Zo'n blikje frisdrank, er is er 1, die kun je ook infinite blijven drinken, ik weet alleen nog niet welke dat precies is ..quote:
Oh vaag, dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zo'n blikje frisdrank, er is er 1, die kun je ook infinite blijven drinken, ik weet alleen nog niet welke dat precies is ..
Rasputin en Pipsi zou het moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh vaag, dat wist ik nog niet.
Misschien even bij GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen! vragen of ze het naar gewoon DayZ veranderen of ietsquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:40 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Humble hun android-bundle deze week gaat noemen.
Oeps, verkeerde topic![]()
Ik vind de naam erg verwarrend, bij het steam topic staat er ook al "het grote"![]()
Nee wacht, heb me weer vergist, het is blijkbaar "het officiële" steam topic. Geen flauw idee hoe ik dit voor elkaar gekregen heb danquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien even bij GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen! vragen of ze het naar gewoon DayZ veranderen of iets
M4 met mag erin is toch gedropt? En over die blikjes: Dat is een bug, schijnt van het patchen te komen. Als je daarna nieuwe andere oppakt zijn die niet infinite.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:37 schreef Photomorti het volgende:
Jesus die boot is gekkenhuis man , ik vind gewoon ff een m4 met een mag erin en een SKS.
Ik ga nu op een 40 man servers op die boot chillen , ik zie wel of er spelers komen hehe
Ja ik denk het moet haast wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
M4 met mag erin is toch gedropt? En over die blikjes: Dat is een bug, schijnt van het patchen te komen. Als je daarna nieuwe andere oppakt zijn die niet infinite.
Hmm word je er niet voor gebanned? En kan je anders eens een screenshot maken?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:35 schreef Photomorti het volgende:
Ik heb trouwens die sweetfx plugin geinstalleerd voor dayz , nu ziet het spel er ook stuk beter uit
is wel de moeite waard om eens te installeren.
Oh shit ik lees dat nu inderdaad ookquote:Op woensdag 30 april 2014 10:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm word je er niet voor gebanned? En kan je anders eens een screenshot maken?
Ik durf het nog niet TBH. Hicks zei zelf dat je het beste kon wachten op de steam workshop dus ben benieuwd. Lijkt me overigens wel heel erg tof als je goeie populated private hives krijgt met toffe workshop addons zoals nieuwe wapens, voertuigen, nieuwe abilities zoals bijv. suicide of iets dergelijks. Misschien zelfs custom made maps of gamemodes (al lijkt mij gamemodes heel sterk)quote:Op woensdag 30 april 2014 11:57 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Oh shit ik lees dat nu inderdaad ook
Ik verwacht dat als de volgende vac ban wave komt dat ik de sjaak ben :S
Heb het maar meteen verwijderd
twitter:Hicks_206 twitterde op woensdag 30-04-2014 om 12:31:32Max respawn timer should now be 200 seconds. reageer retweet
Dat is in berezino als je dat wilt wetenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Ik zou wel graag een soort hunger games gamemode willen zien
Ik lig nu op zo een flat vlak bij die construction site met die hijskraan , ff 10 min de omgeving afgespeurd opeen 40 man server maar verdacht rustig overal
Ik schoot nog wel een gast neer met sks , ik zei put the axe on your back maar meneer ging vervolgens beetje zenuwachtig op me af rennen steeds met kleine sprintjes
Je kan kijken naar de Battle Royale mod voor Arma3quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Ik lig nu op zo een flat vlak bij die construction site met die hijskraan , ff 10 min de omgeving afgespeurd opeen 40 man server maar verdacht rustig overal
Ik schoot nog wel een gast neer met sks , ik zei put the axe on your back maar meneer ging vervolgens beetje zenuwachtig op me af rennen steeds met kleine sprintjes
Die is er voor de mod.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Met gear campen bij een spawnpoint? Jij bent dus precies van het nabvolk dat ik daar op zoek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:35 schreef Jotcha het volgende:
Haha mooi net: samen met een maat een hoop mensen doodgemaakt bij de factory. Een aantal kwam al voor de tweede keer om wraak te nemen. Vervolgens zijn we in de bossen gaan liggen en gaan kijken wachten. Na 5 minuten kwamen er tegelijk 4 fresh spawns, vermoedelijk die al eerder dood waren gegaan door ons en begonnen daar een groot groepsgevecht![]()
De overlevende bambi kwam toevallig richting ons dus die hebben we ook afgeschotenVervolgens werd het nog mooier want toen hadden 2 van die gasten een groep gewapende spelers meegenomen die vervolgens nog meer mensen doodgeschoten hebben, was weer lachen dus.
Degenen die niks deden mochten gewoon doorlopen hoor, degenen die doodgegaan zijn vielen ons aan of waren bewapendquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Met gear campen bij een spawnpoint? Jij bent dus precies van het nabvolk dat ik daar op zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |