Dat weet ik, maar vingers schijnen snel te vervagen. Net zoals binnenkant lip, elleboog etc.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je moet sowieso de meeste tattoo's eens in de zoveel tijd eigenlijk laten bijwerken
Grote kans dat ie rap slijt op je vinger jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar vingers schijnen snel te vervagen. Net zoals binnenkant lip, elleboog etc.
wel handig als je hem zelf niet meer mooi vindquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel tof, maar die vervagen wel snel toch?
En dan zit je er dus aan vast.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel handig als je hem zelf niet meer mooi vind
daarom vind ik tattoo's altijd vrij riskant, ik veranderen te vaak van mening en ben dus bang dat als ik er 1 zet dat ik hem na 2 jaar niks meer vind..
Vingers heeeeel snel jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel tof, maar die vervagen wel snel toch?
vingers/handen enzo lijken me sowieso vrij riskant, maar krassen/sneeėn, maar dat kan ook aan mijn lompheid liggenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vingers heeeeel snel ja. Ene kant ook wel fijn, dan is ie ook niet echt permanent
![]()
Ja naja volgens mij is het niet zo dat je na een tijdje helemaal niks meer ziet toch? (ja uiteindelijk misschien wel) maar dan zit je nog een tijd met een lelijke veeg op je vingerquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vingers heeeeel snel ja. Ene kant ook wel fijn, dan is ie ook niet echt permanent
![]()
Dan weet iedereen haar FOK! username. Wat een geniaal idee ;.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
snow je kan snowbell op je vingers laten tatoeėren
elke hand 4 letters
Ja is goed zal ik doenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
snow je kan snowbell op je vingers laten tatoeėren
elke hand 4 letters
yo yo yo ik ben je bitch snow op de streets sta ik bekend als een ho yo yo yoquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan kan je ook gelijk een carriere als rappert beginnen
kan iedereen haar herkennenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan weet iedereen haar FOK! username. Wat een geniaal idee ;.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
yo yo yo ik ben je bitch snow op de streets sta ik bekend als een ho yo yo yo
Met mijn milkshake breng ik alle jongens naar de tuin, je weet zelf hij is beter dan die van jou. yoquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
yo yo yo ik ben je bitch snow op de streets sta ik bekend als een ho yo yo yo
Vanmorgen (rond 9u) ontbeten met kwark, muesli/havermout/noten en boh, nog steeds geen honger/trekquote:
Hier (Amsterdam ZO) regent het en ik moet zo naar buitenquote:
Ik heb vanmorgen ontbijtkoek opquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vanmorgen (rond 9u) ontbeten met kwark, muesli/havermout/noten en boh, nog steeds geen honger/trek
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hier (Amsterdam ZO) regent het en ik moet zo naar buiten
Ah op buienrader te zien gaat alles onder Drenthe doorquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:30 schreef Xeor het volgende:
Oh ik dacht die zit in 1 of ander tropisch zwemparadijshier is het bewolkt en wisselvallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |