SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las braddiewinklequote:Op dinsdag 29 april 2014 14:33 schreef Amarantha het volgende:
http://instagram.com/baddiewinkle bazenoma op Instagram
Wat is wél binnen jouw budget?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze
Alleen is deze boven mijn budget
Alsof ik daadwerkelijk een hetze tegen schommels zou willen beginnen. Ik trok het plaatje enkel in zijn extreme om een punt te willen makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jeetje. Je opmerking over schommels stond hier gewoon los van. Wat een drogreden.
Blablablabla.
[..]
Toffe UI
Neequote:Op dinsdag 29 april 2014 14:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat is wél binnen jouw budget?
Dit?
[ afbeelding ]
geen aso SUV?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
Deze dan weer wel
quote:
Je wilt toch niet een Honda gezien worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze
Alleen is deze boven mijn budget
Hooguit bewolkt hier.quote:
Komt rood mijn kant op!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederland is rood en nat van onderen...
http://www.buienradar.nl/
Drenthe ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederland is rood en nat van onderen...
http://www.buienradar.nl/
Ik hoef de deur niet meer uit gelukkigquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoef me geen zorgen te maken, het waait toch wel voorbijZoals altijd.
Lekker even hardlopen straksquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoef de deur niet meer uit gelukkig
Ik heb net zo'n big american pizza gegetenquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb net zo'n big american pizza gegeten
Huismerk C1000 Indian tandoori saus ipv tomatensaus. Die shit is echt goed te nassen
Wolkbreukquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Komt rood mijn kant op!
VLUCHT REN SPRING DUIK VERBERG!
Soberso pizzaquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb net zo'n big american pizza gegeten
Huismerk C1000 Indian tandoori saus ipv tomatensaus. Die shit is echt goed te nassen
dan zou die er eerst in moeten dan xDquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik duw mijn peuk uit in je reet battie
JE MOET VERDOMME JE BEK HOUDEN! JIJ VUILE STIERENKLOOT..quote:
fok is niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Deze SC is niet meer wat het geweest is.
omdat we dave groll kut vinden?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
Deze SC is niet meer wat het geweest is.
Deze OP was tenminste briljant ja!quote:
is gewoon mediocre kutartiestquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze OP was tenminste briljant ja!
ONZ / [ONZ-SC Bijna #50] Hier kun je 24/7 baggeren. Welkom.
ONZ / [ONZ-SC #50] BBQ
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en een schijtventje met een irritante persoonlijkheid
kom eens met inhoudelijke argumenten waarom hij dan zo'n goeie artiest is?quote:
Dat is smaak en dat heb ik ook helemaal niet gezegd. Ik reageerde met 'quote:Op woensdag 30 april 2014 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom eens met inhoudelijke argumenten waarom hij dan zo'n goeie artiest is?
wat maakt hem zo véél beter dan de rest
vast nietquote:
Helden in de muziek komen er sowieso nooit meer. Dus dan maar de helden adoreren van "vroeger"quote:Op woensdag 30 april 2014 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast niet
maar ik vind de adoratie die hij krijgt (wereldwijd) overdreven
er zijn zoveel betere artiesten die het imo meer verdienen
net als kurt cocaine. idool van vele tieners maar in feite was het gewoon een cokejunk die zichzelf door zijn kop schoot, sowieso is zelfmoord een laffe daad en cocaïne is ook niet echt een drug om trots op te zijn. zal wel aan mij liggen verder
ja maar kurt was geen held. elvis was een held, the king of pop.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Helden in de muziek komen er sowieso nooit meer. Dus dan maar de helden adoreren van "vroeger"
Wat Elvis deed niet aan drugs bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar kurt was geen held. elvis was een held, the king of pop.
kurt was een drugsverslaafde artiest met een aantal goeie hits
drug misuse ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat Elvis deed niet aan drugs bedoel je?Die ging er aan dood toch?
Mwah, invloed misschien wel. Maar ik luister gewoon liever naar Nirvana dan naar Elvis.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drug misuse ja.
maar toch heeft hij een grotere indruk op de muzikale wereld (die we kennen zoals die nu is) dan kurt.
en niemand die 'fan' van hem is.
ook johnny cash mag wat mij betreft ook wat bekend worden onder de jeugd. maar goed dat zal ook wel aan mijn "muzikale" opvoeding hebben gelegen.
nja is ook wel begrijpelijk, ik luister ook liever naar maiden dan naar bachquote:Op woensdag 30 april 2014 00:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mwah, invloed misschien wel. Maar ik luister gewoon liever naar Nirvana dan naar Elvis.
Echt nietquote:
kan ook gezellig zijn zonder alcohol XD, ben al gek genoeg van mezelf XDquote:Op woensdag 30 april 2014 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje shotten met mijn broertje is gezellig
je hebt mijn vakantie verpest bezemquote:
niet en aangezien we hier niet kunnen/mogen smoken gaan we drinkenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kan ook gezellig zijn zonder alcohol XD, ben al gek genoeg van mezelf XD
Och menneke toch.....quote:Op woensdag 30 april 2014 00:49 schreef FL_Freak het volgende:
Pff begin nu wel beetje moe te raken. Ben al op sinds 4.50
Tot ik klaar was gekomen met de werkzaamheden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot ik klaar was gekomen met de werkzaamheden.En dan zijn mijn grappen slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot ik klaar was gekomen met de werkzaamheden.Lachen om je eigen garpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sex ookquote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef Trollscience het volgende:
wiet roken en rukken slaap je altijd goed van
mis het wiet roken welquote:Op woensdag 30 april 2014 01:01 schreef Trollscience het volgende:
wiet roken en rukken slaap je altijd goed van
alleen bij mannenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
klopt want bij een orgasme komt er een stofje vrij in het lichaam wat je moe maakt
Die willen alleen maar meer en meerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
miss ook bij vrouwen maar die worden er niet zo moe van
geen idee ik heb nooit seks met vrouwenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die willen alleen maar meer en meer
ik heb alleen 20 pond briefjesquote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
you got a 20 dollar bill put your hands up
Je bent dus meer van mannen dan vrouwen dus? Of ben je compleet hommo?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen idee ik heb nooit seks met vrouwen
geen van beide, ik heb gewoon nooit seks met vrouwenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent dus meer van mannen dan vrouwen dus? Of ben je compleet hommo?
Wel fappen dan?!quote:Op woensdag 30 april 2014 01:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen van beide, ik heb gewoon nooit seks met vrouwen
Het is ook een bazenfoonquote:Op woensdag 30 april 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiiiiiiii
Ik ben zo blij met mijn nexus
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:14 schreef Trollscience het volgende:
sinds wanneer ben jij mod trouwens
Je kan hem al op ebay kopen voor 170 euroquote:Op woensdag 30 april 2014 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
fl ik vertrouw erop dat jij mij vertelt wanneer ik een zenphone kan halen in NL
ohquote:
ik wil hem voor 150 dollarquote:Op woensdag 30 april 2014 01:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kan hem al op ebay kopen voor 170 euro
Ja dan moet je wachten tot een US of europese release.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
[..]
ik wil hem voor 150 dollar
Geen idee, ik was opeens blauw!quote:Op woensdag 30 april 2014 01:14 schreef Trollscience het volgende:
sinds wanneer ben jij mod trouwens
roken is vet stoerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:16 schreef Trollscience het volgende:
ik rook: sigret
ga dan: naar bed . . .
haha weet ik pik ;pquote:Op woensdag 30 april 2014 01:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
roken is vet stoer [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik rook altijd op mijn kamerquote:Op woensdag 30 april 2014 01:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha weet ik pik ;p
hoe doe je de stank weg van je ouders? straks ruiken ze het man dan heb ik fakking zeiiiiiiiik ;p ofnietdan pik
bwahahaha kk vet xD maar boeddist is tog ook met LSP of hoe heet dat???quote:Op woensdag 30 april 2014 01:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik rook altijd op mijn kamerPPPP maar ik heb gewoon wierrook en mijn moeder vroeg waarom heb je wieerrook en toen zei ik dat ik boeddhist was en toen geloofde ze dat en nu betaalt zij mij wierrook xD
Moet je nog werken in de ochtend?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik had niet n halve liter bullit moeten drinken om half 12.
Ik kan niet slapen
quote:
daarom: autoquote:Op woensdag 30 april 2014 08:47 schreef KitKatChunky het volgende:
Mogge![]()
NS die een halve trein inzet zodat we lekker allemaal sardientjes in blikje zijn anderhalfuur lang. verdomme
Ik denk niet dat van Zoetermeer naar Amsterdam met de auto een verbetering zou zijn, daarnaast is het een stage dus ik verdien te weinig om een auto te betalenquote:
tja, nadelen van de randstad..quote:Op woensdag 30 april 2014 09:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Zoetermeer naar Amsterdam met de auto een verbetering zou zijn, daarnaast is het een stage dus ik verdien te weinig om een auto te betalen
Met de auto zou wel sneller zijn als er geen file's zijn denk ik. Ga ik van anderhalf uur naar een uurquote:Op woensdag 30 april 2014 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, nadelen van de randstad..
als ik met het OV naar het werk zou gaan zou mij reistijd verdubbelen
ik zou een uur reizen voor werk al te veel vindenquote:Op woensdag 30 april 2014 09:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met de auto zou wel sneller zijn als er geen file's zijn denk ik. Ga ik van anderhalf uur naar een uur
Het is mijn afstudeerstage, maar ik vind het ook wel veel en het is ook wel redelijk slopendquote:Op woensdag 30 april 2014 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou een uur reizen voor werk al te veel vinden
voor stage was ik ook wel lang onderweg (toen had ik nog geen auto) dat vond ik altijd maar zonde van de tijdquote:Op woensdag 30 april 2014 09:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is mijn afstudeerstage, maar ik vind het ook wel veel en het is ook wel redelijk slopend
is het ook, half zeven opstaan is daarnaast sowieso naarquote:Op woensdag 30 april 2014 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor stage was ik ook wel lang onderweg (toen had ik nog geen auto) dat vond ik altijd maar zonde van de tijd
man, dan heb ik mn ontbijt al opquote:Op woensdag 30 april 2014 09:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
is het ook, half zeven opstaan is daarnaast sowieso naar
6:05 gaat de wekkerquote:
7:30 beginnen we hier.quote:
Wat doe je precies, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
7:30 beginnen we hier.
ik zit rond 6:50 in de auto
kantoor hangen bij een staalbouw bedrijfquote:Op woensdag 30 april 2014 09:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat doe je precies, als ik vragen mag?
Hai flipsquote:Op woensdag 30 april 2014 09:48 schreef Flippiee het volgende:
Joeeee
Man man man. Ongeval bij de IJtunnel. Wat een ellende
Hmm, ben je dan wel lekker vroeg klaar als je zo vroeg begint?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kantoor hangen bij een staalbouw bedrijf
quote:Op woensdag 30 april 2014 09:48 schreef Flippiee het volgende:
Joeeee
Man man man. Ongeval bij de IJtunnel. Wat een ellende
dat op zich wel, maar voor mij had het ook wel allemaal iets later gemogenquote:Op woensdag 30 april 2014 09:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hmm, ben je dan wel lekker vroeg klaar als je zo vroeg begint?
Dat sowieso, 6 uur opstaanquote:Op woensdag 30 april 2014 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh flipsje
[..]
dat op zich wel, maar voor mij had het ook wel allemaal iets later gemogen
quote:
Joeee luiquote:Op woensdag 30 april 2014 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh flipsje
[..]
dat op zich wel, maar voor mij had het ook wel allemaal iets later gemogen
Vrolijk?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk vandaag? Leuke dingen gepland?
Ik vond je vrolijkquote:Op woensdag 30 april 2014 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrolijk?![]()
Niet echt. Gewoon werken vandaag alles. Weer een dag de tyfus vervelen.Maar goed nog pak em beet 8 weken
Dat magquote:Op woensdag 30 april 2014 10:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vond je vrolijk
Wat voor werk doe je, of doe je niet eigenlijk?
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woohoo, ik mag ietsquote:Op woensdag 30 april 2014 10:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag
Ik studeer af bij een zeer kleine organisatie. Ik ben gewoon niet zo gemaakt voor een dag laptop staren, op een kantoor zitten en nauwelijks afwisseling hebben.
Marktonderzoek komt het op neer.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Woohoo, ik mag iets
Wat doe je precies voor je afstuderen dan? en welke richting?
Lekker visje eten op de markt tijdens je onderzoek daar.. oh wacht..quote:
Waar ben je dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als ik thuis was had ik er wel 4 gebakken, maar dat ben ik niet
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker visje eten op de markt tijdens je onderzoek daar.. oh wacht...
Ik leg het je straks wel uit desnoods via DM ofzo mits je het echt wil weten.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee wat dat inhoud
Verrijking van mijn algemene ontwikkeling enzoquote:Op woensdag 30 april 2014 10:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik leg het je straks wel uit desnoods via DM ofzo mits je het echt wil weten.
Mensen die niet mbo-1quote:Op woensdag 30 april 2014 10:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Verrijking van mijn algemene ontwikkeling enzo
Ik ga schijnbaar universiteit doen hierna, nu voel ik me te dom
ja, maar niet genoegquote:
Volgende keer meer brood smeren, of inderdaad de AH plunderen.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ja, maar niet genoeg
Er schijnt een albert heijn in het ziekenhuis te zijn. Die maar eens raiden(wel netjes betalen natuurlijk)
Meestal heb ik niet nu al hongerquote:Op woensdag 30 april 2014 10:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volgende keer meer brood smeren, of inderdaad de AH plunderen.
NOES!!! Niet de sultanaquote:Op woensdag 30 april 2014 10:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Meestal heb ik niet nu al honger
Ik heb mn mattie de sultana ook al op!
ik heb een boterham en een paar cherry tomaatjes opquote:Op woensdag 30 april 2014 10:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Meestal heb ik niet nu al honger
Ik heb mn mattie de sultana ook al op!
Bestaat kitkat chunky nog steeds?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik neem ook al niet eens kitkats mee, die overleven het geen eens een uur
Dat zijn verdomde lekkere tomaatjes vriend.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een boterham en een paar cherry tomaatjes op
en ik heb er nog meer bij mequote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat zijn verdomde lekkere tomaatjes vriend.
natuurlijk!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bestaat kitkat chunky nog steeds?
Is dequote:Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)t-van-zn-polsen.html
only in japanquote:Op woensdag 30 april 2014 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
natuurlijk!
Er bestaan echt belachelijk veel soorten kitkats, maar ze verkopen er in nederland maar heel weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Omnomnomquote:
Dat komt doordat kitkat bomen hier in het nederlandse klimaat gewoon heel slecht groeien, zelfs in de kassen.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
natuurlijk!
Er bestaan echt belachelijk veel soorten kitkats, maar ze verkopen er in nederland maar heel weinig
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
only in japanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meow?!
Dat laatste natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 10:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is devoor die man of voor de actie van de politie?
[..]
only in japanIk heb een vriend die daar 3 maanden per jaar werkt, hij neemt meestal een reep voor me mee van die (voor ons) speciale KitKat. De meeste zijn niet lekker, maar sommige zijn echt damn tasty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een vriend van me moet er ook wel eens heen voor werk, vorige keer japanse whisky meegenomenquote:Op woensdag 30 april 2014 11:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die daar 3 maanden per jaar werkt, hij neemt meestal een reep voor me mee van die (voor ons) speciale KitKat. De meeste zijn niet lekker, maar sommige zijn echt damn tasty!
Die met appel lijkt me eigenlijk best lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 11:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die daar 3 maanden per jaar werkt, hij neemt meestal een reep voor me mee van die (voor ons) speciale KitKat. De meeste zijn niet lekker, maar sommige zijn echt damn tasty!
[..]
only in japanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
Broodje kitkat!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op dit moment eet ik liever een broodje
Aaahquote:Op woensdag 30 april 2014 11:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Broodje kitkat!
Alhoewel ik echt heeeeeel erg graag een broodje filet american met ei en ui en mayo en paprika poeder wil
Ik heb geen idee hoe mensen filet americain door kunnen slikken. Ranzige shit.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Broodje kitkat!
Alhoewel ik echt heeeeeel erg graag een broodje filet american met ei en ui en mayo en paprika poeder wil
Spul is moeilijk lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mensen filet americain door kunnen slikken. Ranzige shit.
ik weet eigenlijk niet of ik dat ooit wel eens gegeten hebquote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Gek ben jij.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Zo lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Visquote:Op woensdag 30 april 2014 11:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Spul is moeilijk lekkermaar iedereen z'n ding. Ik vind vis, behalve salmon
, echt te smerig
Lust je wel biefstuk?quote:Op woensdag 30 april 2014 11:40 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
en koe, varken, schaap, paard, geit, kangoeroe, kalkoen enz enz enz dan?quote:
Varken sowieso nietquote:Op woensdag 30 april 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en koe, varken, schaap, paard, geit, kangoeroe, kalkoen enz enz enz dan?
quote:Op woensdag 30 april 2014 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lol ik herkende mezelf niet, alrighty then
quote:
ja, maar vleesquote:Op woensdag 30 april 2014 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik probeer minder vlees te eten en als ik vlees eet dan meer biologisch
Ik hou niet van biologisch, teveel sneaky shit die daar gebeurd. Met vlees valt dat wel mee maar voor groente en fruit nietquote:Op woensdag 30 april 2014 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik probeer minder vlees te eten en als ik vlees eet dan meer biologisch
Ja biologisch is misschien niet helemaal het juiste woord, maar meer dieren met een 'beter leven'quote:Op woensdag 30 april 2014 12:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hou niet van biologisch, teveel sneaky shit die daar gebeurd. Met vlees valt dat wel mee maar voor groente en fruit niet
Ja dat is wel beter.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja biologisch is misschien niet helemaal het juiste woord, maar meer dieren met een 'beter leven'
en hele kies bewust logo en biologisch is vaak ook maar half zo "goed" als dat mensen denken.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik hou niet van biologisch, teveel sneaky shit die daar gebeurd. Met vlees valt dat wel mee maar voor groente en fruit niet
Wist je dat voor biologische groentes geen kunstmatige pesticiden gebruikt mogen worden?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hele kies bewust logo en biologisch is vaak ook maar half zo "goed" als dat mensen denken.
daarna wordt er door instanties als wakker dier ook een te negatief beeld geschetst van "normale" veehouderij en dergelijke
Ja wtf manquote:Op woensdag 30 april 2014 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Wat ik raar vind is dat in veel soorten kwark/toetjes runder- of varkensgelatine zit terwijl dat vaak totaal niet nodig is. Daar probeer ik op te letten en anders biologische spul te kopen
En niet alleen in toetjes btw
Dat is om het steviger te maken, en gelatine van dieren botten is nog steeds veel gebruikelijker dan agar agar wat net zo goed werktquote:Op woensdag 30 april 2014 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Wat ik raar vind is dat in veel soorten kwark/toetjes runder- of varkensgelatine zit terwijl dat vaak totaal niet nodig is. Daar probeer ik op te letten en anders biologische spul te kopen
En niet alleen in toetjes btw
Say what?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wtf mannet zoals dat er in veel hartige vleeswaren (kipfilet etc) suiker zit
Check de ingredienten van je beleg maar eensquote:Op woensdag 30 april 2014 12:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Say what?Leven we opeens in de VS met allemaal fatties?
Dat zit nou eenmaal in een kip (daarnaast kan het ook als smaak versterker)quote:Op woensdag 30 april 2014 12:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet logisch.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar voor veel producten is gelatine echt echt echt echt niet nodig. (echt niet).quote:Op woensdag 30 april 2014 12:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is om het steviger te maken, en gelatine van dieren botten is nog steeds veel gebruikelijker dan agar agar wat net zo goed werkt
Ja suiker toegevoegd bedoel ik uiteraard..quote:Op woensdag 30 april 2014 12:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat zit nou eenmaal in een kip (daarnaast kan het ook als smaak versterker)
'Suiker' komt in zo veel verschillende vormen voor.
ook zoiets jaquote:Op woensdag 30 april 2014 12:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wist je dat voor biologische groentes geen kunstmatige pesticiden gebruikt mogen worden?
Dit houd in dat ze natuurlijke pesticiden gebruiken die minder potent zijn maar wel schadelijker voor veel andere dingen . Ze gebruiken dus meer pesticiden en doen daarmee meer milieu schade
En al dat gegeil op maar 5% vet!
kipfilet broodbeleg van de supermakrt is ook gewoon destructorvlees aan elkaar geplakt met chemicalien en smaakstoffenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Check de ingredienten van je beleg maar eens
nomnomquote:Op woensdag 30 april 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kipfilet broodbeleg van de supermakrt is ook gewoon destructorvlees aan elkaar geplakt met chemicalien en smaakstoffen
Ik moet altijd een beetje huilen als ik er over na ga denkenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet logisch.De voedingsindustrie is zo vercrackt wat dat betreft.
[..]
Maar voor veel producten is gelatine echt echt echt echt niet nodig. (echt niet).
Het is niet nodig, maar blijkbaar is gelatine toevoegen makkelijker dan stevigere kwark maken. het blijft stom uiteraardquote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet logisch.De voedingsindustrie is zo vercrackt wat dat betreft.
[..]
Maar voor veel producten is gelatine echt echt echt echt niet nodig. (echt niet).
*gooit plakje kipfilet van brood*quote:Op woensdag 30 april 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kipfilet broodbeleg van de supermakrt is ook gewoon destructorvlees aan elkaar geplakt met chemicalien en smaakstoffen
geldt ook voor de goedkoopste ham soorten hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
*gooit plakje kipfilet van brood*
Pers ham!quote:Op woensdag 30 april 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geldt ook voor de goedkoopste ham soorten hoor
Ja dat eet ik sowieso niet eigenlijk omdat dat er ook superranzig uitzietquote:Op woensdag 30 april 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geldt ook voor de goedkoopste ham soorten hoor
Ahw. Het is ook zo verdomd lastig om er op te letten.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen als ik er over na ga denkenik probeer dus maar zo onbewerkt mogelijk te eten, maar das niet altijd makkelijk.
Je moet trouwens ook eens kijken naar wat de E-nummers betekenen. Dan kan je zien wat er nog meer in zit voor leuksquote:Op woensdag 30 april 2014 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
*gooit plakje kipfilet van brood*
nee, dan betaal ik toch liever iets meer per kiloquote:Op woensdag 30 april 2014 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat eet ik sowieso niet eigenlijk omdat dat er ook superranzig uitziet
Ik doelde nu niet direct op kwark hoor, maar ook andere producten.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het is niet nodig, maar blijkbaar is gelatine toevoegen makkelijker dan stevigere kwark maken. het blijft stom uiteraard
Ja waardoor je langer vol zit toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw. Het is ook zo verdomd lastig om er op te letten.
Net zoals nu het speltmeel zo een hype is. Het is niet per se gezonder, alleen minder door geproduceerd dan tarwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |