Whut?!?!?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:00 schreef Elan het volgende:
voor Arma III heb je nu ook een zombie/dayz mod
quote:"I am a grenade," he began, this time sat in the DayZ office in central Prague. "I have a specific use. I'm really good at risk-taking and making other people take risks, I've always been good at that in my life. Like you say, maybe I've got the gift of the gab, so I can talk, I can explain something, I can talk people up to the ledge and get them to jump off it.
Het was in de Standalonequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:45 schreef Jotcha het volgende:
Verdwijnende backpack: is dat in de mod of in de standalone? Gebeurde regelmatig in de mod maar heb het nog nooit gehad in de standalone. Dat zombies buggen is een feit, maar na één dag wen je eraan en kan je ermee omgaan. Niet dat ik niet wil dat de bugs eruit gaan maar ik vind het aanvullen van de content ook belangrijk om het uitdagend te houden, constant nieuwe wapens is zoiets wat me bezighoudt
Oh, nog nooit gehad zoiets. Enkel korte rollbacks, misschien was dat het? Heb een week terug voor het eerst gehad dat ik gewoon na het uitloggen dood bleek te zijn, dus kon opnieuw beginnen toen, maar eigenlijk is een fresh spawn zijn wel een van de leukste dingen uit de gamequote:
een fresh spawn is het enige moment dat je gewoon kan rondrennen, overal, zonder zorgen. Ik mis dat gevoel wel tijdens het spelen van DayZ met m'n huidige topnotch gear. Ik ben nu net een of andere creep, ik zit altijd in de bosjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, nog nooit gehad zoiets. Enkel korte rollbacks, misschien was dat het? Heb een week terug voor het eerst gehad dat ik gewoon na het uitloggen dood bleek te zijn, dus kon opnieuw beginnen toen, maar eigenlijk is een fresh spawn zijn wel een van de leukste dingen uit de game
Met je verrekijkerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
een fresh spawn is het enige moment dat je gewoon kan rondrennen, overal, zonder zorgen. Ik mis dat gevoel wel tijdens het spelen van DayZ met m'n huidige topnotch gear. Ik ben nu net een of andere creep, ik zit altijd in de bosjes.
Met de mod:quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met je verrekijker
Dat had ik in de mod wel, op de meeste servers had je in no-time een auto en een scoped wapen.
Kan toch met die andere optie naast repair? (vergeten hoe die heet)quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef Erasmo het volgende:
Daar irriteerde ik me in het begin wel verschrikkelijk aan, dat je geen onderdelen van auto's af kan halen. Moet je de hele server afzoeken naar motoronderdelen terwijl er een perfecte donorauto naast staat.
Doet dat ding eigenlijk al iets in standalone? Ik had er laatst wel eentje geloot en als ik 'm dan in mn handen nam kon ik niet vinden hoe ik er doorheen moest kijken dus heb 'm maar weer gedroptquote:
Ja, werkt enkel nog staand. Gewoon right click, maar wel met je handen omlaag dus niet eerst spatie. En als je dat probleem van te goede gear hebt: speel gewoon eens met een shotgun, dan leer je dat heel snel afquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Doet dat ding eigenlijk al iets in standalone? Ik had er laatst wel eentje geloot en als ik 'm dan in mn handen nam kon ik niet vinden hoe ik er doorheen moest kijken dus heb 'm maar weer gedropt
eerst spatie daarna muisknopquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Doet dat ding eigenlijk al iets in standalone? Ik had er laatst wel eentje geloot en als ik 'm dan in mn handen nam kon ik niet vinden hoe ik er doorheen moest kijken dus heb 'm maar weer gedropt
Hij crashed bij mij ook wat vaker, sinds de laatste 2 updates van Nvidia ... ik denk dat daar ook ergens niet helemaal goed zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef marcooooow het volgende:
Ik heb het net weer even geprobeerd, kom ik in een stad opeens alle FPS weg en na een minuut of 2 loopt het spel compleet vast. Daar erger ik mij nog het allermeest aan, he. Mijn PC is goed genoeg, maar dit spel joh...
Ik denk dat ik het even weer een maand links laat liggen. Ik heb er wel vrede mee aangezien ik het voltooide spel uiteindelijk wel heb, en de mod is ook nog wel leuk af en toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hij crashed bij mij ook wat vaker, sinds de laatste 2 updates van Nvidia ... ik denk dat daar ook ergens niet helemaal goed zit.
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je bekend met de fases van developement?
Welke doe je qua mod? Doe zelf DayZ Overwatch.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja.
Goed voorbeeld is Prison Architect. Elke maand een lading fixes en nieuwe functies, netjes op een rijtje gezet. Dat gebeurt gewoon niet bij DayZ standalone Alpha. Daarom speel ik lekker de mod, veel betere game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |