abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139381143

Welkom in het grote DayZ topic!

Welkom in het grote DayZ topic, waar survivalen ingame voorop staat! De bedoeling van DayZ is zolang mogelijk survivalen en alle mooie spullen vinden die je in-game zijn. Ook is het belangrijk dat je een oogje open houd voor andere survivalers, voor bandits en misschien wel een helicopter crash site in de open velden! Het spel bevat nog enkele fouten omdat het nog in de alpha versie is.

Waarmee moet ik beginnen na een verse spawn?

Het is belangrijk dat je weet waar je bent, en dat je jezelf kunt verdedigen tegen zombies en eventuele andere survivalers. Als je spawned staan rechts onderin je beeldscherm, 3 regels met elk een beetje tekst. Als je naar de middelste regel kijkt, kun je zien waar je bent. Als je dan naar een externe map gaat (Klik) kun je zien welke grote stad dichtbij is, en waar jij naartoe kunt lopen om je eerste gear te vinden! :)

Externe maps

Er zijn verschillende externe maps waar je prima op kunt leven als je alleen een GPS gevonden hebt. Enkele goede maps zijn: DayZmap.info, DayZmap.com en DayZdb.com/map, op sommige maps kun je ook zien waar mogelijk voertuigen spawnen, om jezelf nog sneller te kunnen verplaatsen!

Installatie instructies

Andere video's

En alle andere FrankieOnPCin1080p over DayZ. Hij weet exact waar hij mee bezig is. Waard om te bekijken.

Veel succes met survivalen! En veel plezier in dit topic! :)

game on
pi_139381249
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:31 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Hm? Care to explain?
Zo'n blikje frisdrank, er is er 1, die kun je ook infinite blijven drinken, ik weet alleen nog niet welke dat precies is ..
pi_139381278
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Zo'n blikje frisdrank, er is er 1, die kun je ook infinite blijven drinken, ik weet alleen nog niet welke dat precies is ..
Oh vaag, dat wist ik nog niet.
pi_139381319
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:38 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Oh vaag, dat wist ik nog niet.
Rasputin en Pipsi zou het moeten zijn.
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:40:39 #6
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_139385645
Ik ben benieuwd hoe Humble hun android-bundle deze week gaat noemen.

Oeps, verkeerde topic :')

Ik vind de naam erg verwarrend, bij het steam topic staat er ook al "het grote" ;(

weer vergist ;(

[ Bericht 33% gewijzigd door spambot31 op 29-04-2014 20:32:52 ]
pi_139387854
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:40 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Humble hun android-bundle deze week gaat noemen.

Oeps, verkeerde topic :')

Ik vind de naam erg verwarrend, bij het steam topic staat er ook al "het grote" ;(
Misschien even bij GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen! vragen of ze het naar gewoon DayZ veranderen of iets
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:33:49 #8
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_139387968
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Misschien even bij GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen! vragen of ze het naar gewoon DayZ veranderen of iets
Nee wacht, heb me weer vergist, het is blijkbaar "het officiële" steam topic. Geen flauw idee hoe ik dit voor elkaar gekregen heb dan ;(
pi_139390353
Teringzooi man , raak ik 2 x connectie kwijt met de host kan ik alweer voor de 2de keer 600 seconden wachten :P

Als er trouwens mensen willen samenspelen kunnen ze me toevoegen op steam : memjoe2002
Ik zit nu op de boot bij rify.

Ik wist trouwens niet dat er zulke goeie gear spawnde op die boot , ik vond er vandaag een mosin en een m4 alleen ammo lijkt er niet te spawnen.
Ehmm
pi_139391817
Jesus die boot is gekkenhuis man , ik vind gewoon ff een m4 met een mag erin en een SKS.

Ik ga nu op een 40 man servers op die boot chillen , ik zie wel of er spelers komen hehe
Ehmm
  woensdag 30 april 2014 @ 00:24:50 #11
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139399844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Photomorti het volgende:
Jesus die boot is gekkenhuis man , ik vind gewoon ff een m4 met een mag erin en een SKS.

Ik ga nu op een 40 man servers op die boot chillen , ik zie wel of er spelers komen hehe
M4 met mag erin is toch gedropt? En over die blikjes: Dat is een bug, schijnt van het patchen te komen. Als je daarna nieuwe andere oppakt zijn die niet infinite.
pi_139400161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:24 schreef Jotcha het volgende:

[..]

M4 met mag erin is toch gedropt? En over die blikjes: Dat is een bug, schijnt van het patchen te komen. Als je daarna nieuwe andere oppakt zijn die niet infinite.
Ja ik denk het moet haast wel.

Ik was al heel snel dood , ik ging via het schip naar een heuveltje vlak bij berizino appartments , ik doe super sneaky opeens hoor ik een schot de boom waar ik achter zat raken dus ik ren als een malle weg PAF dead.

Volgende keer maar een route zoeken met wat meer zichtdekking :P want die dak proners hadden me natuurlijk allang zien aankomen.
Ehmm
pi_139401009
Ik heb trouwens die sweetfx plugin geinstalleerd voor dayz , nu ziet het spel er ook stuk beter uit
is wel de moeite waard om eens te installeren.
Ehmm
pi_139404631
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 01:35 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb trouwens die sweetfx plugin geinstalleerd voor dayz , nu ziet het spel er ook stuk beter uit
is wel de moeite waard om eens te installeren.
Hmm word je er niet voor gebanned? En kan je anders eens een screenshot maken?
pi_139407122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:27 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Hmm word je er niet voor gebanned? En kan je anders eens een screenshot maken?
Oh shit ik lees dat nu inderdaad ook :(
Ik verwacht dat als de volgende vac ban wave komt dat ik de sjaak ben :S

Heb het maar meteen verwijderd
Ehmm
pi_139407625
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:57 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Oh shit ik lees dat nu inderdaad ook :(
Ik verwacht dat als de volgende vac ban wave komt dat ik de sjaak ben :S

Heb het maar meteen verwijderd
Ik durf het nog niet TBH. Hicks zei zelf dat je het beste kon wachten op de steam workshop dus ben benieuwd. Lijkt me overigens wel heel erg tof als je goeie populated private hives krijgt met toffe workshop addons zoals nieuwe wapens, voertuigen, nieuwe abilities zoals bijv. suicide of iets dergelijks. Misschien zelfs custom made maps of gamemodes (al lijkt mij gamemodes heel sterk)
pi_139410134
Hicks_206 twitterde op woensdag 30-04-2014 om 12:31:32 Max respawn timer should now be 200 seconds. reageer retweet
pi_139418474
Ik zou wel graag een soort hunger games gamemode willen zien :)

Ik lig nu op zo een flat vlak bij die construction site met die hijskraan , ff 10 min de omgeving afgespeurd opeen 40 man server maar verdacht rustig overal :)

Ik schoot nog wel een gast neer met sks , ik zei put the axe on your back maar meneer ging vervolgens beetje zenuwachtig op me af rennen steeds met kleine sprintjes :)
Ehmm
pi_139420359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:

Ik lig nu op zo een flat vlak bij die construction site met die hijskraan , ff 10 min de omgeving afgespeurd opeen 40 man server maar verdacht rustig overal :)

Ik schoot nog wel een gast neer met sks , ik zei put the axe on your back maar meneer ging vervolgens beetje zenuwachtig op me af rennen steeds met kleine sprintjes :)
Dat is in berezino als je dat wilt weten :P
  woensdag 30 april 2014 @ 18:41:21 #20
308981 Narcotical
Best in the World
pi_139420823
quote:

Je kan kijken naar de Battle Royale mod voor Arma3
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  woensdag 30 april 2014 @ 22:45:04 #21
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139434612
Vandaag ook weer 3 kills rond berezino *O* een agressieve bambi en 2 licht bewapende spelers :P
  woensdag 30 april 2014 @ 22:47:01 #22
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139434717
quote:

Die is er voor de mod.
  donderdag 1 mei 2014 @ 02:35:11 #23
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139441431
Haha mooi net: samen met een maat een hoop mensen doodgemaakt bij de factory. Een aantal kwam al voor de tweede keer om wraak te nemen. Vervolgens zijn we in de bossen gaan liggen en gaan kijken wachten. Na 5 minuten kwamen er tegelijk 4 fresh spawns, vermoedelijk die al eerder dood waren gegaan door ons en begonnen daar een groot groepsgevecht :P

De overlevende bambi kwam toevallig richting ons dus die hebben we ook afgeschoten :P Vervolgens werd het nog mooier want toen hadden 2 van die gasten een groep gewapende spelers meegenomen die vervolgens nog meer mensen doodgeschoten hebben, was weer lachen dus.
pi_139443212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Jotcha het volgende:
Haha mooi net: samen met een maat een hoop mensen doodgemaakt bij de factory. Een aantal kwam al voor de tweede keer om wraak te nemen. Vervolgens zijn we in de bossen gaan liggen en gaan kijken wachten. Na 5 minuten kwamen er tegelijk 4 fresh spawns, vermoedelijk die al eerder dood waren gegaan door ons en begonnen daar een groot groepsgevecht :P

De overlevende bambi kwam toevallig richting ons dus die hebben we ook afgeschoten :P Vervolgens werd het nog mooier want toen hadden 2 van die gasten een groep gewapende spelers meegenomen die vervolgens nog meer mensen doodgeschoten hebben, was weer lachen dus.
Met gear campen bij een spawnpoint? Jij bent dus precies van het nabvolk dat ik daar op zoek.
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:22:11 #25
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_139446408
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Met gear campen bij een spawnpoint? Jij bent dus precies van het nabvolk dat ik daar op zoek.
Degenen die niks deden mochten gewoon doorlopen hoor, degenen die doodgegaan zijn vielen ons aan of waren bewapend :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')