt het ook meteen een stuk lastiger.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef JeMoeder het volgende:
Ach ja, het is de standalone, die is toch nog bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |