Maar als je gewoon was blijven liggen waren ze doorgelopen? Je hoeft niet per se meteen naar ze toe te rennen, je kan ook schuilen en wachten tot ze weg zijn hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Aangezien ik hiervoor 3 maal tevergeefs bij een team probeerde aan te sluiten, elke keer werd ik door m'n kop geschoten toen ik weg liep, en gingen ze over de mic stuk. Ik weet nu wel beter.
Dus iets met pot en ketel. Ok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Aangezien ik hiervoor 3 maal tevergeefs bij een team probeerde aan te sluiten, elke keer werd ik door m'n kop geschoten toen ik weg liep, en gingen ze over de mic stuk. Ik weet nu wel beter.
Nee, die werken helaas nog niet zover ik kan horenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef murp het volgende:
Zo'n silencer.. Doet ie het al goed in DayZ? Want in het begin hoordde je nogsteeds een harde schot doorheen
ohquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nee, die werken helaas nog niet zover ik kan horen
Nee, alleen de ingebouwde silencer in de amphibia S werkt vrij goed. Als je echter op iemand schiet hoort hij de kogel wel inslaan/langsvliegen natuurlijk. Geen idee hoe de zombies het horen want bijvoorbeeld de kruisboog trekt wel hordes zombies aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:45 schreef murp het volgende:
Zo'n silencer.. Doet ie het al goed in DayZ? Want in het begin hoordde je nogsteeds een harde schot doorheen
Kan, maar stel dat ze waren omgekeerdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar als je gewoon was blijven liggen waren ze doorgelopen? Je hoeft niet per se meteen naar ze toe te rennen, je kan ook schuilen en wachten tot ze weg zijn he
Jaquote:Op maandag 5 mei 2014 12:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Herken je dat je doodgeschoten wordt terwijl je alleen nog maar een geweer hebt, laat staan kogels of iets anders?
Meh, Eerlijk gezegd kan je binnen 20/30 minuten fully geared zijn als je weet waar je allemaal moet zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef Jotcha het volgende:
Maken jullie ook de afweging early game/late game wapen? De revolver, blaze, shotgun en SKS zijn meteen schietklaar wat mags betreft maar minder goed later als je al meer gear hebt
Ik probeer zelf de mosin/M4 te vermijden, ben van beide niet zo gecharmeerd. Eerstvolgende fresh spawn ga ik wel een keer een mosin met long range scope testen maar tot nu toe hou ik het bij de blaze en de shotgunquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Meh, Eerlijk gezegd kan je binnen 20/30 minuten fully geared zijn als je weet waar je allemaal moet zijn.
Eerst een M4A1 dan een Mosin met long range scope en wat kleertjes zoeken.
En dan ga ik gewoon hunten op de airfield en dan krijg je meestal wel weer goed gear
Ik laat alles liggen wat een clip nodig heeft, dus de magnum, shotgun (nadeel dat het alles ruined), SKS en Mosim hebben mijn voorkeur (SKS het liefst), 20 kogels erbij en dan ga ik al meteen op jacht, zelfs voor een backpack doe ik geen moeite meer. Dat hele looten en heen en weer lopen heb ik wel een beetje gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef Jotcha het volgende:
Maken jullie ook de afweging early game/late game wapen? De revolver, blaze, shotgun en SKS zijn meteen schietklaar wat mags betreft maar minder goed later als je al meer gear hebt
Zo ver kom ik nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef Jotcha het volgende:
Ik ook, maar dat is vooral omdat je onder de hangar kan glitchen (dan kun je onder de vloer) en in de verborgen kamers van de prison kan komen ... als je aan komt lopen zie je helemaal niets terwijl er zomaar 10 man naast je kunnen staan en hun moment afwachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:09 schreef murp het volgende:
[..]
Zo ver kom ik nooit.Airfield vermijd ik als de pest
Als ik toch naar het airfield toe MOET dan maar op een lege (nacht) server..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:16 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is vooral omdat je onder de hangar kan glitchen (dan kun je onder de vloer) en in de verborgen kamers van de prison kan komen ... als je aan komt lopen zie je helemaal niets terwijl er zomaar 10 man naast je kunnen staan en hun moment afwachten
Je kan ook je filter aanpassen (PING op 0 zetten) en dan lege servers joinen met een hoge ping, daar komt geen hond en van de lag heb je niet eens zoveel last, er is toch niemand ... die servers zijn 9 van de 10 keer niet gelootquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:17 schreef murp het volgende:
[..]
Als ik toch naar het airfield toe MOET dan maar op een lege (nacht) server..
oja, das ook een goed ideequote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je kan ook je filter aanpassen (PING op 0 zetten) en dan lege servers joinen met een hoge ping, daar komt geen hond en van de lag heb je niet eens zoveel last, er is toch niemand ... die servers zijn 9 van de 10 keer niet geloot
Niet dat ik een computertechnicus of iets dergelijk ben, maar puur dat jij een hoge ping hebt met die servers betekent toch niet dat anderen dat ook hebben? Ik kan de US servers zien met een hoge ping, maar amerikanen hebben daar toch een lage ping?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je kan ook je filter aanpassen (PING op 0 zetten) en dan lege servers joinen met een hoge ping, daar komt geen hond en van de lag heb je niet eens zoveel last, er is toch niemand ... die servers zijn 9 van de 10 keer niet geloot
Dat klopt idd maar het is ook een gevalletje Tijdzone, als het hier bv 14:00 is, dan is het 05:00 in LA - dan ligt iedereen nog te slapen en zijn de servers (nog) leegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet dat ik een computertechnicus of iets dergelijk ben, maar puur dat jij een hoge ping hebt met die servers betekent toch niet dat anderen dat ook hebben? Ik kan de US servers zien met een hoge ping, maar amerikanen hebben daar toch een lage ping?
Ik ben Jehutyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:28 schreef murp het volgende:
ik zit in die steam dayz groep maar zie eigenlijk nooit Fokkers Dayz spelen
http://steamcommunity.com/groups/FOKDAYZ#members
[ afbeelding ]
Is die kerel naast je murp?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
En nu zit ik toevallig bij murp in de serverEerst kroodjebip nu murp.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |