Dat weet ik, maar vingers schijnen snel te vervagen. Net zoals binnenkant lip, elleboog etc.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je moet sowieso de meeste tattoo's eens in de zoveel tijd eigenlijk laten bijwerken
Grote kans dat ie rap slijt op je vinger jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vingers schijnen snel te vervagen. Net zoals binnenkant lip, elleboog etc.
wel handig als je hem zelf niet meer mooi vindquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel tof, maar die vervagen wel snel toch?
En dan zit je er dus aan vast.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel handig als je hem zelf niet meer mooi vind
daarom vind ik tattoo's altijd vrij riskant, ik veranderen te vaak van mening en ben dus bang dat als ik er 1 zet dat ik hem na 2 jaar niks meer vind..
Vingers heeeeel snel jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel tof, maar die vervagen wel snel toch?
vingers/handen enzo lijken me sowieso vrij riskant, maar krassen/sneeën, maar dat kan ook aan mijn lompheid liggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vingers heeeeel snel ja. Ene kant ook wel fijn, dan is ie ook niet echt permanent
![]()
Ja naja volgens mij is het niet zo dat je na een tijdje helemaal niks meer ziet toch? (ja uiteindelijk misschien wel) maar dan zit je nog een tijd met een lelijke veeg op je vingerquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vingers heeeeel snel ja. Ene kant ook wel fijn, dan is ie ook niet echt permanent
![]()
Dan weet iedereen haar FOK! username. Wat een geniaal idee ;.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
snow je kan snowbell op je vingers laten tatoeëren
elke hand 4 letters
Ja is goed zal ik doenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
snow je kan snowbell op je vingers laten tatoeëren
elke hand 4 letters
yo yo yo ik ben je bitch snow op de streets sta ik bekend als een ho yo yo yoquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan kan je ook gelijk een carriere als rappert beginnen
kan iedereen haar herkennenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan weet iedereen haar FOK! username. Wat een geniaal idee ;.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
yo yo yo ik ben je bitch snow op de streets sta ik bekend als een ho yo yo yo
Met mijn milkshake breng ik alle jongens naar de tuin, je weet zelf hij is beter dan die van jou. yoquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
yo yo yo ik ben je bitch snow op de streets sta ik bekend als een ho yo yo yo
Vanmorgen (rond 9u) ontbeten met kwark, muesli/havermout/noten en boh, nog steeds geen honger/trekquote:
Hier (Amsterdam ZO) regent het en ik moet zo naar buitenquote:
Ik heb vanmorgen ontbijtkoek opquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vanmorgen (rond 9u) ontbeten met kwark, muesli/havermout/noten en boh, nog steeds geen honger/trek
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hier (Amsterdam ZO) regent het en ik moet zo naar buiten
Ah op buienrader te zien gaat alles onder Drenthe doorquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Xeor het volgende:
Oh ik dacht die zit in 1 of ander tropisch zwemparadijshier is het bewolkt en wisselvallig.
Het was maar 100 gram maar toch wel iddquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ontbijtkoek op
Maar kwark vult altijd best goed
Ik blijf lekker binnen. Zonlicht brandt anywaysquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier (Amsterdam ZO) regent het en ik moet zo naar buiten
En dan heb je een halve maan op je vinger.quote:
Gewoon doen joh. Anno 2014 moet het maar een over zijn met lunchtijden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook lunchen, maar moet nog wachten
Je brengt me op het idee om een tosti te gaan makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil ook lunchen, maar moet nog wachten
Tosti kip saté.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je brengt me op het idee om een tosti te gaan maken
Ik had van het weekend een tosti banaan-pindakaas gemaaktquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dit heel smakelijk vind klinken...quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een tosti banaan-pindakaas gemaakt
Het was goddelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik dit heel smakelijk vind klinken...
Maar ik sta open voor het idee. Vanavond wordt het een banaan-pindakaas tosti voor mij.
Side- & underboob tattoosquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou op deze manier wel een tattooo willen
[ afbeelding ]
Met precies dezelfde tekst, zonder de veer.
Je hebt me aangezet tot rebels gedrag. Ik heb gegeten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan heb je een halve maan op je vinger.
Of mis ik de diepere betekenis?
[..]
Gewoon doen joh. Anno 2014 moet het maar een over zijn met lunchtijden.
Tostiquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet zo opvallendquote:
Nee dankjequote:Op dinsdag 29 april 2014 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een tosti banaan-pindakaas gemaakt
Wow. Dat ik zoveel invloed hebquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt me aangezet tot rebels gedrag. Ik heb gegeten.
[..]
Tosti
[..]
Niet zo opvallend
Dit kan inderdaad enkel met een springtouw. Ik pleit tevens voor een verbod op schommels, ook levensgevaarlijk.quote:
Ik pleit een verbod op zulke mensen. Enkelt ter bevordering van de mensheid.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad enkel met een springtouw. Ik pleit tevens voor een verbod op schommels, ook levensgevaarlijk.
Je zou je kind van 3 maar in de gaten houden. Je moet ze toch een keer loslaten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik pleit een verbod op zulke mensen. Enkelt ter bevordering van de mensheid.
5*quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou je kind van 3 maar in de gaten houden. Je moet ze toch een keer loslaten.
Jaa superquote:
quote:
Jij bent getrouwd met de AHquote:
Wowow, maar goed dat de invloed nog via FOK! gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dat ik zoveel invloed hebAl zat je natuurlijk ook wel vol opgekropte frustratie door mijn laat ingeloste belofte.
Verbod op schommels.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad enkel met een springtouw. Ik pleit tevens voor een verbod op schommels, ook levensgevaarlijk.
Zekerquote:
Stellen niet boos te zijn op mij om vervolgens dusdanig gemeen uit de hoek te komenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wowow, maar goed dat de invloed nog via FOK! gaat.
Honger en opgekropte frustratie, dat ik geen chagrijnige vrouw ben geworden
[..]
Verbod op schommels.Deze man.
Gelukkig wel met een mooie deerne i.p.v. een dikke Sharonda achter de AH kassa hé d4v1dquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gelukkig wel met een mooie deerne i.p.v. een dikke Sharonda achter de AH kassa hé d4v1d
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Heb je een leuk meisjes biggetje gevonden?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Heeft ze ook zo'n leuk rood strikje?
Ik dacht al dat ik een kitkat met een verrekijker in de bosjes zag zittenquote:
Ja jeetje. Je opmerking over schommels stond hier gewoon los van. Wat een drogreden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stellen niet boos te zijn op mij om vervolgens dusdanig gemeen uit de hoek te komen![]()
Jeetje. En of het enkel over FOK! gaat zal nog moeten blijken.
Toffe UIquote:
Het was een boom en een foto camera met telelens eigenlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een kitkat met een verrekijker in de bosjes zag zitten
Dank jequote:Op dinsdag 29 april 2014 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jeetje. Je opmerking over schommels stond hier gewoon los van. Wat een drogreden.
Blablablabla.
[..]
Toffe UI
Cassis graagquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb dorst, wat ga ik eens te drinken pakken
Heb geen cassis in huisquote:
Ik heb wel Holy Sodaquote:
Amaquote:
Je moeder is gadverquote:
Hoe is de leef in Emmen Cityquote:
In de Bundesrepublik?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:24 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend heeft gisteren een 3 liter fles wodka gekocht![]()
Met 4 glazen erbij
Prima, beetje gamen, beetje FOK! kenquote:
Het goede levenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prima, beetje gamen, beetje FOK! ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |