Precies!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Des te meer reden om preventief te ruimen
Da's agro richting jou, wat best stom is. Als je het normaal vraagt en ik wat over heb wil ik best wel spulletjes delen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Alles zit in/rond berezino nu, ook NE airfield is drukker geworden. En een grote groep van de bambi's probeert je meteen KO te slaan en reageert niet op bevelen/praten uberhaupt niet terug. Dan krijg je gewoon een enkeltje strand terug
Oh lol, ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:31 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik zit met kroodjebip in de server
Haha heb je toch geaddquote:
Herken je dat je doodgeschoten wordt terwijl je alleen nog maar een geweer hebt, laat staan kogels of iets anders?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:59 schreef murp het volgende:
Ik vind het spel leuker als je niets heb of in ieder geval geen wapen.. Dan is iedereen vriendelijker tegen je en heb je meer kans om met iemand samen op te trekken en te overleven.
Ja, net iets te vaakquote:Op maandag 5 mei 2014 12:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Herken je dat je doodgeschoten wordt terwijl je alleen nog maar een geweer hebt, laat staan kogels of iets anders?
we hebben nog die steam groep he? Fokdayz. Daar kan je makkelijk elkaar joinen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:31 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik zit met kroodjebip in de server
Daar hebben veel mensen last van na de laatste update, ik heb het nu ook al 6 keer gehad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:05 schreef Jotcha het volgende:
Door een brakke kutserver net al m'n spullen verloren. Ik logde uit, m'n maat zag me nog uitloggen, ga naar een andere en ben een fresh spawn. Nog op meerdere andere server geweest maar alles was weg.
Na een maandje~ niet gespeeld te hebben ben ik afgelopen zondag maar weer eens begonnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:05 schreef Jotcha het volgende:
Door een brakke kutserver net al m'n spullen verloren. Ik logde uit, m'n maat zag me nog uitloggen, ga naar een andere en ben een fresh spawn. Nog op meerdere andere server geweest maar alles was weg. Daarna met enorm veel mazzel binnen een half uur echt álles gevonden wat echt nodig isBen alleen nog op zoek naar de kleine dingetjes maar die kom ik vanzelf wel tegen
Zijn er trouwens nog mensen die hier een "dresscode" hanteren? Na 100x "ben jij dat" roepen hebben wij met onze groep besloten om een herkenbaar kledingsstuk te dragen wat weinig gedragen wordt en ik moet zeggen dat dat echt super werkt
Dit is echt teringtriest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[..]al die noobs verdienen gewoon dood te gaan, daarom spendeer ik elke dag 3 uur in een hutje om te 'vissen' met mijn noob trap.
1) Leg wat gear neer op de weg, zoals eten of drinken of rugzak.
2) Verstopt bij je noobtrap tot een noob langskomt en knal hem kapot; je weet zelf
3) Leg alle loot van die noob weer op de weg, ga terug naar stap 2.
4) Maak screenshots om later in te lijsten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt teringtriest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
Net trouwens weer 6 uur na fresh spawn aan een stuk door gespeeld.
Op weg naar de airfield ben ik wat wapens tegen gekomen, Mosin met scope en bipod en een M9 met aardig wat mags. Kom ik in de bossen een groep van 3 zwaarbewapende gasten tegen, ik lig op de grond met camo kleren, passeren ze met op een afstand van 10 meter, ik schiet ze alledrie in de rug, in de eerste instantie 2 op slag dood, 3de raakte me paar keer nog echt goed, maar viel daarna na 5 seconden pas neer (), en toen had ik opeens goede gear
. Dus ik met volledig zwarte kleding (m'n dresscode) naar NWAF, daar nog 1 gast neergeknald, al die tenten doorzocht, en ik loop weg met een groen gekleurde M4A1, 5 mags van 30 en 40, zwarte Pristine kleding en alle goede gear die je wel kan hebben.
M4A1 helemaal volgeladen met Red Dot Sight, Silencer, grip, bipod, flashlight en nog wat.
Ik ben blij.
Ik ga achter mensen als jij aan en potentiële gevaren. Geen newspawns.quote:
Ik dacht dat je wachtte tot ze voorbij waren gelopen om ze vervolgens in de rug te schieten, maar ik zal het wel verkeerd begrijpenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ga achter mensen als jij aan en potentiële gevaren. Geen newspawns.
Aangezien ik hiervoor 3 maal tevergeefs bij een team probeerde aan te sluiten, elke keer werd ik door m'n kop geschoten toen ik weg liep, en gingen ze over de mic stuk. Ik weet nu wel beter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Jotcha het volgende:
Sinds wanneer is mensen in de rug schieten die je anders gewoon voorbijgelopen heldhaftiger/rechtvaardiger dan een agressieve fresh spawn doodschieten? Zelfs al zou het zo zijn dan nog moet iedereen zelf weten hoe hij het spel speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |