Zo'n blikje frisdrank, er is er 1, die kun je ook infinite blijven drinken, ik weet alleen nog niet welke dat precies is ..quote:
Oh vaag, dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zo'n blikje frisdrank, er is er 1, die kun je ook infinite blijven drinken, ik weet alleen nog niet welke dat precies is ..
Rasputin en Pipsi zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh vaag, dat wist ik nog niet.
Misschien even bij GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen! vragen of ze het naar gewoon DayZ veranderen of ietsquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:40 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Humble hun android-bundle deze week gaat noemen.
Oeps, verkeerde topic![]()
Ik vind de naam erg verwarrend, bij het steam topic staat er ook al "het grote"![]()
Nee wacht, heb me weer vergist, het is blijkbaar "het officiële" steam topic. Geen flauw idee hoe ik dit voor elkaar gekregen heb danquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien even bij GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen! vragen of ze het naar gewoon DayZ veranderen of iets
M4 met mag erin is toch gedropt? En over die blikjes: Dat is een bug, schijnt van het patchen te komen. Als je daarna nieuwe andere oppakt zijn die niet infinite.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Photomorti het volgende:
Jesus die boot is gekkenhuis man , ik vind gewoon ff een m4 met een mag erin en een SKS.
Ik ga nu op een 40 man servers op die boot chillen , ik zie wel of er spelers komen hehe
Ja ik denk het moet haast wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
M4 met mag erin is toch gedropt? En over die blikjes: Dat is een bug, schijnt van het patchen te komen. Als je daarna nieuwe andere oppakt zijn die niet infinite.
Hmm word je er niet voor gebanned? En kan je anders eens een screenshot maken?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:35 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb trouwens die sweetfx plugin geinstalleerd voor dayz , nu ziet het spel er ook stuk beter uit
is wel de moeite waard om eens te installeren.
Oh shit ik lees dat nu inderdaad ookquote:Op woensdag 30 april 2014 10:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm word je er niet voor gebanned? En kan je anders eens een screenshot maken?
Ik durf het nog niet TBH. Hicks zei zelf dat je het beste kon wachten op de steam workshop dus ben benieuwd. Lijkt me overigens wel heel erg tof als je goeie populated private hives krijgt met toffe workshop addons zoals nieuwe wapens, voertuigen, nieuwe abilities zoals bijv. suicide of iets dergelijks. Misschien zelfs custom made maps of gamemodes (al lijkt mij gamemodes heel sterk)quote:Op woensdag 30 april 2014 11:57 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Oh shit ik lees dat nu inderdaad ook
Ik verwacht dat als de volgende vac ban wave komt dat ik de sjaak ben :S
Heb het maar meteen verwijderd
twitter:Hicks_206 twitterde op woensdag 30-04-2014 om 12:31:32Max respawn timer should now be 200 seconds. reageer retweet
Dat is in berezino als je dat wilt wetenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Ik zou wel graag een soort hunger games gamemode willen zien
Ik lig nu op zo een flat vlak bij die construction site met die hijskraan , ff 10 min de omgeving afgespeurd opeen 40 man server maar verdacht rustig overal
Ik schoot nog wel een gast neer met sks , ik zei put the axe on your back maar meneer ging vervolgens beetje zenuwachtig op me af rennen steeds met kleine sprintjes
Je kan kijken naar de Battle Royale mod voor Arma3quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Ik lig nu op zo een flat vlak bij die construction site met die hijskraan , ff 10 min de omgeving afgespeurd opeen 40 man server maar verdacht rustig overal
Ik schoot nog wel een gast neer met sks , ik zei put the axe on your back maar meneer ging vervolgens beetje zenuwachtig op me af rennen steeds met kleine sprintjes
Die is er voor de mod.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Met gear campen bij een spawnpoint? Jij bent dus precies van het nabvolk dat ik daar op zoek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Jotcha het volgende:
Haha mooi net: samen met een maat een hoop mensen doodgemaakt bij de factory. Een aantal kwam al voor de tweede keer om wraak te nemen. Vervolgens zijn we in de bossen gaan liggen en gaan kijken wachten. Na 5 minuten kwamen er tegelijk 4 fresh spawns, vermoedelijk die al eerder dood waren gegaan door ons en begonnen daar een groot groepsgevecht![]()
De overlevende bambi kwam toevallig richting ons dus die hebben we ook afgeschotenVervolgens werd het nog mooier want toen hadden 2 van die gasten een groep gewapende spelers meegenomen die vervolgens nog meer mensen doodgeschoten hebben, was weer lachen dus.
Degenen die niks deden mochten gewoon doorlopen hoor, degenen die doodgegaan zijn vielen ons aan of waren bewapendquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met gear campen bij een spawnpoint? Jij bent dus precies van het nabvolk dat ik daar op zoek.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met gear campen bij een spawnpoint? Jij bent dus precies van het nabvolk dat ik daar op zoek.
je bent te slecht om bewapende spelers aan te kunnen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[..]al die noobs verdienen gewoon dood te gaan, daarom spendeer ik elke dag 3 uur in een hutje om te 'vissen' met mijn noob trap.
1) Leg wat gear neer op de weg, zoals eten of drinken of rugzak.
2) Verstopt bij je noobtrap tot een noob langskomt en knal hem kapot; je weet zelf
3) Leg alle loot van die noob weer op de weg, ga terug naar stap 2.
4) Maak screenshots om later in te lijsten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, die door mochten lopen werden een stukkie verder weer omgelegd door Zithquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Degenen die niks deden mochten gewoon doorlopen hoor, degenen die doodgegaan zijn vielen ons aan of waren bewapend
is dit sirieusquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[..]al die noobs verdienen gewoon dood te gaan, daarom spendeer ik elke dag 3 uur in een hutje om te 'vissen' met mijn noob trap.
2) Verstopt bij je noobtrap tot een noob langskomt en knal hem kapot; je weet zelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winnaarquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op screenie 2 zie je dat gele huis, dat is er ook perfect voor om door dat kleine raampje te schieten, ik legde altijd zon opvallende protectorbox op de weg ... maar op een gegeven moment hebben ze het wel door hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent te slecht om bewapende spelers aan te kunnen?
Dit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:14 schreef Jotcha het volgende:
Voor mij draait DayZ juist om doen waar ik zelf zin in heb. Het is maar een spel en iedereen staat vrij om te doen wat hij/zij wil, of dat nou survival is, vuurgevechten of het afschieten van fresh spawns, het hoort er allemaal bij
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He' Die lijkt mij leuk!quote:Op woensdag 30 april 2014 18:41 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je kan kijken naar de Battle Royale mod voor Arma3
"Je echte leven niet boeiend genoeg"quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dit.
Als je erover gaat klagen, is je echte leven niet boeiend genoeg imho (of je ego te groot omdat je jezelf zo fantastich vindt).
In DayZ is per definitie iedereen een bedreigingquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Je echte leven niet boeiend genoeg"
"Je ego te groot"
Ga niet je eigen issues om mij proberen te projecteren
Het is een beetje kansloos om spelers af te schieten die geen bedreiging voor je vormen en die wellicht gewoon onderweg zijn naar een bepaalde stad om met vrienden te meeten.
Deze uitspraak zegt heel wat over jouw DayZ skillsquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
In DayZ is per definitie iedereen een bedreiging
Ik vind het er aan liggen waar een fresh spawn is. Ik ga geen fresh spawn in een stadje neerknallen. Maar op de airfield dan schiet ik je gewoon kapot. En scheelt dat ik zowat altijd bij de airfield benquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Je echte leven niet boeiend genoeg"
"Je ego te groot"
Ga niet je eigen issues om mij proberen te projecteren
Het is een beetje kansloos om spelers af te schieten die geen bedreiging voor je vormen en die wellicht gewoon onderweg zijn naar een bepaalde stad om met vrienden te meeten.
Airfields zijn inderdaad no-mans land, hééééél af en toe kom ik daar spelers die friendly zijn. Meeste mensen hangen nu rond Berezino en Svetlo aangezien de spawns nu in het oosten zittenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
Ik vind het er aan liggen waar een fresh spawn is. Ik ga geen fresh spawn in een stadje neerknallen. Maar op de airfield dan schiet ik je gewoon kapot. En scheelt dat ik zowat altijd bij de airfield ben
Zitten vaak franse die zijn nooit friendly alleen als je zelf ook frans kent en dan nog meestal nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Airfields zijn inderdaad no-mans land, hééééél af en toe kom ik daar spelers die friendly zijn. Meeste mensen hangen nu rond Berezino en Svetlo aangezien de spawns nu in het oosten zitten
Fransen zijn inderdaad in de meeste games echt klootzakkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zitten vaak franse die zijn nooit friendly alleen als je zelf ook frans kent en dan nog meestal niet
Maar goed, Dan ga ik denk eens een kijkje nemen in Berezino en Svetlo kijken of er wat te doen is
Alles zit in/rond berezino nu, ook NE airfield is drukker geworden. En een grote groep van de bambi's probeert je meteen KO te slaan en reageert niet op bevelen/praten uberhaupt niet terug. Dan krijg je gewoon een enkeltje strand terugquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vind het er aan liggen waar een fresh spawn is. Ik ga geen fresh spawn in een stadje neerknallen. Maar op de airfield dan schiet ik je gewoon kapot. En scheelt dat ik zowat altijd bij de airfield ben
Is er überhaupt een stadje nu waar mensen zijn? Eerst was dat elektro maar nu berenzino had ik gehoord?
Ja niet gek ook, Hun krijgen dikken loot als ze jou slaan en jij krijgt niks, Zou ik ook doen als ik iemand zie liggen in de bosjes ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Alles zit in/rond berezino nu, ook NE airfield is drukker geworden. En een grote groep van de bambi's probeert je meteen KO te slaan en reageert niet op bevelen/praten uberhaupt niet terug. Dan krijg je gewoon een enkeltje strand terug
Des te meer reden om preventief te ruimenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja niet gek ook, Hun krijgen dikken loot als ze jou slaan en jij krijgt niks, Zou ik ook doen als ik iemand zie liggen in de bosjes ofzo
Precies!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Des te meer reden om preventief te ruimen
Da's agro richting jou, wat best stom is. Als je het normaal vraagt en ik wat over heb wil ik best wel spulletjes delen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Alles zit in/rond berezino nu, ook NE airfield is drukker geworden. En een grote groep van de bambi's probeert je meteen KO te slaan en reageert niet op bevelen/praten uberhaupt niet terug. Dan krijg je gewoon een enkeltje strand terug
Oh lol, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:31 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik zit met kroodjebip in de server
Haha heb je toch geaddquote:
Herken je dat je doodgeschoten wordt terwijl je alleen nog maar een geweer hebt, laat staan kogels of iets anders?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:59 schreef murp het volgende:
Ik vind het spel leuker als je niets heb of in ieder geval geen wapen.. Dan is iedereen vriendelijker tegen je en heb je meer kans om met iemand samen op te trekken en te overleven.
Ja, net iets te vaakquote:Op maandag 5 mei 2014 12:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Herken je dat je doodgeschoten wordt terwijl je alleen nog maar een geweer hebt, laat staan kogels of iets anders?
we hebben nog die steam groep he? Fokdayz. Daar kan je makkelijk elkaar joinen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:31 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik zit met kroodjebip in de server
Daar hebben veel mensen last van na de laatste update, ik heb het nu ook al 6 keer gehad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:05 schreef Jotcha het volgende:
Door een brakke kutserver net al m'n spullen verloren. Ik logde uit, m'n maat zag me nog uitloggen, ga naar een andere en ben een fresh spawn. Nog op meerdere andere server geweest maar alles was weg.
Na een maandje~ niet gespeeld te hebben ben ik afgelopen zondag maar weer eens begonnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:05 schreef Jotcha het volgende:
Door een brakke kutserver net al m'n spullen verloren. Ik logde uit, m'n maat zag me nog uitloggen, ga naar een andere en ben een fresh spawn. Nog op meerdere andere server geweest maar alles was weg. Daarna met enorm veel mazzel binnen een half uur echt álles gevonden wat echt nodig isBen alleen nog op zoek naar de kleine dingetjes maar die kom ik vanzelf wel tegen
Zijn er trouwens nog mensen die hier een "dresscode" hanteren? Na 100x "ben jij dat" roepen hebben wij met onze groep besloten om een herkenbaar kledingsstuk te dragen wat weinig gedragen wordt en ik moet zeggen dat dat echt super werkt
Dit is echt teringtriest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt teringtriest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
Net trouwens weer 6 uur na fresh spawn aan een stuk door gespeeld.
Op weg naar de airfield ben ik wat wapens tegen gekomen, Mosin met scope en bipod en een M9 met aardig wat mags. Kom ik in de bossen een groep van 3 zwaarbewapende gasten tegen, ik lig op de grond met camo kleren, passeren ze met op een afstand van 10 meter, ik schiet ze alledrie in de rug, in de eerste instantie 2 op slag dood, 3de raakte me paar keer nog echt goed, maar viel daarna na 5 seconden pas neer (), en toen had ik opeens goede gear
. Dus ik met volledig zwarte kleding (m'n dresscode) naar NWAF, daar nog 1 gast neergeknald, al die tenten doorzocht, en ik loop weg met een groen gekleurde M4A1, 5 mags van 30 en 40, zwarte Pristine kleding en alle goede gear die je wel kan hebben.
M4A1 helemaal volgeladen met Red Dot Sight, Silencer, grip, bipod, flashlight en nog wat.
Ik ben blij.
Ik ga achter mensen als jij aan en potentiële gevaren. Geen newspawns.quote:
Ik dacht dat je wachtte tot ze voorbij waren gelopen om ze vervolgens in de rug te schieten, maar ik zal het wel verkeerd begrijpenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ga achter mensen als jij aan en potentiële gevaren. Geen newspawns.
Aangezien ik hiervoor 3 maal tevergeefs bij een team probeerde aan te sluiten, elke keer werd ik door m'n kop geschoten toen ik weg liep, en gingen ze over de mic stuk. Ik weet nu wel beter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Jotcha het volgende:
Sinds wanneer is mensen in de rug schieten die je anders gewoon voorbijgelopen heldhaftiger/rechtvaardiger dan een agressieve fresh spawn doodschieten? Zelfs al zou het zo zijn dan nog moet iedereen zelf weten hoe hij het spel speelt.
Maar als je gewoon was blijven liggen waren ze doorgelopen? Je hoeft niet per se meteen naar ze toe te rennen, je kan ook schuilen en wachten tot ze weg zijn hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Aangezien ik hiervoor 3 maal tevergeefs bij een team probeerde aan te sluiten, elke keer werd ik door m'n kop geschoten toen ik weg liep, en gingen ze over de mic stuk. Ik weet nu wel beter.
Dus iets met pot en ketel. Ok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Aangezien ik hiervoor 3 maal tevergeefs bij een team probeerde aan te sluiten, elke keer werd ik door m'n kop geschoten toen ik weg liep, en gingen ze over de mic stuk. Ik weet nu wel beter.
Nee, die werken helaas nog niet zover ik kan horenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef murp het volgende:
Zo'n silencer.. Doet ie het al goed in DayZ? Want in het begin hoordde je nogsteeds een harde schot doorheen
ohquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nee, die werken helaas nog niet zover ik kan horen
Nee, alleen de ingebouwde silencer in de amphibia S werkt vrij goed. Als je echter op iemand schiet hoort hij de kogel wel inslaan/langsvliegen natuurlijk. Geen idee hoe de zombies het horen want bijvoorbeeld de kruisboog trekt wel hordes zombies aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef murp het volgende:
Zo'n silencer.. Doet ie het al goed in DayZ? Want in het begin hoordde je nogsteeds een harde schot doorheen
Kan, maar stel dat ze waren omgekeerdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar als je gewoon was blijven liggen waren ze doorgelopen? Je hoeft niet per se meteen naar ze toe te rennen, je kan ook schuilen en wachten tot ze weg zijn he
Jaquote:Op maandag 5 mei 2014 12:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Herken je dat je doodgeschoten wordt terwijl je alleen nog maar een geweer hebt, laat staan kogels of iets anders?
Meh, Eerlijk gezegd kan je binnen 20/30 minuten fully geared zijn als je weet waar je allemaal moet zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef Jotcha het volgende:
Maken jullie ook de afweging early game/late game wapen? De revolver, blaze, shotgun en SKS zijn meteen schietklaar wat mags betreft maar minder goed later als je al meer gear hebt
Ik probeer zelf de mosin/M4 te vermijden, ben van beide niet zo gecharmeerd. Eerstvolgende fresh spawn ga ik wel een keer een mosin met long range scope testen maar tot nu toe hou ik het bij de blaze en de shotgunquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Meh, Eerlijk gezegd kan je binnen 20/30 minuten fully geared zijn als je weet waar je allemaal moet zijn.
Eerst een M4A1 dan een Mosin met long range scope en wat kleertjes zoeken.
En dan ga ik gewoon hunten op de airfield en dan krijg je meestal wel weer goed gear
Ik laat alles liggen wat een clip nodig heeft, dus de magnum, shotgun (nadeel dat het alles ruined), SKS en Mosim hebben mijn voorkeur (SKS het liefst), 20 kogels erbij en dan ga ik al meteen op jacht, zelfs voor een backpack doe ik geen moeite meer. Dat hele looten en heen en weer lopen heb ik wel een beetje gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef Jotcha het volgende:
Maken jullie ook de afweging early game/late game wapen? De revolver, blaze, shotgun en SKS zijn meteen schietklaar wat mags betreft maar minder goed later als je al meer gear hebt
Zo ver kom ik nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef Jotcha het volgende:
Ik ook, maar dat is vooral omdat je onder de hangar kan glitchen (dan kun je onder de vloer) en in de verborgen kamers van de prison kan komen ... als je aan komt lopen zie je helemaal niets terwijl er zomaar 10 man naast je kunnen staan en hun moment afwachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:09 schreef murp het volgende:
[..]
Zo ver kom ik nooit.Airfield vermijd ik als de pest
Als ik toch naar het airfield toe MOET dan maar op een lege (nacht) server..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is vooral omdat je onder de hangar kan glitchen (dan kun je onder de vloer) en in de verborgen kamers van de prison kan komen ... als je aan komt lopen zie je helemaal niets terwijl er zomaar 10 man naast je kunnen staan en hun moment afwachten
Je kan ook je filter aanpassen (PING op 0 zetten) en dan lege servers joinen met een hoge ping, daar komt geen hond en van de lag heb je niet eens zoveel last, er is toch niemand ... die servers zijn 9 van de 10 keer niet gelootquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:17 schreef murp het volgende:
[..]
Als ik toch naar het airfield toe MOET dan maar op een lege (nacht) server..
oja, das ook een goed ideequote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je kan ook je filter aanpassen (PING op 0 zetten) en dan lege servers joinen met een hoge ping, daar komt geen hond en van de lag heb je niet eens zoveel last, er is toch niemand ... die servers zijn 9 van de 10 keer niet geloot
Niet dat ik een computertechnicus of iets dergelijk ben, maar puur dat jij een hoge ping hebt met die servers betekent toch niet dat anderen dat ook hebben? Ik kan de US servers zien met een hoge ping, maar amerikanen hebben daar toch een lage ping?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je kan ook je filter aanpassen (PING op 0 zetten) en dan lege servers joinen met een hoge ping, daar komt geen hond en van de lag heb je niet eens zoveel last, er is toch niemand ... die servers zijn 9 van de 10 keer niet geloot
Dat klopt idd maar het is ook een gevalletje Tijdzone, als het hier bv 14:00 is, dan is het 05:00 in LA - dan ligt iedereen nog te slapen en zijn de servers (nog) leegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet dat ik een computertechnicus of iets dergelijk ben, maar puur dat jij een hoge ping hebt met die servers betekent toch niet dat anderen dat ook hebben? Ik kan de US servers zien met een hoge ping, maar amerikanen hebben daar toch een lage ping?
Ik ben Jehutyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:28 schreef murp het volgende:
ik zit in die steam dayz groep maar zie eigenlijk nooit Fokkers Dayz spelen
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ#members
[ afbeelding ]
Is die kerel naast je murp?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
En nu zit ik toevallig bij murp in de serverEerst kroodjebip nu murp.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
En nu zit ik toevallig bij murp in de serverEerst kroodjebip nu murp.
[ afbeelding ]
doe een gasmasker op en je lijkt op Scarecrowquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:39 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
eens kijken of het screenie werkt
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
doe een gasmasker op en je lijkt op Scarecrow
Lol , dat ziet er echt te crap uitquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:39 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
eens kijken of het screenie werkt
Pro-tip: even inlezen en dan nog eens gaan spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Leonos het volgende:
Ik begin dus DayZ. Begin bij het strand bij zo'n bootje.
Uur gelopen, helemaal niks gevonden qua items of iets.
Wat is dit voor crap spel, gast heeft honger maar nergens eten.
Iemand een idee?
Pro tip, ingame is geen uitleg?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pro-tip: even inlezen en dan nog eens gaan spelen.
Lol je moet bij gebouwtjes zoeken naar loot.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Leonos het volgende:
Iemand een idee?
Je loopt verkeerd, je moet naar een stadje toe wil je loot enz kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Leonos het volgende:
Iemand een idee?
Heb je de mod of de standalone gekocht? Bij de standalone raad ik je aan om in een vrij lege server te gaan en élk huis in te lopen en te checken. Loot kan wegvallen tegen de achtergrond dus goed zoeken! Wat eten en drinken betreft: drinken kan je het makkelijkst bij een waterput. Op http://dayzdb.com/map heb je een kaart, als je weet waar je bent kan je er een vinden. De meeste soorten blikjes eten moet je nog openen met een scherp voorwerp.quote:
Ja op de kop slaan, Duurt wel een lange tijd voordat je ze dood hebt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Leonos het volgende:
Standalone gekocht.
Heb dus alleen langs het strand gelopen.
En zo'n zombie kan je gewoon met je vuisten neerhoeken?
Met de brandblusser op de kop mikken kan in 1 of 2 tikkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Leonos het volgende:
Standalone gekocht.
Standalone is nu in alpha en dikke bagger. Ik speel het niet meer omdat ik gek wordt van de bugs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Leonos het volgende:
Standalone gekocht.
Echt? Het is natuurlijk geen CoD/BF maar ik haal meer plezier uit DayZ dan uit menig ander spel, ondanks de bugsquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Standalone is nu in alpha en dikke bagger. Ik speel het niet meer omdat ik gek wordt van de bugs.
Dat zei ik maanden terug al maar daar mag je hier kennelijk niet over klagen omdat alphaquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Standalone is nu in alpha en dikke bagger. Ik speel het niet meer omdat ik gek wordt van de bugs.
Ach, laat die ridders maar huilen. Het spel is nu langer dan een half jaar in alpha en er is geen enkele bug uitgehaald, sterker nog, er komen er alleen maar bij. Ze hebben 20 miljoen binnen gehaald voor de ontwikkeling met de verkopen van de alpha, maar dat geld gaat blijkbaar op aan kapsalons, bier en coke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei ik maanden terug al maar daar mag je hier kennelijk niet over klagen omdat alpha
Ja dat is gewoon de waarheid. Je betaald voor een alpha staat duidelijk aangegeven als je het gaat kopen dat het vol met bugs zit enz. Het staat er zelfs wanneer je het spel opstart.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei ik maanden terug al maar daar mag je hier kennelijk niet over klagen omdat alpha
Die door de muur glitchende zombies lijken verleden tijd maar de snelheid in de ontwikkelingen qua bugfixing zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven terwijl ze er inderdaad lekker aan verdienen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ach, laat die ridders maar huilen. Het spel is nu langer dan een half jaar in alpha en er is geen enkele bug uitgehaald, sterker nog, er komen er alleen maar bij. Ze hebben 20 miljoen binnen gehaald voor de ontwikkeling met de verkopen van de alpha, maar dat geld gaat blijkbaar op aan kapsalons, bier en coke.
De mod werkt wel perfect en is ook veel leuker om te spelen. Al zijn de zombies wel erg snel
Kan niet wachten op H1Z1. (F2P)
Niet dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die door de muur glitchende zombies lijken verleden tijd
Ben je bekend met de fases van developement?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ach, laat die ridders maar huilen. Het spel is nu langer dan een half jaar in alpha en er is geen enkele bug uitgehaald, sterker nog, er komen er alleen maar bij. Ze hebben 20 miljoen binnen gehaald voor de ontwikkeling met de verkopen van de alpha, maar dat geld gaat blijkbaar op aan kapsalons, bier en coke.
De mod werkt wel perfect en is ook veel leuker om te spelen. Al zijn de zombies wel erg snel
Kan niet wachten op H1Z1. (F2P)
Whut?!?!?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:00 schreef Elan het volgende:
voor Arma III heb je nu ook een zombie/dayz mod
quote:"I am a grenade," he began, this time sat in the DayZ office in central Prague. "I have a specific use. I'm really good at risk-taking and making other people take risks, I've always been good at that in my life. Like you say, maybe I've got the gift of the gab, so I can talk, I can explain something, I can talk people up to the ledge and get them to jump off it.
Het was in de Standalonequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:45 schreef Jotcha het volgende:
Verdwijnende backpack: is dat in de mod of in de standalone? Gebeurde regelmatig in de mod maar heb het nog nooit gehad in de standalone. Dat zombies buggen is een feit, maar na één dag wen je eraan en kan je ermee omgaan. Niet dat ik niet wil dat de bugs eruit gaan maar ik vind het aanvullen van de content ook belangrijk om het uitdagend te houden, constant nieuwe wapens is zoiets wat me bezighoudt
Oh, nog nooit gehad zoiets. Enkel korte rollbacks, misschien was dat het? Heb een week terug voor het eerst gehad dat ik gewoon na het uitloggen dood bleek te zijn, dus kon opnieuw beginnen toen, maar eigenlijk is een fresh spawn zijn wel een van de leukste dingen uit de gamequote:
een fresh spawn is het enige moment dat je gewoon kan rondrennen, overal, zonder zorgen. Ik mis dat gevoel wel tijdens het spelen van DayZ met m'n huidige topnotch gear. Ik ben nu net een of andere creep, ik zit altijd in de bosjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, nog nooit gehad zoiets. Enkel korte rollbacks, misschien was dat het? Heb een week terug voor het eerst gehad dat ik gewoon na het uitloggen dood bleek te zijn, dus kon opnieuw beginnen toen, maar eigenlijk is een fresh spawn zijn wel een van de leukste dingen uit de game
Met je verrekijkerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
een fresh spawn is het enige moment dat je gewoon kan rondrennen, overal, zonder zorgen. Ik mis dat gevoel wel tijdens het spelen van DayZ met m'n huidige topnotch gear. Ik ben nu net een of andere creep, ik zit altijd in de bosjes.
Met de mod:quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met je verrekijker
Dat had ik in de mod wel, op de meeste servers had je in no-time een auto en een scoped wapen.
Kan toch met die andere optie naast repair? (vergeten hoe die heet)quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef Erasmo het volgende:
Daar irriteerde ik me in het begin wel verschrikkelijk aan, dat je geen onderdelen van auto's af kan halen. Moet je de hele server afzoeken naar motoronderdelen terwijl er een perfecte donorauto naast staat.
Doet dat ding eigenlijk al iets in standalone? Ik had er laatst wel eentje geloot en als ik 'm dan in mn handen nam kon ik niet vinden hoe ik er doorheen moest kijken dus heb 'm maar weer gedroptquote:
Ja, werkt enkel nog staand. Gewoon right click, maar wel met je handen omlaag dus niet eerst spatie. En als je dat probleem van te goede gear hebt: speel gewoon eens met een shotgun, dan leer je dat heel snel afquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Doet dat ding eigenlijk al iets in standalone? Ik had er laatst wel eentje geloot en als ik 'm dan in mn handen nam kon ik niet vinden hoe ik er doorheen moest kijken dus heb 'm maar weer gedropt
eerst spatie daarna muisknopquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Doet dat ding eigenlijk al iets in standalone? Ik had er laatst wel eentje geloot en als ik 'm dan in mn handen nam kon ik niet vinden hoe ik er doorheen moest kijken dus heb 'm maar weer gedropt
Hij crashed bij mij ook wat vaker, sinds de laatste 2 updates van Nvidia ... ik denk dat daar ook ergens niet helemaal goed zit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef marcooooow het volgende:
Ik heb het net weer even geprobeerd, kom ik in een stad opeens alle FPS weg en na een minuut of 2 loopt het spel compleet vast. Daar erger ik mij nog het allermeest aan, he. Mijn PC is goed genoeg, maar dit spel joh...
Ik denk dat ik het even weer een maand links laat liggen. Ik heb er wel vrede mee aangezien ik het voltooide spel uiteindelijk wel heb, en de mod is ook nog wel leuk af en toe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hij crashed bij mij ook wat vaker, sinds de laatste 2 updates van Nvidia ... ik denk dat daar ook ergens niet helemaal goed zit.
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je bekend met de fases van developement?
Welke doe je qua mod? Doe zelf DayZ Overwatch.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja.
Goed voorbeeld is Prison Architect. Elke maand een lading fixes en nieuwe functies, netjes op een rijtje gezet. Dat gebeurt gewoon niet bij DayZ standalone Alpha. Daarom speel ik lekker de mod, veel betere game.
Hmja dat zou dat h1z1 dan moeten zijn zeggen ze al ben ik daar 100% zeker van dat er weer kut micro transacties in komen die de hele game verneuken. Hetzelfde als WarZ toen. Ik ga het geheid proberen maar ik verwacht er niet teveel van TBH.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef Disorder het volgende:
De standalone van DayZ gaat natuurlijk nooit afgemaakt worden. Te klein team met te weinig talent. Dat leek mij vanaf het begin al duidelijk. Vermakelijk ondanks de bugs en onhandige beslissingen van de developers en daarom met veel plezier gespeeld. Maar het echte wachten is natuurlijk op een goed development-team die dit concept gewoon overneemt en goed uitwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |