Liggen meestal in rooie huizen / Police stations in steden. Of iemand afknallen die er een heeft ghehequote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:08 schreef Photomorti het volgende:
Nog nietIk red me voorlopig nog wel met blikvoer
Ik heb zowaar ook weer een mosin gevonden in 50 uur pas 2 x een mosin gevonden die dingen zijn zo achterlijk schaars
Er zit al een chat in als je "/" doet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Nu nog een "party" chat oid. Dus dat je niet afhankelijk bent van mics.
Waarschijnlijk wel ja, De A.I gaat redelijk geavanceerd worden met Navmeshes als pathfinding. Ze gaan de makkelijkste weg nu zoeken dus snel wegrennen zal een stuk moeilijker zijn (Althans Ik hoop eigenijk dat ze die zombies een klein beetje slomer maken maargoed.)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:11 schreef Photomorti het volgende:
helaas nog wel ja![]()
Ik denk ook dat we straks veel meer hardcore survival gaan zien , en veel betere en dus ook gevaarlijkere zombie A.I , dat KOS straks steeds zeldzamer word althans hoop ik
waarom maar om de 20 sec? Met een gewone mic kan je toch ook proaten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er zit al een chat in als je "/" doet.
Sidechat mag er van mij btw wel in mits je daar niet in kan praten met mics en je maar om de 20 seconden kunt typen ofzo.
Hahaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, wel een hert geschoten en opgevreten.
Dat zit niet inDayZ hoor maar dat zou ik willen als er een sidechat komt, Sidechat is gewoon een global chatquote:Op zondag 25 mei 2014 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waarom maar om de 20 sec? Met een gewone mic kan je toch ook proaten.
Dat weet ik niet, ik was met een buddy. Er kwamen wel vijf of zes bonken vlees uit.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:10 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Haha
Kun je die dan helemaal in 1x opeten zonder stuffed te raken ?
Ik heb er nog wel 1tje(dacht ik) voor je als je een keer in berezino bent met een mosinquote:Op zondag 25 mei 2014 11:42 schreef Photomorti het volgende:
Bah wou ff een long range scope voor mijn mosin halen op het vliegveldEcht serieus 20 minuten gescout voor spelers niks gezien.
Ik loop echt net 10 seconden bij dat hek and word neergeschoten
hehe daar ben ik nuquote:Op zondag 25 mei 2014 12:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1tje(dacht ik) voor je als je een keer in berezino bent met een mosin
+1quote:Op zondag 25 mei 2014 12:23 schreef Disorder het volgende:
Ik ben echt verheugd dat ze nu hun arbeidsuren gebruiken om pristine wormen te farmen. De rest van het spel werkt namelijk al zo goed.
Dat zou ook echt wat voor mij zijn, je moet het dus ook nog bakken ... dank voor de tipquote:Op zondag 25 mei 2014 10:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik was met een buddy. Er kwamen wel vijf of zes bonken vlees uit.
We waren alleen al begonnen met eten toen het vlees nog niet gaar was, konden we weer een uurtje op zoek naar charcoal tabs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |