quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
En nu zit ik toevallig bij murp in de serverEerst kroodjebip nu murp.
[ afbeelding ]
doe een gasmasker op en je lijkt op Scarecrowquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:39 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
eens kijken of het screenie werkt
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
doe een gasmasker op en je lijkt op Scarecrow
Lol , dat ziet er echt te crap uitquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:39 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
eens kijken of het screenie werkt
Pro-tip: even inlezen en dan nog eens gaan spelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Leonos het volgende:
Ik begin dus DayZ. Begin bij het strand bij zo'n bootje.
Uur gelopen, helemaal niks gevonden qua items of iets.
Wat is dit voor crap spel, gast heeft honger maar nergens eten.
Iemand een idee?
Pro tip, ingame is geen uitleg?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pro-tip: even inlezen en dan nog eens gaan spelen.
Lol je moet bij gebouwtjes zoeken naar loot.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Leonos het volgende:
Iemand een idee?
Je loopt verkeerd, je moet naar een stadje toe wil je loot enz kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:17 schreef Leonos het volgende:
Iemand een idee?
Heb je de mod of de standalone gekocht? Bij de standalone raad ik je aan om in een vrij lege server te gaan en élk huis in te lopen en te checken. Loot kan wegvallen tegen de achtergrond dus goed zoeken! Wat eten en drinken betreft: drinken kan je het makkelijkst bij een waterput. Op http://dayzdb.com/map heb je een kaart, als je weet waar je bent kan je er een vinden. De meeste soorten blikjes eten moet je nog openen met een scherp voorwerp.quote:
Ja op de kop slaan, Duurt wel een lange tijd voordat je ze dood hebt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Leonos het volgende:
Standalone gekocht.
Heb dus alleen langs het strand gelopen.
En zo'n zombie kan je gewoon met je vuisten neerhoeken?
Met de brandblusser op de kop mikken kan in 1 of 2 tikkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Leonos het volgende:
Standalone gekocht.
Standalone is nu in alpha en dikke bagger. Ik speel het niet meer omdat ik gek wordt van de bugs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Leonos het volgende:
Standalone gekocht.
Echt? Het is natuurlijk geen CoD/BF maar ik haal meer plezier uit DayZ dan uit menig ander spel, ondanks de bugsquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Standalone is nu in alpha en dikke bagger. Ik speel het niet meer omdat ik gek wordt van de bugs.
Dat zei ik maanden terug al maar daar mag je hier kennelijk niet over klagen omdat alphaquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Standalone is nu in alpha en dikke bagger. Ik speel het niet meer omdat ik gek wordt van de bugs.
Ach, laat die ridders maar huilen. Het spel is nu langer dan een half jaar in alpha en er is geen enkele bug uitgehaald, sterker nog, er komen er alleen maar bij. Ze hebben 20 miljoen binnen gehaald voor de ontwikkeling met de verkopen van de alpha, maar dat geld gaat blijkbaar op aan kapsalons, bier en coke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei ik maanden terug al maar daar mag je hier kennelijk niet over klagen omdat alpha
Ja dat is gewoon de waarheid. Je betaald voor een alpha staat duidelijk aangegeven als je het gaat kopen dat het vol met bugs zit enz. Het staat er zelfs wanneer je het spel opstart.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei ik maanden terug al maar daar mag je hier kennelijk niet over klagen omdat alpha
Die door de muur glitchende zombies lijken verleden tijd maar de snelheid in de ontwikkelingen qua bugfixing zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven terwijl ze er inderdaad lekker aan verdienen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ach, laat die ridders maar huilen. Het spel is nu langer dan een half jaar in alpha en er is geen enkele bug uitgehaald, sterker nog, er komen er alleen maar bij. Ze hebben 20 miljoen binnen gehaald voor de ontwikkeling met de verkopen van de alpha, maar dat geld gaat blijkbaar op aan kapsalons, bier en coke.
De mod werkt wel perfect en is ook veel leuker om te spelen. Al zijn de zombies wel erg snel
Kan niet wachten op H1Z1. (F2P)
Niet dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die door de muur glitchende zombies lijken verleden tijd
Ben je bekend met de fases van developement?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ach, laat die ridders maar huilen. Het spel is nu langer dan een half jaar in alpha en er is geen enkele bug uitgehaald, sterker nog, er komen er alleen maar bij. Ze hebben 20 miljoen binnen gehaald voor de ontwikkeling met de verkopen van de alpha, maar dat geld gaat blijkbaar op aan kapsalons, bier en coke.
De mod werkt wel perfect en is ook veel leuker om te spelen. Al zijn de zombies wel erg snel
Kan niet wachten op H1Z1. (F2P)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |